top icon
Αγώνες

Ελληνικοί αγώνες: Αναγέννηση…

Όμορφες εικόνες από τους Γιάννη και Μάριο Κουσκούτη, οργανωμένη διαδικασία σε ασφαλές περιβάλλον από τον Λάμπρο Αθανασούλα, ακούσματα από Rally3, αλλά είναι τα σοβαρά πρόσωπα αποφασισμένων συνοδηγών με εμπειρία και το χαμόγελο νέων οδηγών με στυλ που σε παρασύρουν στα πλήκτρα…

Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε, και είναι η αύρα του Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC που αξιοποιεί η ΟΜΑΕ, και απογειώνεται το Πρωτάθλημα Ράλλυ. Με πρωταγωνιστές είτε γνωστούς πρωταθλητές με ποιότητα και εμπειρία, είτε νέους με το σωστό στυλ και μηδενικό ύφος, με τρόπο συνδεδεμένο με την αγωγή τους. Γεγονός ότι τόσο ο 24χρονος Νικόλας Α. Βιγκόπουλος όσο και ο 26χρονος Γιώργος Σ. Αμούτζας ήρθαν στους ελληνικούς αγώνες με τον σωστό τρόπο, ώστε να προσαρμοστούν και να μείνουν, δίνοντας την απαραίτητη λάμψη. Σε θεσμό όπου παραδοσιακά οι 40χρονοι θεωρούνται νέοι και οι 50χρονοι ώριμοι. Με την προσθήκη τους, λοιπόν, αλλά και άλλων νέων που εμπλέκονται με τον σωστό τρόπο, όπως ο Flady, δημιουργείται το τέλειο κοκτέιλ με τους παλιούς.

Ελληνικοί αγώνες

Εξαιρετικοί με Rally2 αύριο στο «Shakedown» του θεσμού στη Σπάρτη από τον ΑΣΣΟΑΑ, όπου τους αρέσουν οι προκλήσεις, και κυρίως «μεθαύριο», στις 13-14 Απριλίου στη Θήβα, από τη λέσχη ΕΛΛΑΔΑ, όπου ζουν για την υπέρβαση. Ευτυχώς για την προοπτική του θεσμού, πλειοψηφία ανάμεσα στα σύγχρονα «R» είναι τα Rally3 που γνωρίσατε. Τιμή μας, οδηγήσαμε την Car Center-Fiesta και την Eldon’s Clio, ενώ παρουσιάσαμε και τη Fiesta Δελαπόρτα, όπου δεσπόζουν τα σήματα 4TΡΟΧΟΙ.

Τα Rally3 ορθώς έχουν το δικό τους πρωτάθλημα, όταν όμως άστοχα, στον νέο θεσμό δε συμπεριλαμβάνονται για το 2024 και αυτοκίνητα της κατηγορίας Ν4. Κρίμα που στη δημιουργία της προκήρυξης δεν έχουν λόγο οι επιτροπές ειδικών, τα Σωματεία και οι περιβόητοι Σύνδεσμοι.

Ελληνικοί αγώνες

Με κοινό παρονομαστή…

Νικόλας Βιγκόπουλος-Zακχαίος, Γιώργος Αμούτζας-Ηλιόπουλος, με «Κλειώ» και Fiesta Rally3. Πρόκειται για δύο συμμετοχές που τις συνδέει η σοβαρότητα – πέρα από την κατηγορία Rally3 και το νεαρό της ηλικίας των οδηγών που γοητεύουν με την απειρία τους, ό,τι εμπνέει το περιβάλλον τους για τη μέγιστη υποστήριξη και με γεγονός τα διαφορετικά αυτοκίνητα ως κατασκευές. Άλλωστε, δεν είναι τυχαία η επιλογή πολύπειρων με άποψη στα μπάκετ των συνοδηγών, που καλούνται να αξιοποιήσουν τον νεανικό ενθουσιασμό και το αποδεδειγμένο ταλέντο· ο Νικόλας μέσα από τις υψηλού επιπέδου σπουδές του, με σοβαρό βαθμό δυσκολίας, αλλά και όνομα βαρύ ως και αγωνιστική ιστορία. Ο Γιώργος, που διδάχθηκε σε υψηλό επίπεδο και ανταποδίδει με τον σύγχρονο τρόπο την υποκριτική, όπου τον απολαμβάνουν εκατομμύρια τηλεθεατές, ενώ όλοι περιμένουν να τοποθετηθούν απέναντί του στην κερκίδα με τις πολυθρόνες και εκείνος στη σκηνή-ειδική διαδρομή, που του ταιριάζει.

Ελληνικοί αγώνες

Παραπλεύρως, στα μπάκετ ευθύνης, ο Νικόλας Ζακχαίος, ο συνοδηγός του Λάμπρου Αθανασούλα και ex των Λευτέρη Σωτήρχου και Μανιαδάκη, και ο Γιώργος Β. Ηλιόπουλος. Ex-Καρτ με εμπειρία και στα ράλλυ, έχοντας υπηρετήσει με τον Δημήτρη Ξανθάκο, με μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο Praga, όπου διδάσκουν οι Νικόλας και Βασίλης Ζάχος.

Ελληνικοί αγώνες

Dream team

Τίποτα στην τύχη για τον Νικόλα Βιγκόπουλο, που αντιμετωπίζει την Clio στο χώμα με άνεση, όπως ο παππούς του Αλέξανδρος Μανιατόπουλος την «911», αυτοκίνητο που καθιέρωσε στην ελληνική αγορά η μητέρα του, κ. Νταίζη Μανιατοπούλου. Το όνειρο, ο θρύλος, που σπάνια έχει απολαύσει σε ειδική και τέλεια διαδρομή ο θείος του «ΛεΜάν». Με τη λογική του, άλλωστε -φιλοσοφία του, για να είμαστε ακριβείς-, κινήθηκε από το πρώτο αγωνιστικό μέτρο ο Νικόλας, που επέλεξε Fiesta R1 και τους σωστούς γύρω του. Για τις γραμμές του και για τη σκέψη του τον Λάμπρο Αθανασούλα, για την ερμηνεία και την εκτέλεση με κράνη και χρονόμετρο τον Νικόλα Ζακχαίο (στο άτυπο βάθρο των κορυφαίων ενεργών Ελλήνων συνοδηγών με Πολυζώη και Σούκουλη) και για το αυτοκίνητο, που πλέον δεν είναι τυχαία Renault Clio-R3, τον Xρήστο Colin και τους συνεργάτες του. H Colin Rallying, ομάδα-πρωταθλητές με μέλη της ικανούς, σεμνούς και αποτελεσματικούς που ξέρουν καλά πώς να προσαρμόζουν τις προδιαγραφές της Renault Sport στα ελληνικά χώματα και στα «θέλω» και τα «πρέπει» των οδηγών τους.

Ελληνικοί αγώνες

Γεγονός πως διαφορετικά οδηγούν ο Νικόλας και ο Θέμης Χαλκιάς, ομόσταβλοι-«αντίπαλοι». Απέναντί τους η αρμάδα των Fiesta και, κυρίως, ως σημείο αναφοράς, ο 35χρονος πύραυλος, ο Πασχάλης Χατζημάρκος, επίσης της γαλλικής σχολής. Στην Ελλάδα το 2024 και, είπαμε, αναγέννηση, όπως και επιστροφή στη δική μας πραγματικότητα, πριν από 20-25 χρόνια.

Ελληνικοί αγώνες

On Sale Rally Team

O όμιλος Οn Sale, με παρέμβαση στο ελληνικό motorsport, όντας και με ευρύτερη κοινωνική ευαισθησία, είναι ο βασικός υποστηρικτής της συμμετοχής Γιώργου Αμούτζα-Γιώργου Ηλιόπουλου με τη Ford Fiesta Rally3 του Car Center. Άλλωστε, μόνο τυχαία δεν παρευρέθηκε ο CEO του ομίλου, Νίκος Κωνσταντόπουλος, στην πρώτη του πληρώματος σε τεστ στην Κινέτα by Labros Athanassoulas & mates με τη Fiesta, ενόψει της αφετηρίας του Πρωταθλήματος.

Με αιχμή του δόρατος της παρουσίας της Οn Sales, εγχείρημα όπου σε κάθε δραστηριότητα «nothing is impossible», τους Σωκράτη Τσολακίδη-Γιώργο Πολυζώη με τη Fabia. Όμως, η προοπτική από τους νέους με τη Fiesta, και εδώ υποστηρίζεται με έργο, με πράξη υψηλού επιπέδου, το «τόπο στα νιάτα», που πολλοί ψιθυρίζουμε, αλλά ελάχιστοι αποδεικνύουν.

Ελληνικοί αγώνες

Στη Fiesta, η ψύχραιμη προσέγγιση του Ηλιόπουλου, που έπαψε από πολύ νωρίς να είναι ο «Γιωργάκης» που γνωρίσαμε όταν γεννήθηκε από την αείμνηστη, τα μέγιστα γοητευτική μητέρα του. Στην πίστα του Καρτ στο Kartodromo το σχολείο του και ανδρώθηκε από αυτό το τρελό παιχνίδι ρόδα-ρόδα σε συνδυασμό με την αγωγή του, έργο του Η.Β., του πατέρα του, Βασίλη, ανθρώπου με χαρακτήρα. Έμπειρος συνοδηγός, είδε στο πρόσωπο του Αμούτζα άνθρωπο αισιόδοξο, με στυλ, χωρίς ύφος, και στο μυαλό του την προοπτική όπως εκφράστηκε από τα πρώτα τους αγωνιστικά βήματα με «Κλειώ» και με Corsa Rally4.

Ελληνικοί αγώνες

Η επιλογή του Rally 3 προδίδει τη σοφία τους, που εξασφαλίζει διάρκεια σε υψηλό επίπεδο, και το πλάνο τους άλλαξε ταχύτητα και σφράγισε εισιτήρια πρώτης θέσης για το πρωτάθλημα, με συμφωνία ώστε να οδηγήσουν τη δεύτερη Fiesta του Car Center της ομάδας των πρωταθλητών. Τυχεροί, ήδη συνεργάστηκαν με το θρύλο Γιώργο Καρανικόλα, ενώ θα αξιοποιήσουν και την ήρεμη δύναμη που χαρακτηρίζει τον Νικόλα Καρανικόλα. Ο καλλιτέχνης που εξέλιξε και τη Fiesta XR2 με την οποία συμμετείχαν πρόσφατα στο Ιστορικό Μόντε Κάρλο οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεωργοσόπουλος.

Πρόκειται για τον τέλειο συνδυασμό, προσθέτοντας ότι ο Νώντας Καρανικόλας, συναθλητής τους στην κυριολεξία, είναι σε ανοιχτή γραμμή με την Μ-Sport στην Πολωνία, όπου εξελίσσεται η Fiesta Rally3.

Ελληνικοί αγώνες

Καμία πρόβλεψη

Στους ελληνικούς αγώνες τη διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι. Πληρώματα και τεχνικοί, και απαιτείται υπομονή και ταμείο-απολογισμός στο τέλος της χρονιάς για το αν υπερέχει η Clio της Fiesta, όπως φαίνεται… Άλλωστε, παραμένει σημαντικός ο συντελεστής αξιοπιστίας, που στον ελληνικό χωματόδρομο ενίοτε ξεπερνάει την ποιότητα των ομάδων και την τακτική των πληρωμάτων.

Μένουνε συντονισμένοι._Σ.Χ.

Ελληνικοί αγώνες

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ