top icon
Eλληνικοί αγώνες

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας: To τέλος της φτερούγας…

Καιρός ήταν, και τα βλέμματα όπως και τα ακούσματα στη Βοιωτία συνδέθηκαν με τους μάγκες με τα Rally-3, όπου, τηρουμένων των αναλογιών, όλοι τους ήταν νικητές!

Κακά τα ψέματα, αγώνας δεν έγινε σε επίπεδο Γενικής, με τους OnSale Σωκράτη Τσολακίδη-Γιώργη Πολυζώη με τη Fabia Rally2 να αξιοποιούν την εμπειρία τους, να ελέγχουν τα Rally-3 και, σε συνδυασμό με τις εγκαταλείψεις των Παπαδημητρίου και Ρουστέμη, να μην πιέζουν και να κερδίζουν τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος, και μάλιστα πολύ πιο εύκολα από ό,τι προδίδουν τα ηλεκτρονικά αποτελέσματα με την πρώτη ματιά.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας

Άνθρωποι του αγώνα οι Χατζημάρκος και Αμούτζας.

Σε πτήση με την ΕΜC-«Κλειώ» του ο Μακεδόνας πυροβολάρχης, με «συγκυβερνήτη» τον Μάριο Τσαούσογλου, είχε τη στιγμή του στην PS και δεν ολοκλήρωσε.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας

Σε αντίθεση, η ποιοτική, η αλάνθαστη πτήση του Αμούτζα με την OnSale Fiesta του CC, που έχασε πέντε λεπτά με λάστιχο στη Θήβα-1, δεν πτοήθηκε και κέρδισε ένα απαιτητικό κοινό σε δύσκολη παράσταση. Ο Γιώργος Αμούτζας, με ταλέντο και στη σκηνή των ε.δ., εργαζόταν μέχρι αργά το βράδυ του Σαββάτου στην τηλεοπτική εκπομπή «J2US», έφτασε στην ώρα του στην αφετηρία και «πυροβόλησε» αξιοποιώντας την ευφυΐα του και την εμπειρία του συνοδηγού του, Γιώργου Β. Ηλιόπουλου, οδηγώντας ένα έξυπνο αυτοκίνητο.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας

Ποιοτικό το βάθρο της Rally-3 με Καρανικόλα-Σαμαρά στο CarCenter Ford Fiesta και με «Γάλλους σωματοφύλακες» τους Πέτρο Παντελή-Πάμπο Λάο και Θέμη Χαλκιά-Nικόλα Κομνό με το κουκλί τους, την Eldons Clio με τα σήματα και της ΤΕΟΡΕΝ.

Από τα Rally-3, την κατηγορία όπου αντανακλάται η αύρα του ΡΑ στο WRC, περιμένεις ευρύτερα την αναβάθμιση, ώστε ο Έλληνας να εκπροσωπηθεί με αξιοπρέπεια στον εθνικό μας αγώνα.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας

Στις «λεπτομέρειες», που άλλωστε κάνουν τη διαφορά, η εγκατάλειψη των Βιγκόπουλου-Ζακχαίου στη Θήβα-1, με δύο πληγωμένους τροχούς την ίδια «στιγμή». Γεγονός πως συνεχίζεται υποδειγματικά η μετεκπαίδευση του «Flandy» από τον Denis Giraudet και το τρελό παιχνίδι που λατρεύει ο Γιώργος Δελαπόρτας. Με τον κ. Ευάγγελο Παναρίτη παραπλεύρως, τη μία Κυριακή με το Kirkos Racing-Golf της ιστορίας και την επόμενη με την SV Motorsport Fiesta Rally-3 της σύγχρονης έκφρασης. Κάτι μεταξύ ιστορικής «911» σε Regularity και με Tesla σε σπίτι-γραφείο-σπίτι.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας

Κυκλοφορώ, οπλοφορώ και πυροβολώ…

Εύστοχοι, οι Κύπριοι κουμπάροι μας, Πέτρος Παντελή και Πολυκάρπου, με την «Κλειώ» και το 208 R4.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας

Άοπλος ο Χρυσόστομος Παντελή, ο οποίος δεν εξασφάλισε άδεια εκκίνησης από τον ΑΑ που εκπροσωπεί τη FIA στην Κύπρο. Τιμωρημένος επειδή συμμετείχε σε αγώνα της Ομοσπονδίας με την έγκριση της κυβερνητικής επιτροπής που δεν αναγνωρίζει ο περιβόητος ΑΑ. Ως «κράτος» στο πραγματικό κράτος; … Απλώς: ευτράπελα.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας

Στους τέρμα γκάζι οι Αντωνίου και Υφαντής με τα Escort, ο Μυλωνάς με την Corolla, ο Καλαμαράς με το «206», οι Γιόκαρης και Ζήβας με τα Starlet. Θέαμα υψηλού επιπέδου, όντας και ψυχάρες! Με τον Άγγελο να εκπροσωπεί περίφημα και με σεβασμό τη χρυσή γενιά του Έλληνα rallyman.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας

Γενιά πολλών καρατίων, με βασιλιά τον Μανώλη Β. Παναγιωτόπουλο. Σε μέγεθος που δε μετριάζεται, ακόμα και όταν εκφράζεται πικραμένος από το νέο καθεστώς δοκιμών, αναζητώντας όμως το σεβασμό, όπως θα έπρεπε να εκφράζεται με την απαραίτητη προειδοποίηση.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας

Νεότερος όλων μας ο Γρηγόρης Πιερρουτσάκος, υποστηρίζεται από τον διαρκώς ζεστό Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη, και κρίμα που το ΗRC-205 R τους πρόδωσε (κινητήρας) και δεν τους απόλαυσαν τα παιδιά τους, «τριαντάφυλλα» στην άγρια φύση του Ελικώνα.

Σε κάθε περίπτωση, η συνέχεια αναμένεται με ενδιαφέρον – και σε επίπεδο Γενικής, τις επόμενες εβδομάδες, στις 19-20 Μαΐου, το περίφημο Ολυμπιακό Ράλλυ του ΑΟΛΑΠ. Με παραδοσιακά εξαιρετικές συμμετοχές, όπου και specialist πρωταθλητές με EVO και Impreza, φτερούγες που κράτησαν είκοσι χρόνια ζωντανό το χώρο, σε χρυσά χέρια όπως του Sir John Bandounas, του Λαϊνόπουλου Jr κ.ά. Σήμερα με EVO σε Σπάρτη, Θήβα, και αύριο στον Πύργο, εξαιρετικά, κυρίως σοβαρά πληρώματα, όπως οι Πάνος Ισμαήλος-Κώστας Σούκουλης, από τους πρώτους με Rally-3 σε ΡΑ, ενώ στον Ελικώνα μας άρεσαν και τα πατήματα των Ζυγογιάννη-Τσέλου.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας

Μέχρι τότε…

Πολύς κόσμος στις δύο ειδικές διαδρομές και στα τρία περάσματα, ενώ το εξαιρετικό layout επέτρεπε να συνδυάσεις Θήβα ε.δ. και Ελικώνα ε.δ. με Θήβα SP.

Κρίμα που το SP ως χώρος δε συνάδει με ένα πρωτάθλημα όπου συμμετέχουν 15 αυτοκίνητα της κατηγορίας R. Επένδυση αγωνιζομένων που ξεπερνάει τα 2 εκατ. ευρώ, και αμφιβάλλουμε για το αν είναι ικανοί να το διαχειριστούν διοικούντες και οργανωτής σε έκφραση: 2/1.

Διεκόπη η ε.δ. Θήβα-1. Όταν «βγήκε το 1» και βιάστηκαν οι αγωνοδίκες να προσδιορίσουν χρόνους με άρωμα WRC, αξιολογώντας με βάση τις κατηγορίες, σε ελληνικό πρωτάθλημα, που πάντα κρύβει εκπλήξεις.

Ειδικά στην πρεμιέρα με νέα αυτοκίνητα, και η σημ. ότι μπορεί να αλλάξουν ξανά κατά προσέγγιση χρόνοι σε συνδυασμό με τη Θήβα-2 τους εκθέτει και προσβάλλει τους αγωνιζόμενους.

Το σχόλιο ότι δικαιώθηκαν από τα αποτελέσματα στη Θήβα-2 χωρίς Ρουστέμη και με λάστιχο για τον Χατζημάρκο τους εκθέτει ακόμα περισσότερο.

Eκτεθειμένοι και για τον τρόπο τους προς τον Μανώλη Παναγιωτόπουλο, για την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στις δοκιμές.

Στυλ και ύφος, αποτέλεσμα της αδιαφορίας ικανών για τη διοίκηση και οργάνωση, δεν είχαν ποτέ διάρκεια σε αυτόν το χώρο, που τον συντηρούν οι πρωταγωνιστές αγωνιζόμενοι.

Εκτεθειμένοι και στην επικοινωνία, με αφίσα όπου δεν αρκεί η προσπάθεια, και κυρίως σε σχέση με τα αποτελέσματα στα social media, μετά τις δύο πρώτες ε.δ. με υποθετικούς χρόνους.

Αυτό είναι σωστό, για τη συμμετοχή των Παναγιώτη Ρουστέμη-Χρήστου Μπακλώρη με τη SeaJets Fabia της EMC, και μακάρι να λάμψουν σε όλο το πρωτάθλημα.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας

Για σεμινάριο ειλικρίνειας η ανάλυση του Γιάννη Παπαδημητρίου για την αστοχία-στιγμή της εγκατάλειψής τους με τον Χρήστο Κουζιώνη στη Θήβα-1.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας

Ο Sir John o νεότερος δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του και για τη φουλ εξελιγμένη Fabia RS-EVO-2.

– «Οι άνθρωποι διδάσκουν το πώς ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο μπορεί να οδηγείται γρήγορα και από λιγότερο επαγγελματίες». Το σχόλιο του πρωταθλητή που έχει το σεβασμό μας.

Δείτε επίσης: Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας: Νικητές οι Σωκράτης Τσολακίδης – Γιώργος Πολυζώης

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ