top icon
Αγώνες

F1: HRT F111-Πρώτες φωτογραφίες

H HRT δημοσιοποίησε τις πρώτες ψηφιακές αναπαραστάσεις της F111, η οποία έχει σχεδιαστεί υπό την επίβλεψη του Geoff Willis και αποτελεί σημαντική εξέλιξη σε σύγκριση με πέρυσι.

H HRT δημοσιοποίησε τις πρώτες ψηφιακές αναπαραστάσεις του καινούργιου της μονοθεσίου, της F111, η οποία έχει σχεδιαστεί υπό την επίβλεψη του Geoff Willis και αποτελεί σημαντική εξέλιξη σε σύγκριση με την περυσινή Dallara που χρησιμοποιούσε η ομάδα. Το χρωματισμό του μονοθεσίου ανέλαβε ο γνωστός στους κύκλους του Hollywood Daniel Simon. Ο μοναδικός οδηγός που έχει επιβεβαιωθεί από την ισπανική ομάδα για το 2010 είναι ο 34χρονος Ινδός Narain Karthikeyan.
 
H F111 αναμένεται να υποβληθεί στα υποχρεωτικά crash test της FIA αυτή την εβδομάδα, πριν κάνει το ντεμπούτο της σε ένα από τα τεστ χειμερινών δοκιμών εξέλιξης. Η F111 με τη βοήθεια αρκετών εξωτερικών συνεργατών, καθώς η ομάδα του Colin Kolles, στη Γερμανία, όπου βασίζεται η HRT, δε διαθέτει τις απαιτούμενες εγκαταστάσεις για να υποστηρίξει πρόγραμμα σχεδιασμού και κατασκευής μονοθεσίου F1. H HRT τα κατάφερε με τη βοήθεια πολλών μηχανολόγων που συνεργάστηκαν ως ελεύθεροι επαγγελματίες, χωρίς να γίνουν μέλη της ομάδας, καθώς και της Carbo Tech Composites, που κατασκευάζει το πλαίσιο ανθρακονημάτων. 
 
Η HRT χρησιμοποιεί φέτος το κιβώτιο της Williams. Δε γνωρίζουμε ακόμα αν οι δυο ομάδες θα χρησιμοποιούν και το ίδιο εξωτερικό περίβλημα κιβωτίου, δεδομένου ότι στο μονοθέσιο του Grove, η πίσω ανάρτηση είναι ιδιαίτερα πρωτοποριακή. Πάντως στις φωτογραφίες που έχουν δημοσιοποιηθεί από την HRT F111, η πίσω ανάρτηση δεν αποτελεί ακριβή αναπαράσταση, παρουσιάζοντας μερικά ψαλίδια που δεν καταλήγουν πουθενά… Η HRT δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει KERS φέτος, αλλά θα διαθέτει κινούμενη πίσω αεροτομή και σκοπεύει να παρουσιάσει αρκετές εξελίξεις στην F111 κατά τη διάρκεια της σεζόν, σε αντίθεση με ό,τι συνέβη πέρυσι.  
 
 
Το ρύγχος είναι αρκετά χαμηλό και η εμπρός ανάρτηση μοιάζει αρκετά απλής γεωμετρίας. Τα ψυγεία παρουσιάζουν έντονο σκάψιμο εμπρός, περιορισμένες διαστάσεις στο πίσω μέρος και μικρές εισαγωγές αέρα, ενώ το κάλυμμα του κινητήρα είναι προεκταμένο μέχρι το όριο που επιτρέπουν οι κανονισμοί.
 
Ο μοναδικός εμφανής σπόνσορας στην F111 είναι ο προσωπικός χορηγός του Karthikeyan, η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία Tata. Στις υπόλοιπες επιφάνειες μεγάλου εμβαδού, ο Daniel Simon έχει βάλει ελκυστικά μηνύματα προς πιθανούς σπόνσορες, όπως «This could be you», «This is a cool spot» και «Your logo here». Ακόμη πιο ξεκαρδιστικά, είναι μηνύματα που φέρει με πολύ μικρά γράμματα επάνω του το αμάξωμα…
 
Στο ρύγχος: «Kάμερα, εύθραυστη». Ψαλίδια εμπρός ανάρτησης: «Μην κάθεστε εδώ». Στο cockpit: «Προσοχή, αυτό το όχημα κινείται πολύ γρήγορα. Μονάχα για επαγγελματίες οδηγούς». Στις εισαγωγές αέρα των ψυγείων: «Προσοχή, ισχυρό φαινόμενο αναρρόφησης. Κρατηθείτε από κάτι όταν πατάτε εδώ». Στο εμπρός μέρος του καλύμματος του κινητήρα: «Τίποτα το ιδιαίτερο εδώ». Στην κάμερα πίσω από το κεφάλι του οδηγού: «Προσοχή! Κινηματογραφείστε». Στο πίσω μέρος των ψυγείων: «Έκπληξη». Στην πίσω αεροτομή: «To μονοθέσιο τελειώνει εδώ».
 
UPDATE: H HRT δε θα συμμετάσχει στο συλλογικό τεστ στη Jerez αυτή την εβομάδα (10-13/2). Αντ’ αυτού, θα βρίσκεται στη Monza μεταξύ 14 και 16 Φεβρουαρίου, σε μια εκδήλωση κινηματογράφησης διαφημιστικού υλικού της Pirelli. H ΗRT θα ξαναβρεί τις υπόλοιπες ομάδες στο τεστ της Βαρκελώνης (18-21 Φεβρουαρίου).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ