top icon
Αγώνες

GP Βελγίου – Αγώνας: Ο Hamilton άντεξε στην πίεση

Σε έναν αγώνα που είχε προσπεράσματα, ατυχήματα, Safety Car και μία μάχη για την πρωτιά, ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την τρίτη του νίκη στο Spa και έκλεισε τη διαφορά από τον Sebastian Vettel στους 7 βαθμούς. Τρίτος ήρθε ο Daniel Ricciardo.

Η εκκίνηση να ήταν «καθαρή» και οι πρώτοι συμπεριφέρθηκαν άψογα, με τον Vettel να κολλάει πίσω από τον Hamilton μέχει και τα φρένα για την Les Combes στον 1ο γύρο. Μετά διατηρήθηκε μία διαφορά της τάξης του 1,5-1,8 δλ., χωρίς ο Γερμανός να απειλεί τον μεγάλο του αντίπαλο. Πιο πίσω, ο Alonso είχε κάνει μία εκπληκτική εκκίνηση, αλλά γύρο με τον γύρο έχανε θέσεις, κάτι που για ακόμα μία φορά οδήγησε σε ξέσπασμα μέσω του team radio. Κι αν στην αρχή όλα έμοιαζαν να κυλούν ομαλά, η συνέχεια του αγώνα επεφύλασσε αρκετά ενδιαφέρουσες στιγμές, ατυχήματα και ποινές που θα συζητηθούν. Ο Verstappen εγκατάλειψε με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος στον 8ο γύρο, παρκάροντας την RB13 στην άκρη της ευθείας Kemmel. Αμέσως κυμάτισαν κίτρινες σημαίες, με τους οδηγούν να αναγκάζονται να αφήσουν για λίγο το γκάζι. Αυτό όμως δεν το έπραξε ο Raikkonen, με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί από τους αγωνοδίκες με ποινή 10 δλ. stop/go. Σκληρή ποινή, αλλά η FIA είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα σε αυτά τα ζητήματα.

Σειρά είχαν τα πρώτα pit stops, με τους πρωτοπόρους Hamilton και Vettel να είναι μόνο μπροστά, έχοντας ξεχωρίσει από τους Bottas-Raikkonen-Ricciardo. Κι οι δύο έβαλαν τη μαλακή γόμα, με τον Βρετανό να μπαίνει στα pits στον 12ο γύρο, ακολουθούμενος τρίτος γύρους μετά από τον Γερμανό της Scuderia. Η διαχείριση κι ο ρυθμός που έχει όμως η Mercedes με τα μαλακά όλη τη χρονιά φάνηκε και στο Spa, και παρά την ασφυκτική πίεση από τον Vettel, o Hamilton κρατήθηκε στην πρώτη θέση, μέχρι και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, εκεί που θα μπορούσαν να αλλάξουν όλα.

Στις πιο πίσω θέσεις της δεκάδας, ο Alonso, αν κι ήταν αρκετά κοντά στη μάχη για τους βαθμούς, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον 27ο γύρο, την ίδια ώρα που ο Hulkenberg είχε αρκετά καλό ρυθμό και μπορούσε να κρατήσει πίσω τους τις δύο Force India. Το έργο του Γερμανού βέβαια έγινε πολύ πιο εύκολο, όταν στον 13ο γύρο ο Perez έκοψε την Les Combes και πήρε ποινή 5 δλ, ενώ μετά, στον 30ο γύρο, ο Μεξικανός έκλεισε πριν την Eau Rouge τον Ocon, με αποτέλεσμα ο ίδιος να έχει ένα κλαταρισμένο πίσω δεξί ελαστικό κι ο Γάλλος να καταλήξει με σπασμένη εμπρός αεροτομή.

Αμέσως βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα. Αυτό έδωσε την ευκαρία για ένα ‘free pit stop’, με τον Hamilton να επιλέγει τη μαλακή γόμα, ενώ ο Vettel προτίμησε την ultrasoft, ώστε να πιέσει για την νίκη στους εναπομείναντες γύρους. Την κατάσταση εκμεταλλεύτηκε απόλυτα ο Ricciardo, ανέβηκε τρίτος, βγάζοντας εκτός βάθρου τον Bottas. Η μάχη Hamilton-Vettel μονοπώλησε το ενδιαφέρον στο τέλος του αγώνα, με τον οδηγό της Ferrari να κολλάει πίσω από τον Βρετανό στην επανεκκίνηση, όμως μετά από μερικούς γύρους η διαφορά άνοιξε, αφήνοντάς τον εκτός ζώνης DRS. Ως εκ τούτου, τίποτα δεν άλλαξε στην πρώτη τριάδα, σε έναν αγώνα που μας προσέφερε ακόμα μία μεγάλη κόντρα ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου. Συνέχεια σε μία εβδομάδα, με το Grand Prix Ιταλίας στο «ναό της ταχύτητας», την Monza!


Βαθμολογία οδηγών:

1. S. Vettel – 230

2. L. Hamilton – 223

3. V. Bottas – 179

4. D. Ricciardo – 132

5. K. Raikkonen – 128

6. M. Verstappen – 67

7. S. Perez – 56

8. E. Ocon – 47

9. C. Sainz – 36

10. N. Hulkenberg – 34

11. F. Massa – 27

12. R. Grosjean – 24

13. L. Stroll – 18

14. K. Magnussen – 11

15. F. Alonso – 10

16. P. Wehrlein – 5

17. D. Kvyat – 4

18. S. Vandoorne – 1

19. J. Palmer – 0

20. M. Ericsson – 0

21. A. Giovinazzi – 0



Βαθμολογία κατασκευαστών:


1. Mercedes – 392

2. Ferrari – 348

3. Red Bull – 199

4. Force India – 103

5. Williams – 45

6. Toro Rosso – 40

7. Haas – 35

8. Renault – 34

9. McLaren – 11

10. Sauber – 5


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ