top icon
Αγώνες

Ιδού η νέα Mercedes

Η πρωταθλήτρια ομάδα της Formula 1 δημοσιοποίησε τις πρώτες φωτογραφίες του καινούργιου της μονοθεσίου, της Mercedes F1 W07 Hydrid.

Προφανής στόχος της Mercedes για τη φετινή σεζόν είναι να κατακτήσει αμφότερους τους τίτλους για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Ο τεχνικός διευθυντής της γερμανικής ομάδας, Paddy Lowe, δήλωσε ότι λόγω του περιορισμένου διαθέσιμου χρόνου που υπάρχει μεταξύ των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης και της έναρξης της σεζόν, το πιθανότερο είναι ότι δεν πρόκειται να δούμε μεγάλες αναβαθμίσεις στην W07 μέχρι το GP Αυστραλίας. Ο Lowe παραδέχθηκε ότι με τους κανονισμούς να παραμένουν σταθεροί, ήταν πιο δύσκολο για την Mercedes να βρει επιπλέον κέρδη στο σχεδιασμό του μονοθεσίου της φέτος. Ο Βρετανός χαρακτήρισε την W07 ως συνολική εξέλιξη της περυσινής Mercedes. «Αν και το μονοθέσιο ίσως φαίνεται παρόμοιο με την πρόγονό του απ’ έξω -όπως είναι φυσιολογικό εντός σταθερών κανονισμών- κάτω από το εξωτερικό περίβλημα υπάρχουν πολλές μικρές επαναστατικές ιδέες που δομούν μια συνολική εξέλιξη για την καινούργια σεζόν».

Το ρύγχος του γερμανικού μονοθεσίου εξακολουθεί παραμένει το μικρότερο του grid και δεν παρουσιάζει -μέχρι στιγμής- αλλαγές σε σχέση με πέρυσι. Ήδη από το 2015 η Mercedes είχε καταφέρει να σχεδιάσει το ρύγχος της χωρίς να προεξέχει κάποιου είδους «αντίχειρας» όπως έχουμε δει να συμβαίνει στα περισσότερα φετινά μονοθέσια. Ωστόσο, το ρύγχος του καινούργιου ασημί βέλους δεν παρουσιάζει -τουλάχιστον ακόμα- το S-duct που είχε δοκιμάσει πέρυσι η ομάδα.

To πιο χαρακτηριστικό γνώρισμα της καινούργια Mercedes είναι το τεραστίων διαστάσεων airbox επάνω από το κεφάλι του οδηγού, το οποίο είναι διαχωρισμένο σε πολλαπλά τμήματα, διοχετεύοντας αέρα στον κινητήρα και διάφορα ψυγεία. Οι αυξημένες διαστάσεις του airbox αναμένεται να έχουν ως παράπλευρο μειονέκτημα την παρεμπόδιση της ροής αέρα προς την πίσω αεροτομή, αν και είναι σίγουρο ότι η Mercedes δεν επέλεξε τυχαία αυτή τη λύση. Το αμάξωμα που καλύπτει τα πλευρικά ψυγεία είναι πιο χαμηλό φέτος, με πιο έντονο σκάψιμο στο κάτω εμπρός μέρος, ενώ μικρότερες είναι οι διαστάσεις του και στο πίσω μέρος. Η περιοχή εμπρός από τα πίσω ελαστικά και το διαχύτη παρουσιάζει περίπλοκο σχεδιασμό, με τη διαμόρφωση πολλαπλών καναλιών. Τροποποιήσεις έχει επιδεχθεί και η γεωμετρία της πίσω ανάρτησης, με το σημείο ένωσης των ανώτερων πίσω ψαλιδιών με το πλαίσιο να έχουν μεταφερθεί ελαφρώς προς τα πίσω.

Στον τομέα της μονάδας ισχύος, η Mercedes έχει προσπαθήσει να αυξήσει την θερμική απόδοση, δηλαδή το ποσοστό ενέργειας του καυσίμου που μετατρέπεται σε ισχύ. Με τους ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες, αυτό το ποσοστό ήταν στο 29%. Για την πρώτη σεζόν των υβριδικών V6 (2014) η Mercedes είχε θέσει στόχο το 40% και πέρυσι άγγιξε το 47%. Όσον αφορά τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το KERS στην F1 το 2009, το ποσοστό ανακτημένης ενέργειας που έφτανε έως το στροφαλοφόρο του κινητήρα ήταν μόλις 39%. Το 2014 ήταν 85% και πέρυσι 95%. Η μονάδα ισχύος της Mercedes είχε ήδη ξεπεράσει πέρυσι τους 900 ίππους._Φ.Λ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ