top icon
Αγώνες

Ο Chris Dyer στη Renault

Ο πρώην αρχιμηχανικός των Michael Schumacher και Kimi Raikkonen στη Ferrari, ο Αυστραλός Chris Dyer, προσχώρησε στην ομάδα της Renault ως επικεφαλής του γκρουπ απόδοσης οχήματος της γαλλικής ομάδας.

Ο 48χρονος Dyer είχε περάσει μια δεκαετία στο Maranello, όπου μετέβη το 2001. Βοήθησε στην κατάκτηση των τίτλων του 2003 και του 2004 από τη Ferrari ως αρχιμηχανικός του Schumacher και καταλάμβανε το ίδιο πόστο όταν πήγε ο Raikkonen στην ιταλική ομάδα για να κατακτήσει τον τίτλο του 2007. Το 2009 ο Dyer προάχθηκε σε επικεφαλής μηχανολόγο αγώνα της Scuderia και αποτέλεσε τον αποδιοπομπαίο τράγο για την απώλεια του τίτλου του 2010, λόγω λανθασμένης στρατηγικής διαχείρισης του αγώνα του Fernando Alonso στο Αμπού Ντάμπι και απομακρύνθηκε από την ομάδα για να αποχωρήσει οριστικά από το Maranello το 2011.

Ο Dyer είχε ξεκινήσει την αγωνιστική του καριέρα στους αυστραλιανούς αγώνες τουρισμού V8 με την Holden το 1992. Οι διασυνδέσεις του με την TWR του Tom Walkinshaw τον έφεραν στην F1 και την ομάδα της Arrows το Δεκέμβριο του 1996, όπου συνεργάστηκε με οδηγούς όπως ο Damon Hill και ο Jos Verstappen πριν μεταβεί στη Ferrari. Έπειτα από το Maranello, o Dyer μετέβη στο πρόγραμμα DTM της BMW ως επικεφαλής μηχανολόγος το 2012. Ο Dyer θα αναλάβει στην ομάδα της Renault τα καθήκοντα του Ιάπωνα Ayao Komatsu, ο οποίος μετέβη μαζί με τον Romain Grosjean στη νεοσύστατη ομάδα της Haas.

Η Renault στοχεύει σε σταθερή παρουσία στο βάθρο εντός της επόμενης τριετίας με στόχο να διεκδικεί τον τίτλο σε πέντε χρόνια από τώρα. H πρόσληψη του Dyer σε συνδυασμό με την επιστροφή του Bob Bell αποδεικνύει τις προθέσεις της Rernault, η οποία στοχεύει μέχρι το 2017 να αυξήσει το προσωπικό του Enstone από 490 άτομα (που είναι τώρα) σε 650. Ο Bell διατέλεσε τριετή θητεία στην Mercedes δίπλα στον Ross Brawn, στην οποία σίγουρα έμαθε πολλά πράγματα για τη γερμανική ομάδα που θα φανούν χρήσιμα στη Renault. Στον τομέα των κινητήρων Renault συμβουλές (για τη βελτίωση του θαλάμου καύσης) θα παράσχει η Ilmor του Mario Illien, ενώ ο αγωνιστικός διευθυντής Frederic Vasseur θεωρείται ένας από τους καλύτερους μάνατζερ -μέχρι πρότινος- εκτός της F1.

H Renault υποσχέθηκε ότι θα παράσχει στη Red Bull φέτος την ίδια έκδοση κινητήρα που θα χρησιμοποιεί η εργοστασιακή ομάδα, ο οποίος όμως θα έχει σχεδιαστεί για το μονοθέσιο του Enstone. Επίσης, δεν αποκλείστηκε το ενδεχόμενο να συνεχιστεί η προμήθεια V6 προς την αυστριακή ομάδα πέραν του 2016._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ