01 Νοε 2017

WRC: Η επόμενη ημέρα στην M-Sport

Στην M-Sport οι πανηγυρισμοί συνεχίζονται, αλλά ο Malcolm Wilson ήδη σκέφτεται την επόμενη ημέρα, προσπαθώντας να διατηρήσει τον Sebastien Ogier στην ομάδα του, την ώρα που δεδομένη θεωρείται η αναβάθμιση του Elfyn Evans.

Ο στόχος επετεύχθη! Η M-Sport κατέκτησε και τους δύο τίτλους (Οδηγών και Κατασκευαστών), και μάλιστα με ιδανικό τρόπο. Παρ' όλα αυτά, η ζωή δε σταματά εδώ, και ο Malcolm Wilson έχει ήδη στο μυαλό του την επόμενη ημέρα. Με τον Ott Tanak να έχει ήδη συμφωνήσει με την Toyota και στην Αυστραλία να πραγματοποιεί την τελευταία του εμφάνιση με τα χρώματα της M-Sport, o Βρετανός μάνατζερ πρέπει να σχεδιάσει το δίδυμο της ομάδας για τη νέα χρονιά. Η απουσία του Εσθονού είναι και το εύκολο κομμάτι του παζλ. Ο Elfyn Evans είναι δεδομένο ότι θα τον αντικαταστήσει και θα αναβαθμιστεί στην πρώτη ομάδα, κάτι που ουσιαστικά άφησε και ο ίδιος ο Wilson να εννοηθεί στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του Ράλλυ Μ. Βρετανίας. Το καυτό ζήτημα, όμως, είναι τι θα γίνει με τον Sebastien Ogier.

Ο Γάλλος πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είναι πλέον σίγουρο ότι είναι προβληματισμένος. Από τις αρχικές δηλώσεις του, πως θα αποφάσιζε στο τέλος του καλοκαιριού, με την ανακοίνωσή του να μετατίθεται αγώνα με τον αγώνα, είναι δεδομένο ότι ο «Seb» σκέφτεται πολύ σοβαρά όλα τα ενδεχόμενα. Οι δύο δεδομένες προτάσεις που έχει στα χέρια του είναι από Citroen και Μ-Sport. Η Hyundai διά στόματος Michel Nandan έκλεισε οποιαδήποτε πόρτα για το 2018, δηλώνοντας ότι έχει τέσσερις οδηγούς με υπογεγραμμένα συμβόλαια. Προσοχή! Για το 2018, και όχι μετέπειτα.

Ο Γάλλος αισθάνεται άνετα και καλά στην M-Sport, και αναμφίβολα δε θα ήθελε να αλλάξει περιβάλλον. Αν η Ford άναβε το πράσινο φως, δε θα σκεφτόταν καν το σενάριο της Citroen. Από τη στιγμή που αυτό δε συμβαίνει, έχει τις αμφιβολίες του. Και να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Ο Ogier δε σκέφτεται τον προϋπολογισμό σε συνδυασμό με το συμβόλαιό του. Αυτό που τον απασχολεί είναι το κατά πόσο η ιδιωτική M-Sport θα έχει την οικονομική δυνατότητα να ακολουθήσει την εξέλιξη των αυτοκινήτων μέσα στους επόμενους μήνες, σε αντίστοιχο επίπεδο με τις εργοστασιακές ομάδες. Σίγουρα, το γεγονός ότι παραμένει ανοιχτός στο ενδεχόμενο της M-Sport και δεν έχει συμφωνήσει με τη Citroen σημαίνει ότι ο Malcolm Wilson ακόμη δεν έχει πει την τελευταία του κουβέντα. Πάντως, ο Ogier δε δείχνει και ιδιαίτερα ζεστός σε ενδεχόμενη μεταπήδησή του στη Citroen. Η γαλλική ομάδα δε μοιάζει πλέον με τον ελκυστικό προορισμό του παρελθόντος, με τις επιδόσεις του C3 WRC να παίζουν το ρόλο τους.

Aυτό που μοιάζει το πλέον μακρινό σενάριο είναι να αποσυρθεί. Μπορεί να ανέφερε στη συνέντευξη τύπου μετά το Ράλλυ Μ. Βρετανίας ότι έχει πρόταση από την σύζυγο του να μείνει στο σπίτι τη νέα χρονιά, αλλά βρίσκουμε πολύ δύσκολο να δώσει τέλος στην καριέρα του. Όπως και να έχει, αυτήν τη στιγμή όλα είναι ανοιχτά και τίποτα δεν είναι δεδομένο. Ο Ogier έχει καταφέρει να θολώσει τα νερά και, όποια απόφαση και αν πάρει, σίγουρα θα προκαλέσει έκπληξη. Από την άλλη, αν αποχωρήσει, στην M-Sport δε θα... τελειώσει ο κόσμος! Ανάλογα με το τι θα κάνει ο πεντάκις Πρωταθλητής, θα είναι πρώτος ή δεύτερος οδηγός της ομάδας ο Elfyn Evans, ο οποίος θα πλαισιωθεί από τον Teemu Suninen. Αν όμως ο Ogier παραμείνει, το μεγαλύτερο πρόβλημα θα έχουν να αντιμετωπίσουν ο Yves Matton και η Citroen. Για τους Γάλλους ωστόσο θα τα πούμε σύντομα, και συγκεκριμένα μετά την απόφαση του «Seb»._ Π. Τ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: RALLYPIXELS

Περισσότερες φωτογραφίες:
Ετικέτες: