top icon
Διάφορα

Dunlop Sport Maxx RT2

H Dunlop λάνσαρε το νέο Ultra-High Performance (UHP) θερινό ελαστικό της, το Sport Maxx RT2, διάδοχο του Sport Maxx RT.

 

Πιστοποιημένο από τον ανεξάρτητο οργανισμό TÜV1, το ελαστικό διακρίνεται για το εξαιρετικό κράτημα και την ακρίβεια χειρισμού που προσφέρει, ενώ σημείωσε και ταχύτερους χρόνους κατά τη δοκιμή σε πίστα σε σχέση με τον προκάτοχο του. H αγωνιστική κληρονομιά της Dunlop, καθώς και οι νίκες της σε αγώνες αντοχής, υπήρξαν σημαντική πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία του νέου Sport Maxx RT2.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της συγκριτικής δοκιμής του ανεξάρτητου οργανισμού TÜV Süd (Benchmark Test results), το ελαστικό έχει κορυφαίο κράτημα και ακρίβεια ανταπόκρισης, γεγονός που το καθιστά το καταλληλότερο για συνθήκες που απαιτούν υψηλές επιδόσεις. Σύμφωνα με τη δοκιμή, σε σύγκριση με τη μέση επίδοση των τεσσάρων κορυφαίων ανταγωνιστικών ελαστικών, το Sport Maxx RT2 σημειώνει 1,3% καλύτερο χρόνο ανά γύρο σε βρεγμένη πίστα και 4,1% υψηλότερη ακρίβεια χειρισμού σε στεγνό οδόστρωμα. Επίσης οι επιδόσεις της δοκιμής σε βρεγμένο κυκλικό οδόστρωμα ήταν καλύτερες κατά 5,6%. Επιπλέον, σύμφωνα με δοκιμή της DEKRA, για λογαριασμό της Dunlop, το Sport Maxx RT2 παρουσίασε καλύτερη απόδοση φθοράς κατά 34% στον πιο επιβαρυμένο άξονα σε σύγκριση με τον μέσο όρο των βασικών ανταγωνιστών.

Σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά

Επαναστατικό υλικό πέλματος (ίχνος επαφής πέλματος), με συγκολλητική ρητίνη για μέγιστη πρόσφυση σε υγρό και στεγνό οδόστρωμα. Μεγάλα μπλοκ εξωτερικού ώμου, για βελτιωμένη πρόσφυση στις στροφές σε σύγκριση με το ελαστικό προηγούμενης γενιάς. Μικρά τακούνια πέλματος για μείωση της απόστασης φρεναρίσματος, ιδιαίτερα σε υψηλές ταχύτητες, σε σύγκριση με το ελαστικό προηγούμενης γενιάς. Ενισχυμένα υλικά κατασκευής που παρέχουν καλύτερη πληροφόρηση για τον δρόμο και ακρίβεια ανταπόκρισης σε σύγκριση με τα ελαστικά προηγούμενης γενιάς, με έμπνευση από την εμπειρία της Dunlop και τις νίκες όταν κέρδισε τον πιο σκληρό 24ωρο αγώνα στην πίστα του Nurburgring.

Ήδη το συγκεκριμένο ελαστικό έχει επιλεγεί για standard τοποθέτηση σε ένα από τα πλέον extreme μοντέλα δρόμου της αγοράς. Η Radical, γνωστή για τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα, επέλεξε το Sport Maxx RT2 της Dunlop για το μοντέλο 2016 RXC Turbo. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει σχεδιαστικές επιρροές από το σύγχρονο design του πρωτότυπου οχήματος της εταιρείας για τους αγώνες του Le Mans και αποδίδει πάνω από 500 ίππους. Πετυχαίνοντας εξαιρετικούς συντελεστές κάθετης δύναμης χάρη στον εξελιγμένο αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος και των φτερών του, το RXC Turbo έχει σχεδιαστεί για απαιτητική χρήση σε πίστες, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να «κατακτήσει» ακόμη και τους πιο δύσκολους αυτοκινητόδρομους μετά από έναν σκληρό αγώνα. Η σειρά διατίθεται σε διατάσεις από 17 έως 21 ίντσες και το 80% αυτών των διαστάσεων είναι ήδη διαθέσιμο στο εμπόριο από το Μάρτιο του 2016.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ