top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για την νέα Ferrari GTC4Lusso

Ο αντικαταστάτης της FF έρχεται ανανεωμένος διατηρώντας το σύστημα τετρακίνησης και τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα του παρελθόντος. Εκ των ουκ άνευ, η αλλαγή ονόματος και η προσθήκη συστήματος τετραδιεύθυνσης.

Σχεδιαστικά, δεν θα λέγαμε ότι βρισκόμαστε εμπρός από μια εκ βαθέων αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν, αλλά μάρτυρες μιας εξελιγμένης εκδοχής του γνώριμου αισθητικού DNA της απελθούσης FF, που τυπικά παραδίδει τη σκυτάλη στη νέα Ferrari GTC4Lusso στις αρχές του επόμενου μήνα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Όπως είναι προφανές, παρά το νέο «προσωπείο», με τη νέα μάσκα, τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και τα ελαφρώς τροποποιημένα φωτιστικά σώματα να δεσπόζουν, το διαφορετικό τελείωμα της οροφής και τον «τονισμένο» διαχύτη πίσω, η νέα GTC4Lusso συνεχίζει να διατηρεί τον «τουριστικό» της χαρακτήρα σε επίπεδο αισθητικής, παραμένοντας, κατά την προσωπική μας άποψη, η πιο… ασυνήθιστη Ferrari.

Στο εσωτερικό, η Scuderia έδωσε τον καλύτερο εαυτό της «προικίζοντας» την η GTC4Lusso με ένα σύγχρονο infotainment σύστημα, το οποίο… πάει πακέτο με μια οθόνη διαμέτρου 10,25 ιντσών. Σήμα κατατεθέν στην πολυτελή, 2+2 θέσεων καμπίνα, αποτελεί επίσης το μικρότερο σε μέγεθος τιμόνι –απόρροια του πιο κόμπακτ αερόσακου- το οποίο κοσμείται από νέα χειριστήρια και ένα ανασχεδιασμένο Manettino. Ανάμεσα στα καθίσματα, εμπρός από τον «τεμπέλη», βρίσκεται πλέον και η θέση του κλειδιού εκκίνησης του κινητήρα. Για πρώτη επίσης φορά, ο συνοδηγός της GTC4Lusso θα έχει τη δυνατότητα να πληροφορηθεί για την ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου, το ρυθμό περιστροφής του κινητήρα κοκ μέσω ψηφιακών ενδείξεων που προβάλλονται στο ταμπλό, εμπρός ακριβώς από το οπτικό του πεδίο.

Ο τελευταίος, παρά τη φημολογία των περασμένων εβδομάδων, παρέμεινε ο ίδιος. Αν μη τι άλλο, σε αρχιτεκτονική (V12, 6,3 λίτρα). Βέβαια, χάρη στις επεμβάσεις των μηχανικών της Ferrari, η απόδοσή του φτάνει τώρα του 690 ίππους –από 660- στις 8.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή «ανέβηκε» από τα 683 στα 697 Nm, εκ των οποίων το 80% είναι διαθέσιμο προς… εκμετάλλευση ήδη από τις 1.750 σ.α.λ. Οι παραπάνω τονωτικές ενέσεις έχουν βελτιώσει την επίδοση του αυτοκινήτου στο τυπικό «0-100» κατά 0,3 δλ. (3,4 δλ.), όχι όμως και την τελική, που παραμένει στα ίδια, εξαιρετικά επίπεδα του παρελθόντος. Ήτοι, στα 335 χλμ./ώρα.

Ανάμεσα στις πιο σημαντικές διαφορές σε σχέση με την FF, συγκαταλέγεται και η υιοθέτηση για πρώτη φορά ενός συστήματος τετραδιεύθυνσης, το οποίο φέρει την ονομασία 4RM-S. Η ιταλική εταιρεία αναφέρει πως η συνεργασία του τελευταίου με την τετρακίνηση, το πρόγραμμα Side Slip Angle Control, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό E-diff, καθώς και με τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις (SCM-E), είναι ιδιαίτερα αγαστή εξασφαλίζοντας υποδειγματική διαχείριση της ροπής του V12 κινητήρα σε όλες τις συνθήκες και επιφάνειες._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ