top icon
Αγώνες

EΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018: Παλιάς κοπής!

Σε αγώνα επιβίωσης εξελίχθηκε το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Ακρόπολις, με τους οδηγούς που αντιμετώπισαν τα λιγότερα προβλήματα εν τέλει να διακρίνονται. Ανάμεσα τους, ο Bruno Maghalaes που βρίσκεται επικεφαλής με διαφορά ασφαλείας.

Κλαταρισμένα ελαστικά, κομμένα ημιαξόνια και σπασμένες αναρτήσεις, ήταν το μενού της δεύτερης ημέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Οι σημερινές ειδικές διαδρομές του εθνικού μας αγώνα αποδείχθηκαν σκληρές για τους αγωνιζόμενους, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα όσοι απέφυγαν τα προβλήματα να διακριθούν στο τέλος της ημέρας. Οι πρώτοι που τέθηκαν εκτός και μάλιστα νωρίς, ήταν δύο πληρώματα που φιγουράριζαν εχθές το βράδυ στις τρεις πρώτες θέσεις του αγώνα. Συγκεκριμένα, ο Alexey Lukyanuk ο οποίος έμοιαζε και ως το ακλόνητο φαβορί για τη νίκη μετά τη διαφορά που είχε δημιουργήσει εχθές, εγκατέλειψε μόλις στην 2η ε.δ. (Δροσοχώρι) με σπασμένο ημιαξόνιο. Την ίδια ώρα, ο νεαρός Φινλανδός Juuso Nordgren με το Skoda Fabia R5, είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην Νέα Άμφισσα και δύο αμέσως μετά στο Δροσοχώρι, με αποτέλεσμα να τεθεί και αυτός με τη σειρά του εκτός αγώνα. Με αυτόν τον τρόπο, επικεφαλής τέθηκε ο Eyvind Brynildsen με το Ford Fiesta R5, αλλά και ένα δικό του κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο αναγκάστηκε να αλλάξει στην ε.δ. Δροσοχώρι, τον έριξε αρκετές θέσεις πίσω στην κατάταξη.

Έτσι, τη σκυτάλη πήρε ο Πορτογάλος Bruno Maghalaes με το Skoda Fabia R5 στα χρώματα της Seajets. Ο τρεις φορές Πορτογαλίας, με τους πλέον γρήγορους οδηγούς του ERC εκτός μάχης, δεν είχε πρόβλημα να κερδίσει ε.δ. και να προφυλάξει παράλληλα το αυτοκίνητο του. Όντας συγκεντρωμένος και με εξαιρετική τακτική, βρίσκεται στο τέλος της δεύτερης ημέρας ένα ολόκληρο λεπτό μπροστά από τον Norbert Herczig με ακόμα ένα Skoda Fabia R5. Ο τέσσερις φορές Πρωταθλητής Ουγγαρίας, είχε μάχη για τη δεύτερη θέση στο μεγαλύτερο μέρος της σημερινής ημέρας με τον Πολωνό Grzegorz Grzyb, η οποία και κρίθηκε στην τελευταία ε.δ. υπέρ του πρώτου, αφού ο τέσσερις φορές Πρωταθλητής Σλοβακίας και μία Πολωνίας (2016), είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό που τον έριξε στην 6η θέση της γενικής. Με αυτόν τον τρόπο, ο συμπατριώτης του Hubert Ptaszek με το Skoda Fabia R5 ανέβηκε στην 3η θέση της γενικής.

Μία από τις πλέον ευχάριστες εκπλήξεις της ημέρας ήταν η παρουσία του Κύπριου Σίμου Γαλαταριώτη με το Skoda Fabia R5! Παρά το γεγονός ότι σε όλη τη διάρκεια της ημέρας εκκινούσε πρώτος στις ειδικές, έχοντας σημαντικό μειονέκτημα έναντι των αντιπάλων του, κατάφερε να τερματίσει το σκέλος στην 4η θέση της γενικής, φλερτάροντας πλέον με μία θέση στο βάθρο! Ο Νορβηγός Brynildsen, μετά το κλατάρισμα που είχε στη 2η ε.δ., κατάφερε να αναρριχηθεί στην 5η θέση μπροστά από τον Grzyb, ελπίζοντας να κερδίσει μερικές θέσεις αύριο. Αξιοσημείωτη είναι και η επίδοση του Ιορδάνη Σερδερίδη με το Skoda Fabia R5! Ο Έλληνας οδηγός βρίσκεται στην 7η θέση της γενικής, οδηγώντας σταθερά και έχοντας επιδείξει σαφή βελτίωση στην οδήγηση και τις επιδόσεις του σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Άτυχος στάθηκε ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας, που εγκατέλειψε με το Citroen DS3 R5 και ενώ ήταν 5ος γενικής, από ημιαξόνιο.

Παράλληλα, βελτιωμένες ήταν σήμερα και οι επιδόσεις του Θέμη Χαλκιά, στην πρώτη του με το Skoda Fabia R5. Πάντα με τον Λεωνίδα Μαχαίρα δίπλα του, σημείωσε καλύτερους χρόνους μετά από κάθε πέρασμα και με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να ολοκληρώσει το σκέλος στην δέκατη θέση της γενικής. Πλέον, βρίσκεται μόλις 2,2 δλ. πίσω από τον Ούγγρο Tibor Erdi Junior με το Lancer EVO X, ο οποίος και είναι επικεφαλής στην κατηγορία ERC2. Βέβαια, ο Θέμης Χαλκιάς με τις σημερινές επιδόσεις του είναι επικεφαλής και στον αγώνα του ελληνικού Πρωταθλήματος. Ο Γιώργος Κεχαγιάς με τον Βασίλη Μπασιούκα παραπλεύρως, δεν κατάφεραν με το Mitsubishi Lancer EVO IX να κρατήσουν τον Χαλκιά πίσω τους, αλλά με πολύ καλή οδήγηση και χρόνους ολοκλήρωσαν το σκέλος στη δεύτερη θέση του Παν.Π.Ράλλυ. Μάλιστα, ήταν ταχύτεροι από τους Γιάννη Μπαντούνα και Κώστα Σούκουλη με το Mitsubishi Lancer EVO VI, οι οποίοι στη μεγαλύτερη διάρκεια του σκέλους προστάτεψαν περισσότερο από όσο ήθελαν και έπρεπε το αυτοκίνητο τους. Σαν να μην έφτανε αυτό, ένα κλατάρισμα στην τελευταία ε.δ. τους κόστισε ακόμα περισσότερο χρόνο αυξάνοντας δραματικά τη διαφορά τους από τα δύο προπορευόμενα πληρώματα.

Στην κατηγορία F2 του Ελληνικού Πρωταθλήματος, οι “El-Nak Jr.” – Ανδρέας Βίγκος έκαναν ένα σημαντικό βήμα για την επικράτηση στον αγώνα, αφού ολοκλήρωσαν το σκέλος στην πρώτη θέση με σημαντική διαφορά από τους διώκτες τους. Οδηγώντας με σοφή στρατηγική το Renault Clio R3, αποφεύγοντας κλαταρίσματα και ατυχίες, αλλά παράλληλα βελτιώνοντας τις επιδόσεις τους στη διάρκεια της ημέρας. Εξαιρετικά άτυχοι ήταν οι Χρυσόστομος Καρέλλης και Ηλίας Παναγιωτούνης, οι οποίοι εγκατέλειψαν μόλις στη 2η ε.δ., το Δροσοχώρι με δύο κλαταρισμένα ελαστικά στο Citroen DS3 R3, ενώ νωρίτερα είχαν ακόμα ένα στην Άμφισσα. Στην F2, όμως, έχουμε μάχη για τη 2η θέση ανάμεσα στους Σάββα Λευκαδίτη – Κώστα Κόντο με το Peugeot 206 και τους Γιάννη Μποζιονέλο – Αντώνη Παναρίτη με Ford Escort RS2000, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι στα 4,3 δλ.!

Η αυριανή και τελευταία ημέρα του αγώνα, περιλαμβάνει δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, τη Γραμμένη και τη Δρίβη, οι οποίες είναι αρκετά διαφορετικές σε σχέση με τις σημερινές, όντας γρήγορες και σε καλό οδόστρωμα._Π.Τ.

Αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα μπορείτε να βρείτε στη σελίδα: http://timing.sporttraxx.com/races/acropolis-2018/#results/1

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ