Το Έπαθλο Ατομικής Χρονομέτρησης HTCC 2017 έκλεισε στην πίστα των Μεγάρων με τον διπλό αγώνα που αποτέλεσε τον 3ο και 4ο γύρο του φετινού θεσμού.
Από τις τέσσερις πεντάδες αγωνιστικών γύρων -ένα ζευγάρι για κάθε αγώνα- που κάλυψαν, οι αγωνιζόμενοι είχαν την τύχη η τελευταία να γίνει υπό βροχή, ή σε βρεγμένη πίστα που στέγνωνε. Με τον τρόπο αυτόν επιβεβαιώθηκε πλήρως η φιλοσοφία του θεσμού HTTC, που παράλληλα με την αγωνιστική ψυχαγωγία δίνει έμφαση και στην αναζήτηση των προσωπικών οδηγικών ορίων, πάντοτε με απόλυτη ασφάλεια
Στην τελευταία αγωνιστική συνάντηση του HTTC για το 2017, που διοργάνωσε -όπως όλες, φέτος- το Αθλητικό Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., δεν υπήρχε κανένα απρόοπτο πέραν κάποιων χρονοβόρων μηχανικών προβλημάτων. Όλοι οι αγωνιζόμενοι χειρίστηκαν εξαιρετικά την ελλιπή πρόσφυσης που ήταν αποτέλεσμα μιας βροχής ούτε αρκετής ούτε δυνατής, που θα ξέπλενε την πίστα.
Η κατηγορία Sport, που επεφύλασσε πολύ όμορφες μάχες στις δύο προηγούμενες συναντήσεις, ήταν αυτή τη φορά υπόθεση του Μάνου Μηλιαράκη. Ο οδηγός της Lotus Elise 111R και ο Σπύρος Γαζετάς είχαν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μάχη, κερδίζοντας και οι δύο από ένα σκέλος σε κάθε αγώνα! Ο Μηλιαράκης εντέλει κέρδισε με διαφορά 2,1 και 1,6 δευτερολέπτων τον πρώτο και το δεύτερο αγώνα αντίστοιχα, όμως βάσει αποτελεσμάτων και οι δύο οδηγοί αποκόμισαν 37 βαθμούς. Το βάθρο του πρώτου αγώνα έκλεισε ο Κωνσταντίνος Καδής (Mazda MX5) και του δεύτερου ο Τιμολέων Κουλουρίδης (Peugeot 106 Rallye). Ο Κολουρίδης ήταν φυσικά ο νικητής της κλάσης Sport Γ (ατμοσφαιρικών 1.4-1.6 λίτρου ή 1.4 Turbo) στον δεύτερο αγώνα της ημέρας, ενώ στον πρώτο με ίδιο αυτοκίνητο ο Σωκράτης Σταύρου επικράτησε του Κουλουρίδη με διαφορά 1,5 δευτερολέπτου.
Με τα εκρηκτικά αυτοκίνητα της Κατηγορίας Extreme, ο Δημήτης Γαζετάς με το Impreza WRX STi της Κλάσης Extreme Turbo Slicks και ο Χαράλαμπος Μπαλιούσκας με το εξίσου εντυπωσιακό Nissan 350Ζ (Extreme N/A Slicks) κέρδισαν από ένα σκέλος στον πρώτο αγώνα και πήραν από 37 βαθμούς, αλλά νικητής με καλύτερο σύνολο χρόνων βγήκε ο Γαζετάς. Στη δεύτερη συνάντηση της ημέρας, ο Γαζετάς κέρδισε και τα δύο σκέλη, συγκεντρώνοντας έτσι 40 βαθμούς. Τρίτος ταχύτερος στον πρώτο αγώνα ήταν ο Τριαντάφυλλος Κούκας με την Ιδιοκατασκευή του (Extreme N/A Slicks), όμως ένα μηχανικό πρόβλημα του στέρησε τη συμμετοχή του στο δεύτερο αγώνα.
Όπως σε όλες τις συναντήσεις του φετινού HTTC, η TOYO TIRES, χορηγός του θεσμού, επέδωσε τρία έπαθλα στους ισάριθμους ταχύτερους οδηγούς που συμμετείχαν με ελαστικά της σε κάθε αγώνα: ελαστικά αξίας 700 Ευρώ για τον πρώτο, 500 Ευρώ για τον δεύτερο και 300 Ευρώ για τον τρίτο. Για το δεύτερο αγώνα της ημέρας, δεδομένου ότι ο χρονισμός της βροχής άφησε κάποιους αγωνιζόμενους σε μειονεκτική θέση, τα έπαθλα αποδόθηκαν στους αγωνιζόμενους έπειτα από κλήρωση. Θυμίζουμε, επίσης, ότι το θεσμό του HTTC υποστηρίζουν και οι εταιρείες Racecraft – NANKANG Motorsport και RSD Öhlins.
Δελτίο Τύπου