X
Αγώνες/Διοργανώσεις

Historic Acropolis Rally: Γιώργος Χωριανόπουλος

Συναντήσαμε πρόσφατα τον Γιώργο Χωριανόπουλο και δε χάσαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τη συμμετοχή του στο Historic Acropolis Rally.

Ο Γιώργος, φίλος από τα παλιά, διαχρονικά ταυτισμένος με τη ΦΙΛΠΑ, ένας γνήσιος μαθητής του αείμνηστου Γιώργου Ραπτόπουλου. Τον Χωριανόπουλο τον γνώρισες στην Audi, τον έχεις απολαύσει σε Ιστορικούς αγώνες και, βέβαια, όσοι πιστοί, τον έχουν ζήσει στο «synchrocenter», ως υπόδειγμα επιχειρηματία-μηχανικού, σε σχέση με το γερμανικό Γκρουπ.

Μεθαύριο, στις 4-5 Ιουνίου: Γιώργος Χωριανόπουλος-Τάκης Φωτεινόπουλος με VW Golf GTi στη Sporting εκδοχή του ΙΡΑ«Μεταγραφή» από τη ΦΙΛΠΑ στα Sporting χωράφια; Καμία σχέση, του Χωριανόπουλου και του Φωτεινόπουλου το αίμα νερό δε γίνεται, και είναι τιμή και χαρά να τους βλέπεις και στα «δικά μας» χωράφια, με αυτοκίνητο κομμάτι της ιστορίας, που τη γνωρίζουν και την τιμούν…

Απόδοση: Σ.Χ.

Φωτογραφίες: Αρχείο Γ.Χ., 4T, Θάνος Ηλιόπουλος

Επιστροφή στα ράλλυ Sporting...

Επανερχόμαστε μετά από έξι χρόνια. Αφετηρία μας το φετινό ΙΡΑ και, όσο έχουμε δίπλωμα οδήγησης και λισάνς, θα μας βλέπετε και τα επόμενα χρόνια στο ράλλυ της καρδιάς μας και αλλού.

Γιατί στο ΙΡΑ, τι σου θυμίζει;

Είναι ένας εμβληματικός αγώνας, που θυμίζει τα ηρωικά ΡΑ των παιδικών μου χρόνων. Φέρνει στη μνήμη τον αγώνα του 1968. Ήμουν μηχανικός στα σέρβις του Γιώργου Ραπτόπουλου, όταν τερμάτισε πρώτος Έλληνας με το Audi Super 90. Συνοδηγός του ο Γιάννης-«Λαίλαψ»-Ψύχας. Το IPA μάς ταξιδεύει στο 1982, συμμετοχή μας με τον Αντώνη Γιοβά, στο Audi 80. Tότε ήταν η πρώτη νίκη γυναικείου πληρώματος (M. MoutonF. Pons) και η πρώτη της τετρακίνησης (Audi Quattro) στον αγώνα μας. Το ΙΡΑ (Sporting και Regularity), μια γλυκόπικρη σειρά αναμνήσεων με τον αείμνηστο Στέλιο Πολυκράτη στη θέση του οδηγού ή του συνοδηγού στο πράσινο Audi 80 GT/Ε. Δυνατές αναμνήσεις, με συναίσθημα…

Τελευταία συμμετοχή στο ΙΡΑ;

Το 2016, με τον πρόεδρο της ΦΙΛΠΑ Τάκη Φωτεινόπουλο, στη Sporting κατηγορία με το Audi 80 GT/E.

Γεώργιε, θα τα καταφέρει ο πρόεδρος (Σ.Χ.: και της καρδιάς μας);

Θα τα καταφέρει, και μάλιστα με το παραπάνω, όπως πάντα στην πολυετή αγωνιστική εμπλοκή του. Ακολουθείς πιστά τις ακριβείς οδηγίες του προέδρου Τάκη και από την εξαιρετική συνεργασία προκύπτει αξιοπρεπές αποτέλεσμα. Σημαντικό ότι με τον Τάκη περνάς καλά και στο αμάξι και εκτός… Απλά: Φίλος!

Πήγατε δοκιμές; Η διαδρομή; Τι σας άρεσε;

Πήγαμε δοκιμές και ουσιαστικά έχουμε ολοκληρώσει. Είναι καλό το οδόστρωμα στις ειδικές – εκτός της Στρώμης, όπου έχει «φυτεμένες» πέτρες. Καλοσχεδιασμένη, έξυπνα χαραγμένη διαδρομή με το σωστό ωράριο. Υπάρχει χρόνος να παίρνουν ανάσες το αυτοκίνητο και το πλήρωμα μετά το STOP της ειδικής. Είναι εφικτή η δυνατότητα παρέμβασης των μηχανικών μας, του «synchrocenter», στο τέλος κάθε ειδικής!

Έχεις την εμπειρία – τι θα άλλαζες;

Την Ε.Δ Στρώμη με την Ε.Δ. Καρούτες στη φορά της νυχτερινής (κατηφόρα).

Το αυτοκίνητό σας;

Το VW Golf του 1986, στην Ιστορική του έκδοση. Είναι ανθεκτικό και με αγωνιστικές προδιαγραφές. Κατασκευάστηκε δέκα χρόνια μετά το Αudi 80 GT, που συμμετείχαμε στο παρελθόν, και ήταν προηγμένης τεχνολογίας για την εποχή του.

Θα συνεχίσεις το 2022;

Θα βρεθούμε για τη χαρά της συμμετοχής στη ράμπα του φετινού ΙΡΑ. Στη συνέχεια ίσως σε χωμάτινα σπριντ.

Μια ευχή, από καρδιάς…

Να ξαναβρούν οι ελληνικοί αγώνες αυτοκινήτου την παλιά τους αίγλη. Να επιστρέψει η λάμψη τους, όπως στις χρυσές εποχές του Γιώργου Ραπτόπουλου, του Σταύρου Ζαλμά, του «Ιαβέρη», του Γιώργου Μοσχού.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!