X
Αγώνες

Extreme E: Επίσημα αποκαλυπτήρια με αλλαγή στο πρόγραμμα

Το Extreme E παρουσίασε μέσω διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου τις ομάδες που θα συμμετάσχουν, ανακοινώνοντας και το διαφοροποιημένο, σε σύγκριση με το αρχικό, πρόγραμμα της πρώτης σεζόν.

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη του Extreme E, διεθνούς πρωταθλήματος με αμιγώς ηλεκτρικά SUV, το οποίο θα περιλαμβάνει αγώνες σε απομακρυσμένα σημεία του πλανήτη που πλήττονται από την μόλυνση του περιβάλλοντος, έχει αρχίσει. Με 6 μήνες να απομένουν για την έναρξη της Season 1, πριν από λίγη ώρα πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, η επίσημη παρουσίαση του νεοσύστατου θεσμού.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, που για να συμβαδίζει με τη βιωσιμότητα την οποία ευαγγελίζεται ο θεσμός, έγινε από το πλοίο του Extreme E, St. Helena , ο ιδρυτής και CEO, Alejandro Agag (αναλυτική συνέντευξή του στο www.4troxoi.gr μπορείτε να διαβάσετε εδώ), επιβεβαίωσε πως το πρόγραμμα της πρώτης σεζόν μεταβάλλεται σε σύγκριση με το αρχικό. Έτσι, η έναρξη θα γίνει γίνεται τον ερχόμενο Μάρτιο στη Σαουδική Αραβία και το φινάλε, τον επόμενο Δεκέμβριο, στην Παταγονία (Αργεντινή). Παράλληλα, ο Ισπανός “σύστησε” τις ομάδες που θα λάβουν μέρος στην πρώτη χρονιά, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν η X44 του Lewis Hamilton , η RXR του Nico Rosberg και η ABT με οδηγό τον Mattias Ekstrom και τη συνεργασία της Cupra , που αποτελεί τον πρώτο κατασκευαστή ο οποίος συμμετέχει στο Extreme E.

Το πρόγραμμα της νέας χρονιάς περιλαμβάνει 5 αγώνες, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί, ωστόσο η σειρά διεξαγωγής άλλαξε, ενώ ο επίλογος θα γραφτεί στην Παταγονία (Αργεντινή). Σημειώστε, πως κάθε αγώνας του Extreme E θα ονομάζεται X Prix, γεγονός που προδίδει και τη σχέση με την Formula E -που διεξάγεται επίσης με αμιγώς ηλεκτρικά μονοθέσια και ιδρυτής είναι ο Alejandro Agag- η οποία αποτελείται από E-Prix. Η αλλαγή στο ημερολόγιο, μετέθεσε την πρεμιέρα του Extreme E για το Μάρτιο, όταν ο θεσμός θα βρεθεί στη Σαουδική Αραβία, ενώ ο αγώνας της Σενεγάλης, που θα αποτελούσε αρχικά το βάπτισμα πυρός, θα διεξαχθεί τον Μάιο. Υπενθυμίζουμε, πως οι αγώνες του Extreme E θα πραγματοποιούνται σε ειδικά διαμορφωμένες διαδρομές, σε απομακρυσμένες περιοχές αυξημένου περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος, που πλήττονται από την κλιματική αλλαγή.

Στην πρώτη χρονιά του Extreme E θα λάβουν μέρος 9 ομάδες, καθεμιά από τις οποίες θα διαθέτει δύο οδηγούς. Στο πλαίσιο της ισότητας ευκαιριών μεταξύ φύλων, το Extreme E γίνεται ο πρώτος θεσμός, στον οποίο κάθε ομάδα θα πρέπει να διαθέτει υποχρεωτικά έναν άντρα και μια γυναίκα οδηγό. Επιπλέον, θέλοντας να μειώσει όσο γίνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, κάθε ομάδα θα έχει δικαίωμα να βρίσκεται στον εκάστοτε αγώνα με μόλις 7 άτομα (συμπεριλαμβανομένων των δύο οδηγών), ενώ στα σημεία τέλεσης των αγώνων, δε θα υπάρχουν θεατές.

Τουλάχιστον στις δύο πρώτες σεζόν, το αυτοκίνητο του θεσμού θα είναι κοινό και ονομάζεται Odyssey 21. O λόγος για SUV που κατασκευάζεται από τη γαλλική Spark Technology, ενώ η μπαταρία του κατασκευάζεται από την Williams Advanced Engineering. Το Odyssey 21 θα αποδίδει ισχύ περί τους 550 ίππους (400 kW), ενώ θα επιταχύνει 0-100 σε 4,5”, για κλίση έως 130%. Τα ειδικά για την περίσταση ελαστικά, προέρχονται από την Continental, που αποτελεί και ιδρυτικό συνεργάτη του θεσμού, ενώ οι ομάδες θα μπορούν αν θέλουν, να αλλάξουν το αμάξωμα, ώστε να μοιάζει περισσότερο με κάποιο αυτοκίνητο παραγωγής.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκαν μέσω τρισδιάστατων ολογραμμάτων, τα χρώματα της κάθε ομάδας που θα συμμετέχει στο Extreme E X44, ABT-Cupra, Andretti United, Veloce Racing, Chip Ganassi Racing, Team Techeetah, QEV, HWA, RXR). Με αφορμή την παρουσίαση, στην εκδήλωση μίλησαν μέσω διαδικτυακά εκπρόσωποι των ομάδων. Ο Lewis Hamilton, επανέλαβε όσα είχε αναφέρει κατά την αναγγελία σύστασης της ομάδας, ότι δηλαδή το Extreme E τον προσέλκυσε καθώς συνδυάζει το αγωνιστικό μέρος, με στοιχεία όπως η προστασία του περιβάλλοντος και η ισότητα ευκαιριών. Από την άλλη, ο Nico Rosberg που έχει εκτενή παρουσία στον τομέα της αειφορίας τα τελευταία χρόνια, στάθηκε στο “πράσινο” αποτύπωμα του Extreme E.

Αναφορικά με την πρωτοβουλία ύπαρξης ενός άνδρα και μιας γυναίκας οδηγού σε κάθε ομάδα, η Πρόεδρος της FIA Women in Motorsport, Michele Mouton δήλωσε: “Εδώ και 10 χρόνια, παλεύουμε για την ισότητα φύλων και την ύπαρξη ίσων ευκαιριών στο σπορ. Το Extreme E υποστηρίζει αυτή τη φιλοσοφία και έλαβε δράση που τονίζει την ικανότητα των γυναικών οδηγών αγώνων. Για εμένα αυτό είναι πολύ πολύ σημαντικό. Πραγματικά υποστηρίζουμε τη παρουσία περισσότερων γυναικών να αγωνίζονται σε μικτό περιβάλλον και είμαστε ευγνώμονες για αυτή η μεγάλη ευκαιρία. Φυσικά, η αγωνιστική δομή είναι επαναστατική, με άντρες και γυναίκες να αγωνίζονται μαζί και απέναντι στον άλλον. Είναι τόσο σημαντικό για τις γυναίκες να έχουν το ίδιο υλικό ώστε να αγωνιστούν στο ίδιο επίπεδο. Αυτή ήταν μια ευκαιρία που είχα στην εποχή μου και με βοήθησε να φτάσω στην κορυφή, γιατί δεν είχα δικαιολογία και έπρεπε να αποδείξω τι μπορώ να κάνω. Οπότε, αρκετές υψηλού προφίλ γυναίκες οδηγοί έχουν προσελκυστεί από το θεσμό επειδή είναι ακόμη μια πλατφόρμα όπου μπορούν να δείξουν το ταλέντο τους”.

Ο Ιδρυτής και CEO του Extreme E, Alejandro Agag, πρόσθεσε: “Το εικονικό μας λανσάρισμα ήταν μια απίστευτη δομή για να αποκαλύψουμε το ημερολόγιο της Season 1 και τα αυτοκίνητα, βελτιώνοντας παράλληλα τις δυνατότητες εικονικής εμπειρίας, που αποτελεί σημαντικό θέμα στο Extreme E, ειδικά στην περίοδο του COVID-19. Η ομάδα μας έχει εργαστεί πολύ σκληρά και παρά την πανδημία και τις προκλήσεις που αυτή έφερε, βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για τον πρώτο μας αγώνα, το Μάρτιο του 2021. Ο θεσμός έχει αποκτήσει τεράστια δυναμική καθώς δύο Παγκόσμιοι Πρωταθλητές Formula 1 έχουν δημιουργήσει τις δικές τους ομάδες, δίπλα σε άλλες σημαντικές δυνάμεις στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και υπάρχουν πολλά νέα ακόμη, καθώς θα ανακοινώνουμε τους οδηγούς κατά τους επόμενους μήνες”.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!