H US F1 ανακοίνωσε και επίσημα τον πρώτο της οδηγό, που δεν είναι άλλος από τον 26χρονο Αργεντίνο πρώην δοκιμαστή της Renault, Jose Maria Lopez.
H US F1 ανακοίνωσε και επίσημα τον πρώτο της οδηγό, που δεν είναι άλλος από τον 26χρονο Αργεντίνο πρώην δοκιμαστή της Renault, Jose Maria Lopez.
 
O Jose Maria 'Pechito' Lopez είχε αποκαλύψει στα τέλη του 2009 ότι θα αποτελούσε οδηγό της αμερικάνικης ομάδας αν κατάφερνε να εξασφαλίσει τα απαιτούμενα χρήματα από σπόνσορες και εντέλει αυτό συνέβη, δίνοντας το πράσινο φως για το ντεμπούτο του στη Formula 1.
 
H ανακοίνωση του γεγονότος έγινε από την πρόεδρο της Αργεντινής Cristina Fernandez de Kirchner, στο Mπουένος Άιρες. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο παλαίμαχος οδηγός της Formula 1, Carlos Reutemann, νυν υψηλόβαθμο στέλεχος της κυβέρνησης της Αργεντινής, o οποίος διατηρεί φιλικές σχέσεις με τον αντιπρόεδρο της US F1, Peter Windsor από την κοινή θητεία τους στη Williams, διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στη συγκέντρωση των απαιτούμενων για να εξασφαλίσει τη θέση του στην ομάδα ο Lopez χρημάτων. Mάλιστα, η κυβέρνηση της Αργεντινής θα συμβάλλει οικονομικά στην προσπάθεια του 26χρονου οδηγού, ο οποίος κατάφερε να συγκεντρώσει τα 8 εκατομμύρια δολάρια (σχεδόν 5,7 εκατομμύρια ευρώ).
 
Ο Lopez (γεννημένος στις 26 Απριλίου του 1983 στο Rio Tercero της Αργεντινής) ξεκίνησε την καριέρα του στην Ευρώπη από το πρωτάθλημα Formula Renault 2.0. Το 2002 κατέκτησε το πρωτάθλημα Ιταλίας στη Formula Renault 2.0 και την επόμενη χρονιά μετέβη στη Formula Renault V6, όπου κατέκτησε το πρωτάθλημα με την ομάδα της DAMS.
 
Όντας μέλος του προγράμματος νέων οδηγών της Renault, στα τέλη του 2004 (χρονιά στην οποία αγωνιζόταν στη Formula 3000) διεξήγαγε δυο ημέρες δοκιμών με τη γαλλική ομάδα αλλά και άλλες δυο με τη Minardi. Αυτές ήταν οι πρώτες του εμπειρίες πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου Formula 1.
 
To 2005 αγωνίστηκε στο GP2 (πάλι με την ομάδα της DAMS) κατακτώντας μια νίκη καθ΄ οδόν προς την 9η θέση στην τελική βαθμολογία. Το 2006 παρέμεινε στο GP2, αλλά μετέβη στην ομάδα της Super Νova, ολοκληρώνοντας τη σεζόν στη 10η θέση της βαθμολογίας. Επίσης, κατά τη διάρκεια της χρονιάς έκανε και 7 ημέρες δοκιμών με την ομάδα της Formula 1 της Renault. Συνολικά, έχει καλύψει 2.650 χιλιόμετρα δοκιμών με μονοθέσια της Formula 1.
 
To 2007 επέστρεψε στην πατρίδα του, την Αργεντινή και το πρωτάθλημα τουρισμού TC2000, στο οποίο οποία τους τίτλους του 2008 και 2009. Παράλληλα, το 2008 συμμετείχε σε 4 από τους 10 γύρους του πρωταθλήματος FIA GT (στην κατηγορία GT1 με μια Ferrari 550-GTS Maranello), ενώ το 2009 κατέκτησε τον τίτλο στο Copa de Oro Rio Uruguay Seguros (όπου χρησιμοποιούνται αυτοκίνητα τύπου NASCAR, ή αλλιώς stock cars). Eπίσης, το 2009 κατέκτησε το πρωτάθλημα TopRace V6 (με ένα Ford Mondeo) και τερμάτισε δεύτερος στο πρωτάθλημα Turismo Carretera (όπου επίσης χρησιμοποιούνται αυτοκίνητα τύπου NASCAR).
 
O Lopez δήλωσε ότι δούλευε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του για αυτή την ευκαιρία και δε μπορούσε να βρει λόγια να ευχαριστήσει τους ιθύνοντες της US F1.
 
Ο Windsor ανέφερε ότι ακολουθούσε την καριέρα του Lopez από το 2003 και ότι η εξασφάλιση των υπηρεσιών του αποτελούσε έναν από τους στόχους της US F1 εδώ και αρκετό καιρό.
 
Η ταυτότητα του δεύτερου οδηγού της ομάδας δεν είναι ακόμα γνωστή, αλλά προς το παρών ο 26χρονος Βρετανός James Rossiter φέρεται ως ο επικρατέστερος υποψήφιος. Την US F1 προσέγγισε και ο 28χρονος Ολλανδός Robert Doornbos (ο οποίος είχε αγωνιστεί στη Formula 1 το 2005 και 2006 με τις Minardi και Red Bull), o οποίος ανέφερε ότι του ζητήθηκε να συγκεντρώσει πέντε εκατομμύρια δολάρια (περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ) για να εξασφαλίσει το δεύτερο cockpit, τα οποία ο ίδιος δε διαθέτει...
 
Το μονοθέσιο της US F1, η Type 1, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στο Barber Motorsports Park της Αλαμπάμα (πιθανότατα όχι νωρίτερα από τις 10 Φεβρουαρίου). Ένας από τους επικεφαλής σχεδιαστές της US F1, o Scott Benett, αποκάλυψε ότι η Type 1 θα φέρει μερικές πρωτοποριακές λύσεις, που πιστεύει θα τραβήξουν τα βλέμματα στο paddock. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το κατώτερο τρίγωνο της εμπρός ανάρτησης θα είναι ενιαίο, στηριζόμενο σε μονή καρίνα, μια λύση που έχουμε να δούμε στη Formula 1 από το 2006. Επίσης, οι απολήξεις των εξατμίσεων αναφέρεται ότι θα είναι ιδιαίτερα προωθημένες, ενώ το ντεπόζιτο λαδιού διατηρεί την κλασική τα τελευταία χρόνια τοποθέτησή του μεταξύ του κινητήρα και του cockpit, αν και αυτό ενδέχεται να έχει αλλάξει μέχρι την παρουσίαση του μονοθεσίου, αφού η συγκεκριμένη λύση περιορίζει τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου.
 
Η US F1 είναι η μοναδική από τις καινούργιες ομάδες που σχεδιάζει και κατασκευάζει μόνη της το κιβώτιο του μονοθεσίου της (αν και τα βασικά μέρη του κατασκευάζονται από την Emco). Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η Type 1 θα φέρει εγκάρσια τοποθετημένο κιβώτιο (και όχι διάμηκες), μια λύση που έχει να χρησιμοποιηθεί 10 χρόνια στη Formula 1. H λύση αυτή επιτρέπει τον περιορισμό των διαστάσεων της μετάδοσης, μειώνοντας παράλληλα το μεταξόνιο, ωστόσο αυξάνει το πλάτος στο πίσω μέρος, κάτι που ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά την αποδοτικότητα του διαχύτη.