X
Αγώνες

F1: Συζητήσεις FIA-Michelin

Η Bridgestone ανακοίνωσε ότι το 2010 αποτελεί την τελευταία της χρονιά στη Formula 1. ωστόσο, η Michelin βρίσκεται σε συζητήσεις με τη FIA.

Η Bridgestone ανακοίνωσε στο τέλος της προηγούμενης σεζόν ότι το 2010 αποτελεί την τελευταία της χρονιά στη Formula 1. Πρόσφατα, ο Bernie Ecclestone απηύθυνε εκκλήσεις προς την ιαπωνική εταιρία να ανακαλέσει την απόφασή της, ενώ παράλληλα ο διαγωνισμός της FIA για τον αντικαταστάτη της Bridgestone, δεν παρουσίασε ικανούς υποψήφιους.
Ωστόσο, η Michelin επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου για το ενδεχόμενο να αναλάβει την αποστολή του επίσημου προμηθευτή ελαστικών του πρωταθλήματος.
Ο διευθύνων συνέταιρος της Michelin, Jean-Dominique Senard δήλωσε ότι έχουν λάβει χώρα τυπικές συζητήσεις μεταξύ της της FIA και της γαλλικής εταιρίας κατασκευής ελαστικών για πιθανή επιστροφή της στη Formula 1.
O Γάλλος δήλωσε ότι η Michelin ενδέχεται να εξετάσει το ενδεχόμενο επιστροφής της υπό συγκεκριμένους όρους: να αλλάξουν οι κανονισμοί έτσι ώστε να επιδεικνύεται η απόδοση των προϊόντων της γαλλικής εταιρίας και συγκεκριμένα στους τομείς εξοικονόμησης καυσίμου και μείωσης εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα.
Η Michelin θέλει να προωθήσει τη γραμμή προϊόντων της που είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον, μειώνοντας την αντίσταση κύλισης και η επιθυμία αυτή συμβαδίζει με την άποψη του προέδρου της FIA, Jean Todt ότι η Formula 1 θα πρέπει να προωθεί τεχνολογίες φιλικότερες προς το περιβάλλον.
Η Michelin αποχώρησε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006, κρίνοντας ότι επιπλήχθηκε σκληρότερα από όσο θα έπρεπε για το φιάσκο της Ινδιανάπολης το 2005, όπου τα γαλλικά ελαστικά δεν ήταν κατάλληλα για να αντέξουν στις συνθήκες της, πρόσφατα τότε ασφαλτοστρωμένης, αμερικάνικης πίστας και εκκίνησαν τον αγώνα μονάχα τα 6 μονοθέσια με ελαστικά Bridgestone…
To επεισόδιο εκείνο, είχε δημιουργήσει την έχθρα μεταξύ του Edouard Michelin (ο οποίος έχασε τη ζωή του το Μάιο του 2006 σε αλιευτικό ατύχημα) και του τότε προέδρου της FIA, Max Mosley. Επίσης, ο νυν πρόεδρος της FIA και τότε αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Jean Todt, ήταν αυτός που επέμεινε να μην δημιουργηθεί ένα αυτοσχέδιο chicane στην πίστα για να επιτρέψει στις ομάδες της Michelin να συμμετάσχουν κανονικά στον αγώνα.
Ωστόσο αυτά ανήκουν στο παρελθόν πια…
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!