X
Αγώνες

GP Σιγκαπούρης-FP1: Ο Rosberg επικεφαλής

Ο Nico Rosberg ξεκίνησε το σαββατοκύριακο του GP Σιγκαπούρης σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές.

Η επίδοση του Γερμανού ήταν 0,3 δλ. ταχύτερη από αυτήν του team mate του στη Mercedes, Lewis Hamilton. Ο Rosberg χρησιμοποιεί καινούργιο κινητήρα αυτό το σαββατοκύριακο, αν και η Mercedes ευελπιστεί ότι μπορεί να «σώσει» τη μονάδα που αναγκάστηκε να αντικαταστήσει στο μονοθέσιο του Γερμανού πριν τις κατατακτήριες δοκιμές στη Monza. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Mercedes αντικατέστησε τους εμπρός δίσκους φρένων σε αμφότερα τα μονοθέσιο στο πρώτο μισάωρο της διαδικασίας.

Στην 3η θέση κατετάγη ο Daniel Ricciardo, δίνοντας ελπίδες στη Red Bull. O team mate του όμως, Daniil Kvyat κατάφερε να συμπληρώσει μόλις 8 γύρους λόγω προβλήματος στο σύστημα τροφοδοσίας του μονοθεσίου του. Πίσω από τον Ricciardo βρέθηκαν οι δύο Ferrari, με τον Sebastian Vettel να είναι 0,3 δλ. ταχύτερος από τον Kimi Raikkonen. Πίσω από τον συμπατριώτη του, στην 6η θέση, κατετάγη ο Valtteri Bottas, όντας 1,8 δλ. ταχύτερος από τον Felipe Massa, που κατέληξε στην 17η θέση με την άλλη Williams.  

Αμφότερες οι Toro Rosso βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα, όπως και οι Nico Hulkenberg και Pastor Maldonado. H Lotus κάλεσε τον Βενεζουελανό νωρίτερα στα pits για να προλάβει να αντικαταστήσει το κιβώτιο του μονοθεσίου του εγκαίρως για το FP2. Οι πληροφορίες λένε ότι η Lotus διαθέτει μονάχα 3 κιβώτια ταχυτήτων για αυτό το σαββατοκύριακο…

Στο σαββατοκύριακο στο οποίο αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στην F1, o οδηγός της Manor, Alexander Rossi τα πήγαινε πολύ καλά μέχρι το 3ο λεπτό πριν το τέλος της διαδικασίας, που προσέκρουσε στις μπαριέρες της στροφής 18 καταστρέφοντας εμπρός και πίσω ανάρτηση της δεξιάς πλευράς του μονοθεσίου.

H κατεστραμμένη Manor του Rossi.

Αξίζει να συμπληρωθεί ότι έπειτα από το μπέρδεμα με τις πιέσεις ελαστικών των Mercedes πριν την εκκίνηση του Ιταλικού GP, η FIA απέστειλε στις ομάδες τεχνική ντιρεκτίβα για αυτό τον αγώνα. Σε αυτήν αναφέρεται ότι θα πραγματοποιούνται μετρήσεις των πιέσεων των ελαστικών σε τυχαία επιλεγμένα μονοθέσια πριν την εκκίνηση του αγώνα, μετά το σήμα για τα 5 λεπτά. Συνεπώς, οι ομάδες θα πρέπει να έχουν προβλέψει στη ρύθμιση των πιέσεων των ελαστικών ότι ενδέχεται να σημειώσουν πτώση με την αφαίρεση των ηλεκτρικών θερμαντικών κουβερτών, ώστε να βρίσκονται στα νόμιμα πλαίσια ανά πάσα στιγμή._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!