X
Αγώνες

GP Βελγίου-FP2: Αστοχία ελαστικού για τον -επικεφαλής- Rosberg…

Ο Nico Rosberg ήταν ο ταχύτερος οδηγός και στις απογευματινές ελεύθερες δοκιμές στο Spa, ωστόσο ο Γερμανός είχε μια τρομακτική αστοχία ελαστικού ενώ είχε αναπτύξει ταχύτητα 300 χ.α.ώ…

Η Pirelli έχει φέρει στο Βέλγιο τη μέση και τη μαλακή γόμα, οι οποίες είναι αρκετά μαλακές για τις απαιτήσεις της πίστας του Spa και σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν σήμερα στην περιοχή ίσως επιδείνωσαν την κατάσταση. Είδαμε το εμπρός αριστερό ελαστικό (μαλακής γόμας) του Kimi Raikkonen να παρουσιάζει έντονο blistering (φουσκάλες στην επιφάνεια του πέλματος) έπειτα από μόλις 10 γύρους.

Ο Rosberg χρησιμοποιούσε και αυτός τη μαλακή γόμα και βρισκόταν στον 11ο γύρο του με αυτήν, πραγματοποιώντας προσομοίωση αγώνα όταν, 25 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας, ένα κομμάτι από το σκελετό του πίσω δεξιού ελαστικού του άρχισε να «ξεδιπλώνεται» αρκετές στροφές πριν την τελική αστοχία. Ο Γερμανός βρισκόταν στην Blanchimont όταν εντέλει αστόχησε το ελαστικό, και ευτυχώς το μονοθέσιο σταμάτησε χωρίς να χτυπήσει οτιδήποτε, παρά την υψηλή ταχύτητα που είχε αναπτύξει πριν το συμβάν. Ο Rosberg ανέφερε στη Mercedes ότι δεν είχε νιώσει κραδασμούς ή κάτι ανησυχητικό πριν την αστοχία.

H αστοχία ελαστικού του Rosberg.

Πριν από το απότομο τέλος στις δοκιμές του, ο Rosberg είχε σημειώσει τον ταχύτερο γύρο με τη μαλακή γόμα, όντας 0,3 δλ. ταχύτερος από τον team mate του, Lewis Hamilton. Ο Γερμανός εξασφάλισε τα 2/3 αυτής της διαφοράς στο τελευταίο τμήμα της πίστας. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Red Bull είχε τη δυνατότητα να σημειώσει χρόνους παραπλήσιους με την Mercedes στην αρχή του FP2, με τη μέση γόμα. Μάλιστα, αμφότεροι οι οδηγοί της αυστριακής ομάδας βρίσκονταν ακριβώς πίσω από τις Mercedes και εμπρός από τη Ferrari του Kimi Raikkonen και με τη μαλακή γόμα. Ωστόσο, δεν υπάρχει εικόνα για την απόδοση των ομάδων στην προσομοίωση αγώνα, καθώς πέραν της αστοχίας ελαστικού του Rosberg, στα τελευταία λεπτά, ο Marcus Ericsson προκάλεσε τη δεύτερη κόκκινη σημαία της διαδικασίας.

Τη δεύτερη κόκκινη σημαία του FP2 προκάλεσε το ατύχημα του Ericsson.

Ο Σουηδός πάτησε στο kerb της εξόδου της στροφής Pouhon και έχασε το πίσω μέρος της Sauber. Προσπάθησε να διορθώσει χωρίς να χάσει πολύ χρόνο, αλλά αντ' αυτού έχασε εντελώς τον έλεγχο και προσέκρουσε στα προστατευτικά ελαστικά, με ορμή, χωρίς, ευτυχώς, να πάθει τίποτα. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, οι επιδόσεις της ελβετικής ομάδας ήταν ενθαρρυντικές, με αμφότερους τους οδηγούς της στην πρώτη δεκάδα.

Έντονο blistering στα εμπρός ελαστικά -μαλακής γόμας- του Raikkonen έπειτα από μόλις 10 γύρους.

Αντιθέτως, ο χρόνος του Sebaastian Vettel, που τον έφερε στη 10η θέση της κατάταξης, ήταν απογοητευτικός. Αν και ο Γερμανός ήταν από τους πρώτους που σημείωσαν χρόνο με τη μαλακή γόμα (άρα η πίστα ήταν λίγο πιο αργή), εν γένει σήμερα ο –πάντοτε ταχύτατος στο Spa- Raikkonen φάνηκε να έχει το «πάνω χέρι» επί του team mate του._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!