Ο Sebastien Ogier έδωσε την πρώτη του συνέντευξη στη γαλλική L'Equipe μετά τη συμφωνία του με τη Citroen, υποστηρίζοντας ότι δεν μπορούσε να δουλέψει με τις υπάρχουσες συνθήκες και χωρίς την υποστήριξη της Ford, καλύπτοντας τον Malcolm Wilson και τονίζοντας τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του Βρετανού μάνατζερ.

Μετά τη συμφωνία του με την Citroen και την επιστροφή του στην ομάδα που τον ανέδειξε, ο Sebastien Ogier έδωσε την πρώτη του συνέντευξη στη γαλλική L'Equipe, μιλώντας για τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή του την απόφαση. Η γαλλική ομάδα, προσπάθησε να τον προσελκύσει και πέρσι, αλλά χωρίς επιτυχία, με τον Ogier να ανανεώνει για το 2018 με την M-Sport. “Τότε, η Ford έδειχνε να δραστηριοποιείται και πως είχε το κίνητρο να μας βοηθήσει”, λέει σήμερα ο Γάλλος. “Όμως, δεν σας κρύβω ότι εν τέλει απογοητεύτηκα. Σίγουρα, μας βοήθησαν με την τεχνική υποστήριξη, αλλά δεν ήταν αυτό που περιμέναμε. Και δεν ήταν δυνατόν για εμένα να συνεχίσω να εργάζομαι κάτω από αυτές τις συνθήκες.” Όμως, όπως λέει ο ίδιος, προσπάθησε να πιέσει για να συνεχιστεί η συνεργασία: “Έδωσα στην Ford ένα τελεσίγραφο. Ή θα έχουμε εργοστασιακή υποστήριξη, ή πλέον θα εξέταζα τις εναλλακτικές μου”. Από τη στιγμή που η Ford δεν αντέδρασε, ο Ogier αποφάσισε να αποδεχθεί την πρόταση της Citroen. “Ειλικρινά, δεν μου αρέσει που αφήνω την M-Sport και τον Malcolm Wilson, αφού από τη μεριά τους δεν έκαναν κάτι λάθος. Μας έδωσαν τα πάντα, αλλά η Ford δεν βοήθησε”, είπε ο Γάλλος.

Όπως αναφέρουν οι περισσότεροι, ένας από τους λόγους που ο Ogier συμφώνησε με τη Citroen ήταν ο Pierre Boudar και η αλλαγή του κλίματος στην ομάδα. Από τη στιγμή που ο Γάλλος ανέλαβε χρέη μάνατζερ στη θέση του Yves Μatton, η κατάσταση στο εσωτερικό της ομάδας άρχισε να σταθεροποιείται. Ο Ogier το αναγνώρισε αυτό, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: “Αυτός ήταν επίσης ένας λόγους που με ώθησε σε αυτή την κατεύθυνση και να πάρω τη συγκεκριμένη απόφαση.” Την ίδια ώρα, οι επιδόσεις του C3 και η βελτίωση του με την πάροδο των αγώνων, βοήθησε τον Ogier στην απόφαση του. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, δεν ανέλυσε μόνο χρόνους και επιδόσεις στις ειδικές, αλλά είχε την ευκαιρία να το οδηγήσει κάτω από άκρα μυστικότητα! “Αν το αυτοκίνητο καταφέρνει σε κάποιους αγώνες να κερδίζει και να είναι στις πρώτες θέσεις της κατάταξης, τότε έχεις μία ιδέα για τις δυνατότητες του. Όμως, ήταν σημαντικό να το οδηγήσω ο ίδιος. Και όταν αυτό έγινε, γρήγορα κατάλαβα κάποια πράγματα, και ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο η επιθυμία μου να έρθω στην ομάδα.

Ένα τελευταίο στοιχείο, το οποίο δεν διευκρινίστηκε στην επίσημη ανακοίνωση της Citroen, είναι ο χρόνος του συμβολαίου του, με τον Ogier να τονίζει ότι είναι για δύο τουλάχιστον χρόνια. “Θα ήταν λάθος να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε κάτι καινούργιο μόνο μέσα σε ένα χρόνο.” Ο ίδιος, αυτό που έχει στην άκρη του μυαλό του και αποτελεί ισχυρό κίνητρο είναι η κατάκτηση τίτλων με τρεις διαφορετικούς Κατασκευαστές. Κάτι που μέχρι σήμερα έχει καταφέρει μόνο ο Juha Kankkunen. “Η κατάκτηση τριών τίτλων με τρεις διαφορετικές ομάδες μου δίνει μεγάλο κίνητρο. Μία τέτοιου είδους επιτυχία θα αποτελούσε τον καλύτερο και ονειρικό τρόπο να τελειώσω την καριέρα μου.” Με το Γάλλο επιβεβαιωμένο στην ομάδα της Citroen, απομένει πλέον η ανακοίνωση του δεύτερου οδηγού της ομάδας, ο οποίος όπως όλα δείχνουν θα είναι ο ταλαντούχος οδηγός Esapekka Lappi._Π.Τ.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά