Αγώνες WRC

WRC – Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Και τώρα οι δυο τους

Οι Sebastien Ogier και Thierry Neuville θα λύσουν οριστικά αύριο τις μεταξύ τους διαφορές, με το Γάλλο έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να έχει ένα προβάδισμα μόλις 4,3 δλ. έναντι του Βέλγου. Ανάλογα «κλειστή» όμως είναι και η κόντρα των Sebastien Lοeb και Jari Matti Latvala για την τρίτη θέση του βάθρου, με τον απειλητικό Ott Tanak, που σήμερα τα… πήρε όλα, να καιροφυλαχτεί πίσω τους.

Το πρώτο σκέλος της σημερινής, όσο και καθοριστικής για την έκβαση του αγώνα, ημέρας δεν επεφύλαξε σημαντικές διαφοροποιήσεις στον τομέα των ελαστικών, με όλα τα πληρώματα να ακολουθούν, σε γενικές γραμμές, την ίδια στρατηγική και να επιλέγουν για το πρωινό loop των δύο ειδικών διαδρομών μήκους 29,82 και 16,87 χλμ., τέσσερα χειμερινά ελαστικά με καρφιά, συν δύο ασφάλτινα – soft στην περίπτωση των τριών πληρωμάτων της Hyundai Motorsport και super soft για όλους τους άλλους. Στην 1η «πονηρή» ε.δ. και σε μικτές συνθήκες οδοστρώματος με πολλές εναλλαγές στεγνών και παγωμένων επιφανειών, ταχύτερος όλων ήταν ο Ott Tanak, ο οποίος χθες το βράδυ έκανε την κίνηση-ματ αλλάζοντας το στήσιμο του αυτοκινήτου του. Ιδιαίτερα ανταγωνιστικός όμως ήταν και ο Kris Meeke, με τον Βρετανό να τερματίζει δεύτερος, και μάλιστα με διαφορά μόλις 0,4 δλ. από τον Εσθονό, ενώ τρίτος πλασαρίστηκε ο Sebastien Ogier, ο οποίος κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από τον Thierry Neuville διευρύνοντας έτσι κατά 3,6 δευτερόλεπτα το προβάδισμα που εξασφάλισε έναντι του Βέλγου φτάνοντας χθες το απόγευμα στην Gap στη θέση 1 της γενικής κατάταξης. Στον αντίποδα, με το καλημέρα της σημερινής ημέρας, οι ατυχίες για τον Esapekka Lappi συνεχίστηκαν, με τον Φιλανδό να εγκαταλείπει εξαιτίας μηχανικών προβλημάτων με τον κινητήρα του Citroen C3 WRC, ενώ κλαταρισμένα ελαστικά κόστισαν πολύτιμο χρόνο στους Elfyn Evans και Pontus Tideman. Ο Andreas Mikkelsen, με τη σειρά του, μόλις ένα μόλις χιλιόμετρο πριν τον τερματισμό της ειδικής, είχε μια έξοδο «συνθλίβοντας» τον πίσω αριστερό τροχό του Hyundai i20 Coupe WRC – κάτι που στη συνέχεια οδήγησε στην εγκατάλειψή του Νορβηγού, αμέσως μετά τον ολοκλήρωση της Agnieres en Devoluy-Corps 1.

Στη 2η ε.δ. και με τις μικτές συνθήκες να έχουν και πάλι τον πρώτο λόγο, ήταν η σειρά του Elfyn Evans να βάλει τέλος στο δικό του αγώνα μετά από έξοδο που είχε, λίγο μετά το πρώτο χιλιόμετρό της, με το Ford Fiesta WRC της M-Sport. Ανάμεσα σε όλους τους υπόλοιπους που κατάφεραν να φτάσουν στο control της St Leger Les Melezes – La Batie Neuve 1, ταχύτερα ήταν και πάλι τα Toyota Yaris WRC, με τον Εσθονό, Ott Tanak, να κάνει το «2 στα 2» και τον Jari Matti Latvala, αυτή τη φορά, να ακολουθεί στο +5,8 δλ., εμπρός από τον Thierry Neuville, ο οποίος και «υπέφερε» συγκριτικά περισσότερο από τους προπορευόμενους εξαιτίας της επιλογής της μαλακής γόμας, αντί της super soft που απεδείχθη πως ήταν η ορθότερη επιλογή στις συγκεκριμένες συνθήκες. Γόμα την οποία είχαν μαζί τους από το πρωί τόσο οι οδηγοί της Toyota, όσο και ο Sebastien Ogier, που ολοκλήρωσε την ε.δ. πέμπτος, με διαφορά 3 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Βέλγο και μόλις 2 από τον τέταρτο, Kris Meeke. Πέμπτος τερμάτισε ο Teemu Suninen και έκτος ο Sebastien Loeb, ο οποίος δήλωσε πως από το πρωί δεν είχε την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι του Hyundai i20 WRC χάνοντας παράλληλα πολύτιμο χρόνο στην εκκίνηση της ειδικής όταν και έσβησε ο κινητήρας του.

Για το δεύτερο… πιάτο της ημέρας, οι οδηγοί των δύο Hyundai, o Sebastien Ogier, ο Jari Matti Latvala αλλά και o Kris Meeke επέλεξαν τα ίδια ελαστικά με το πρωί, με τον Ott Tanak όμως να κάνει τη διαφορά τοποθετώντας 4 χειμερινά ελαστικά, χωρίς όμως καρφιά. O Εσθονός δικαιώθηκε τελικά, και με δεδομένη την ταχύτητά που τον διακρίνει, αλλά και το «μάχιμο» του Toyota Yaris WRC, κατέκτησε μία ακόμα πρωτιά σε ειδική την ώρα που ο ομόσταβλός του, Kris Meeke, θυμίζοντας σήμερα τον παλιό καλό εαυτό του, κατάφερε να καταταγεί και πάλι δεύτερος, με διαφορά 5,1 δλ. από την κορυφή. Πιο πίσω, η μάχη των Sebastien Ogier και Thierry Neuville φούντωνε, με τον Βέλγο να τερματίζει τρίτος «ψαλιδίζοντας» κατά 1,2 δλ. τη διαφορά του από τον τέταρτο στην Agnieres en Devoluy-Corps 2 Γάλλο οδηγό της Citroen Racing. Την ίδια στιγμή, ο Sebastien Loeb κατάφερε, όντας ταχύτερος στην SS11 από τον Jari Matti Latvala, να ανακτήσει την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη από τον Φινλανδό χαρίζοντας έτσι στους φίλους του θεσμού μία ακόμα συναρπαστική μάχη – όχι για τη νίκη φυσικά, αλλά για την τρίτη θέση του βάθρου.

Στο επιδόρπιο της ημέρας, η εικόνα ήταν πανομοιότυπη ως προς τις δύο πρώτες θέσεις, με τον Ott Tanak να κάνει το «4 στα 4» και τον Βρετανό, Kris Meeke, να ακολουθεί κατά πόδας με διαφορά μόλις 0,5 δλ. Πιο πίσω, ο Sebastien Ogier «έκλεψε» από τον Thierry Neuville 0,2 δλ., κλείνοντας έτσι μία εξόχως απαιτητική ημέρα με προβάδισμα μόλις 4,3 δλ. από τον Βέλγο της Hyundai Motorsport. Τον ίδιο χρόνο κέρδισε στην SS12 ο Sebastien Loeb στη δική του μάχη με τον Jari Matti Latvala, με τους δύο οδηγούς να τερματίζουν την τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας στις θέσεις 5 και 6 αντίστοιχα και με συνολική διαφορά υπέρ του Γάλλου σε επίπεδο γενικής κατάταξης, της τάξης των 2,3 δλ.! Όμως, ο Ott Tanak βρίσκεται πίσω τους σε απόσταση 15 και 17,3 δλ., κάτι που προμηνύει πως η αυριανή θα είναι μία ακόμα συναρπαστική ημέρα._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού Ράλλυ Μόντε Κάρλο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου