X
Αγώνες

WRC: Υπερήφανος για την ομάδα του ο Andrea Adamo

Μια θυελλώδης, όπως τη χαρακτήρισε ο Andrea Adamo, σεζόν έφτασε στο τέλος της και ο Ιταλός εξέφρασε την υπερηφάνεια και ευγνωμοσύνη του προς όλα τα μέλη της Hyundai Motorsport, η οποία αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά, Πρωταθλήτρια Κατασκευαστών.

Στους 7 αγώνες που πραγματοποιήθηκαν φέτος, η Hyundai κατέκτησε 3 νίκες με το i20 Coupe WRC και πληρώματα τους Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Μόντε Κάρλο), Ott Tanak-Martin Jarveoja (Εσθονία) και Dani Sordo-Carlos Del Barrio (Σαρδηνία). Συνολικά, τα πληρώματα της ομάδας του Andrea Adamo ανέβηκαν 11 φορές στο βάθρο, αφού στις νίκες προστίθενται 3 δεύτερες θέσεις των Tanak-Jarveoja (Σουηδία, Μεξικό, Μόντσα), 2 δεύτερες θέσεις των Neuville-Gilsoul (Τουρκία, Σαρδηνία), η δεύτερη θέση των Craig Breen-Paul Nagle (Εσθονία), καθώς και από μία 3η θέση για τους Sordo-Del Barrio (Μόντσα) και Sebastien Loeb-Daniel Elena (Τουρκία).

Από το 2014, όταν και επέστρεψε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, η Hyundai έχει διαρκώς ανοδική πορεία, η οποία την έχει βοηθήσει ώστε να ενδυναμώσει τη φήμη της στο διεθνές στερέωμα. Πέραν των 2 Πρωταθλημάτων Κατασκευαστών, σε αυτή την επταετία η Hyundai έχει κατακτήσει συνολικά 17 νίκες σε χώμα, άσφαλτο και χιόνι.

Με αφορμή την ολοκλήρωση αυτής της δύσκολης, λόγω της πανδημίας και δευτερευόντως εξαιτίας του έντονου συναγωνισμού στις ειδικές διαδρομές, χρονιάς, ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport, Andrea Adamo, προέβη σε μια σύνοψη και αξιολόγηση όσων συνέβησαν φέτος, εστιάζοντας στο σημείο-κλειδί και  δίνοντας ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τον τρόπο διαχείρισης της ομάδας του την άνοιξη, κατά την περίοδο του lockdown.

Συνοψίζοντας το 2020, ο Andrea Adamo δήλωσε: “Ήταν μια θυελλώδης χρονιά και πρέπει να πω ότι ο κόσμος άλλαξε πολύ. Η παγκόσμια κατάσταση άγγιξε τους πάντες με διαφορετικούς τρόπους και έπρεπε οι ανθρώπινες ανάγκες να έρθουν πρώτες. Καταρχάς, είμαι υπερήφανος για την ομάδα μου και για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε αυτή την πρωτοφανή κατάσταση. Όλοι ήταν έτοιμοι να εκμεταλλευθούν την κάθε ευκαιρία, να κάνουμε όποιους αγώνες και δοκιμές μπορούσαμε, να απαντήσουν με πάθος και αφοσίωση και να παλέψουμε για τον δεύτερο τίτλο κατασκευαστών. Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη μπροστά στην προσέγγιση που επέδειξε κάθε μέλος της ομάδας μας”.

Πόσο σημαντική ήταν η νίκη στο Μόντε Κάρλο; “Η αντίδρασή μου σε εκείνη τη νίκη έδειξε πόσο σημαντικό αποτέλεσμα ήταν, για εμένα προσωπικά και για την ομάδα. Έχω ιδιαίτερες μνήμες από αυτόν τον αγώνα, τον παρακολουθούσα στενά από το ραδιόφωνο και τα περιοδικά όταν ήμουν νεότερος. Να είμαι εκεί με τους ανθρώπους μου και να δω τον Thierry με τον Nicolas να κερδίζουν, ήταν καταπληκτικό. Ήταν η τέλεια εκκίνηση στη χρονιά”.

Σημαντικό μερίδιο στην κατάκτηση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, κατέχουν τα καλά αποτέλεσμα της διευρυμένης σύνθεσης πληρωμάτων της Hyundai: “Το σημαντικότερο θετικό στοιχείο που μπορώ να κρατήσω από αυτή τη χρονιά, ήταν ο τρόπος που συνεργάστηκαν όλα τα πληρώματα, ως ομάδα. Όλοι μοιράστηκαν τις εντυπώσεις και εμπειρίες τους, ακολουθώντας την ίδια κατεύθυνση με έναν κοινό στόχο: να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο και να χτίσουμε την πορεία μας. Είχαμε 5 απίστευτα πληρώματα –  Thierry/Nicolas, Dani/Carlos, Craig/Paul, Seb/Danos και τους νεοφερμένους Ott και Martin – που όλοι είχαν σημαντικές στιγμές, είτε νίκες είτε τερματισμούς στην τριάδα. Είμαι πραγματικά χαρούμενος για τον τρόπο με τον οποίο έδεσαν και μοιράστηκαν όσα γνώριζαν με όλους, ήταν μια πραγματική ομαδική προσπάθεια και είμαι ευγνώμων προς αυτούς, για τη συνεισφορά τους στον τίτλο μας”.

Ποιο ήταν το σημείο-κλειδί κατά τη διάρκεια της σεζόν, για τη σεζόν της Hyundai; “Κατά τη γνώμη μου, ο λόγος που στεφθήκαμε παγκόσμιοι πρωταθλητές για δεύτερη φορά, φτάνει στο debrief μετά από το Ράλλυ Μεξικού. Μετά από εκείνον τον αγώνα είχαμε μια σωστή συζήτηση, διάρκειας 5 ωρών, κατά την οποία βάλαμε στο τραπέζι όλα όσα δε λειτουργούσαν. Ανιχνεύσαμε τους τρόπους και τις περιοχές που θα έπρεπε να βελτιωθούμε, πώς θα μπορούσαμε να δώσουμε στα πληρώματά μας τα αυτοκίνητα που χρειάζονται και την κατεύθυνση που έπρεπε να πάρουμε. Ήταν μια ανοιχτή και ειλικρινής ανταλλαγή που οδήγησε σε εντατική δουλειά κατά τη διάρκεια του lockdown ώστε να κάνουμε σημαντικά βήματα εμπρός. Επιστρέψαμε στην Εσθονία με 1-2, που έδειξε τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας”.

Για τη διαχείριση κατά την περίοδο του lockdown, ο Andrea Adamo ανέφερε: “Αυτό που είδαν όλοι από έξω, ήταν μια ομάδα που ανασυγκροτήθηκε και πίεσε πολύ, ώστε να επαναφέρει το πρωτάθλημά της στη σωστή πορεία. Κάτω από την επιφάνεια, ήταν μια δύσκολη περίοδος με πραγματική προσωπική επίδραση σε εμένα. Έπρεπε να διαχειριστώ τη διαδικασία να κάνω τους ανθρώπους -τους δικούς μου ανθρώπους- να παραμείνουν ήρεμοι, ο καθένας στη χώρα του. Είχαμε πολλές εσωτερικές συζητήσεις ώστε τα πράγματα να συνεχίσουν να λειτουργούν, να παραμείνουμε ασφαλείς και να είμαστε βέβαιοι πως οι συνεργάτες μας έρχονται πρώτοι. Ήταν και παραμένει, μια σπαραξικάρδια κατάσταση. Αυτή η χρονιά ήταν ένα rollercoaster αλλά ευελπιστούμε πως τα πρόσφατα ράλλυ έδωσαν στους φίλους του σπορ ενός είδους ψυχαγωγία”.

Ολοκληρώνοντας, ο Andrea Adamo μίλησε για τις επόμενες κινήσεις της Hyundai Motorsport στο WRC: “Στο WRC δε σταματάς ποτέ να πιέζεις. Είναι σημαντικό να σκέφτεσαι τα κατορθώματά σου, ειδικά σε μια τόσο απαιτητική χρονιά, αλλά πρέπει ήδη να στρέψουμε την προσοχή μας στο 2021 και το Μόντε Κάρλο. Έχουμε καταρτίσει ένα σχέδιο που θέλουμε να ακολουθήσουμε, καθώς είδαμε πως φέτος ο συναγωνισμός ήταν πολύ μεγάλος και δε μπορούμε να εφησυχάσουμε αν θέλουμε την επόμενη χρονιά να κάνουμε hat-trick στα πρωταθλήματα”.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!