X
Ειδήσεις

Έφθασε το νέο Citroen C4 C-Cross (+τιμές)

Το νέο μοντέλο της Citroen ξεκινάει την καριέρα του στην εγχώρια αγορά και προσφέρεται σε συμβατικές αλλά και ηλεκτρικές εκδόσεις.

Ο νέος εκπρόσωπος της Citroen στην μικρομεσαία κατηγορία έχει crossover χαρακτήρα, με έμφαση στην ποιότητα, τους χώρους και φυσικά την άνεση. Συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός SUV (σε ότι αφορά τον χαρακτήρα και την απόσταση από το έδαφος), ενός κουπέ (σε επίπεδο σχεδίασης) και ενός σεντάν (από πλευράς χώρων και πρακτικότητας) και τοποθετείται στην μικρομεσαία κατηγορία.

To νέο Citroen C4 C-Cross υιοθετεί σε επίπεδο σχεδιασμού ένα ιδιαίτερο προσωπείο, με στοιχεία που πρωτοείδαμε στο ανανεωμένο C3. Σημείο αναφοράς εδώ είναι τα λεπτά φωτιστικά σώματα, τα οποίο διαμορφώνουν νοερά σε κάθε πλευρά το γράμμα «V» , που οριοθετεί τους βασικούς προβολείς του αυτοκινήτου (τεχνολογίας led, όπως και τα φώτα ημέρας και ομίχλης). Παραπλήσια είναι η διαμόρφωση τους και στο πίσω μέρος, τονίζοντας αυτή την ιδιαίτερη εικόνα που σχηματίζεται από την κεκλιμένη κολόνα και το σπόιλερ που τέμνει το πίσω παρπρίζ. Στο πλάι που ξεχωρίζει καλύτερα η γραμμή της οροφής, ο δυναμισμός ενισχύεται από τα airbumps, τους τονισμένους θόλους των τροχών και τις εντυπωσιακές ζάντες. Άξιο αναφοράς, τέλος, είναι το γεγονός πως ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει το γαλλικό μοντέλο σε έναν από τους 31 διαθέσιμους συνδυασμούς, που περιλαμβάνει 7 εξωτερικές αποχρώσεις και 5 χρωματικά «πακέτα», καθώς και 6 επιλογές για το εσωτερικό.

Από πλευράς διαστάσεων, το γαλλικό μοντέλο έχει να προτάξει ένα μήκος που φτάνει στα 4,36 μ., πλάτος 1,8 μ., ύψος 1,525 μ., καθώς και ένα σεβαστού μεγέθους μεταξόνιο 2,67 μ., κάτι που μεταφράζεται σε απόλυτα ικανοποιητικούς χώρους για τους επιβάτες στις πίσω θέσεις, καθώς και ένα απόλυτα τετραγωνισμένο χώρο αποσκευών χωρητικότητας 380 λίτρων. Στην ευχάριστη διαβίωση συμβάλουν και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, ειδικά μάλιστα όταν υπάρχει και η έξτρα ηλιοροφή, με την συνολική επιφάνεια να φθάνει μέχρι και τα 4,35 τμ..

Από εκεί και πέρα, ο πρώτος λόγος στην καμπίνα ανήκει στις έξυπνες λύσεις αποθήκευσης αντικειμένων (υπάρχουν 16 θήκες συνολικής χωρητικότητας 39 λίτρων, ενώ ένα νέο στοιχείο αποτελεί μία συρόμενη βάση για τη στήριξη tablet εμπρός από το συνοδηγό), στο νέο σχεδιασμό του ταμπλό, στα αναβαθμισμένα υλικά του. Το εσωτερικό του C-Cross αποπνέει έναν high-tech αέρα, χάρις στις ψηφιακές οθόνες για τα όργανα και το σύστημα πολυμέσων. το οποίο υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay, αλλά και στο head-up display που προβάλει έγχρωμα μια σειρά ενδείξεων στο παρπρίζ, εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού. Σε ότι έχει να κάνει με τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, το νέο C4 ενισχύεται από τις 20 τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού (ξεχωρίζει το Highway Driver Assist, ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 2) και 6 τεχνολογίες συνδεσιμότητας.

Το Citroen C4 C-Cross βασίζεται στις υπάρχουσες μηχανολογικές λύσεις του γκρουπ PSA. Ο 1200αρης τρικύλινδρος Puretech κινητήρας σε εκδόσεις με 100, 130 και 155 ίππους συνθέτει την βενζινοκίνητη γκάμα, ενώ ο 1500αρης BlueHDI ντίζελ σε εκδοχές με 110 και 130 ίππους συμπληρώνει τις θερμικές επιλογές, οι οποίες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων (στάνταρ στις ισχυρότερες παραλλαγές).

Όπως είναι επόμενο όμως, πόλος έλξης είναι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Ë-C4 C-Cross. Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων συνδυάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου των 50 kWh (που συνοδεύεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 για το 70% της χωρητικότητας της). Η μέγιστη αυτονομία που μπορεί να εξασφαλίσει η τελευταία φτάνει στα 350 χλμ. (πρωτόκολλο WLTP). Σε ότι αφορά τη φόρτιση, η Citroen αναφέρει ότι σε ταχυφορτιστή των 100 kW , χρειάζονται μόλις 30 λεπτά για να αναπληρωθεί το 80% της χωρητικότητας του συσσωρευτή. Από εκεί και πέρα, με τη χρήση Wallbox η πλήρωση της μπαταρίας διαρκεί 5 ώρες (χάρις στον στάνταρ on board φορτιστή των 11 kW), διάστημα που αυξάνεται στις 15 έως 24 ώρες μέσω οικιακής πρίζας.

Αν και πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο, η ελληνική αντιπροσωπεία ακολουθεί μία επιθετική εμπορική πολιτική, προσφέροντας το Citroen C4 C-Cross σε τιμές που παραπέμπουν σε μικρότερη κατηγορία, με ένα μάλιστα πολύ ικανοποιητικό πακέτα εξοπλισμού. Έτσι στην αρχική έκδοση Feel το βενζινοκίνητο 1.2 των 100 ίππων ξεκινάει από τα 17.950 ευρώ, ενώ η ισχυρότερη έκδοση των 130 ίππων τιμάται στα 21.250 ευρώ στο πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού Feel Pack (23.650 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων). Η ντίζελ έκδοση των 110 ίππων ξεκινάει από τα 20.200 ευρώ, ενώ η ισχυρότερη των 130 ίππων με αυτόματο κιβώτιο ξεκινάει από τα 25.200 ευρώ στο πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού Feel Pack.

Η ηλεκτρική παραλλαγή Ë-C4 C-Cross συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης ξεκινάει από τα 28.348 ευρώ στην έκδοση Feel και τα 28.935 στο πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού Feel Pack.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!