Αγορά Πωλήσεις

Ταξινομήσεις – πρώτη η Ford στα ελαφρά επαγγελματικά

Στην πρώτη θέση των ταξινομήσεων ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων (LCV) με μερίδιο 20,3% επί του συνόλου βρίσκεται η Ford για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2020.

Η πανδημία του κορονοϊού Covid-19 επηρέασε, όπως ήταν φυσικό, και τις ταξινομήσεις των ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων (LCV). Έτσι λοιπόν, κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2020 ταξινομήθηκαν σε όλη την ελληνική επικράτεια 4.826 ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα, από τα οποία τα 1.573 ήταν τύπου pick-up. Πρώτη εταιρεία σε ταξινομήσεις για το χρονικό διάστημα αυτό ήταν η Ford με 978 μονάδες, από τις οποίες οι 387 αφορούν στο pick-up Ranger.

Στη δεύτερη θέση της εμπορικής κατάταξης, με 684 αυτοκίνητα (τα 11 pick-up), βρίσκεται η Fiat (μερίδιο 14,2% επί του συνόλου). Η πρώτη τριάδα κλείνει με την Toyota, η οποία κατέχει το 13,9% του συνολικού μεριδίου με 671 ταξινομήσεις. Η ιαπωνική εταιρεία διαθέτει και το best-seller της αγοράς των LCV, που δεν είναι άλλο από το Toyota Hilux (475 ταξινομήσεις, oι 131 με την έκδοση Double Cab). Την τέταρτη θέση του εμπορικού πίνακα καταλαμβάνει η Peugeot, με 610 μονάδες (μερίδιο 12,6%). Η πεντάδα κλείνει με τη Citroen (422 ταξινομήσεις, μερίδιο 8,7%) και στην έκτη θέση κατατάσσεται η Nissan (378 ταξινομήσεις, από τις οποίες οι 231 ανήκουν στο pick-up Navara, μερίδιο 7,8%).

Από πλευράς καυσίμων, το πετρέλαιο είναι το κυρίαρχο στοιχείο στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV), με 4.449 ταξινομήσεις, αριθμός που μεταφράζεται στο επιβλητικό 92,2% επί του συνόλου της αγοράς τους στη χώρα μας. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η βενζίνη, με ποσοστό μόλις 4,6% (223 ταξινομήσεις). Στην τρίτη θέση κατατάσσονται τα μοντέλα CNG που συνδυάζονται με βενζίνη (130 ταξινομήσεις, μερίδιο 2,7%) και στην τέταρτη τα υβριδικά που συνδυάζονται με πετρέλαιο (13 ταξινομήσεις, μερίδιο 0,3%).

Στον πίνακα των ταξινομήσεων υπάρχουν και 10 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, από τα οποία τα 6 είναι Nissan e-NV200. Άξια αναφοράς είναι και η παρουσία της Fiat Professional στα CNG μοντέλα, καθώς η εταιρεία έχει ταξινομήσει τα 125 από τα συνολικά 130 που έχουν δοθεί φέτος.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου