X
Blog

Ελληνικοί αγώνες: Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε

Το αγωνιστικό διήμερο στη Λαμία από την ΑΛΑΛ, με πρωταγωνιστές αγωνιζόμενους όλων των ταχυτήτων, πιστοποίησε την ποιότητα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Ο «Στρατισίνο» πήγε Μπράλο και Ελευθεροχώρι, και ευπειθώς αναφέρει.

Μας πρόδωσε ο «βασιλιάς» Μανώλης Παναγιωτόπουλος στην πρώτη κιόλας ε.δ., τη διαχρονικά αγαπημένη του την εποχή της παντοδυναμίας του, και δεν ολοκλήρωσε ώστε να ανταλλάξουμε ματιές με ρίζες στο μακρινό παρελθόν. Μας δικαίωσαν τα παιδιά μας• όπως ο Λάμπρος Αθανασούλας, που πότισε σωστά το βαρύ DNA του Νικόλα Α. Βιγκόπουλου, ο οποίος με ατού τον Νικόλα Ζακχαίο και πλεονέκτημα τους Colin κέρδισε την εισαγωγή του, αυτήν τη φορά σε ένα διαφορετικό κολλέγιο, των ελληνικών αγώνων. Για εμάς τους βετεράνους, συναθλητές του παππού του και του θείου του, συνεργάτες της μητέρας του, πρόκειται για μια ιδιαίτερη και συναισθηματικά φορτισμένη επίδοση, που τη σφραγίζει η αξιοπιστία και η βελτίωση των χρόνων. Τους θέλεις στο χώρο αυτούς τους παλίκαρους, τους νεαρούς gentlemen που δεν αντιμετωπίζουν μονόχνοτα και παθιασμένα την εμπλοκή τους, αλλά με την αρχοντιά που τους χαρακτηρίζει και αποδίδει σε βάθος χρόνου ως σταθερή αξία. Το ότι είναι πεισματάρης και δε μασάει στη στραβή πιστοποιείται από όσους τυχερούς γνωρίζουμε την οικογένειά του. Σιδερένιος, Νικόλα!

Δίδαξε, Θέμη!
Ο Χαλκιάς Jr είναι το αγωνιστικό μου βαφτιστήρι, και καμαρώνω. Όταν μάλιστα επιλέγει σωστά, όπως την «Κλειώ» σε Rally3, και δικαιώνεται όπως με τον Νικόλα Κομνό δίπλα του, σφίγγεται θετικά το στομάχι. Είπαμε, «επανάσταση», και επαληθεύτηκε ο τίτλος με αφορμή την παρουσίαση στη Γλυφάδα, αφού ολοκληρώθηκε το project με θέση στο ρετιρέ του ουρανοξύστη «Ελληνικοί Αγώνες», με την υποστήριξη της TeoRen, που σημαίνει «Θεοχαράκης-Renault». Στο τιμόνι η Ντένη Θεοχαράκη, επιχειρηματίας-καλλιτέχνης, όπως ο Big Boss ο πατέρας της, ο κ. Βάσος, και έχοντας ζήσει μαζί της στη Nissan Sport Team, οικογένειά μου, δεν είχα αμφιβολία. Απλώς πάντα έχεις την αγωνία για το ΟΚ, ακόμα και στο αυτονόητο. Κόλπο γκρόσο από τον Θέμη η επιστροφή της Renault στους ελληνικούς αγώνες, και αναζητούνται μιμητές.

Tik Tok
Κρίνοντας από την ευρύτερη επικοινωνία αγωνιζομένων, θεσμών και οργανωτών, η αρχική προσπάθεια και στα social media ξεπερνάει κάθε προσδοκία, με γεγονός πως φιλτράρεται και η καλοπροαίρετη γκρίνια, αναζητώντας αναβάθμιση της πληροφορίας κατά τη διάρκεια των event ή όταν προκύπτει κάτι σημαντικό, όπως η απουσία κορυφαίων συμμετοχών. Ο θάνατος της εσωστρέφειας με το ΡΑ, όπου η Motorsport Greece διδάσκει και επικοινωνία. Γίνεται και από τη λέσχη ΕΛΛΑΔΑ κ.ά., και μακάρι να τους μιμηθούν, αποκαλύπτοντας και το όνομα του Υπευθύνου Τύπου. Όπως η Halkias Racing τον κ. Ράλλη και η OnSales τον κ. Δουζίνα. Αντίστοιχα, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα credits των φωτογράφων στα Δελτία Τύπου που αφορούν εκδηλώσεις.

Από εκεί και πέρα…
Οι ασφάλτινοι αγώνες ράλλυ έχουν ένα δίδυμο που δικαιολογεί εντός και εκτός μπάκετ το περιβραχιόνιο με τα τέσσερα αστέρια στο αριστερό χέρι του Κρητικού Γιώργη Αναπολιοτάκη και στο δεξί του Θανάση Τσιούκα και, ψάχνοντας χρόνια τώρα αντίπαλο για τη Fiesta τους, ολοκληρώνουν κάθε φορά με δικό τους τρόπο, που αφήνουν να φανεί εύκολη η άσκηση. Από την Κρήτη και τον ΑΟΚ, που παρακολουθεί διακριτικά και με τον ωραίο τρόπο επιδόσεις των μελών του και εξελίξεις στο motorsport, έρχονται και οι αρχηγοί της F2, οι αδελφοί Κτιστάκη, με το εξαιρετικό ακουστικά -και όχι μόνο- Peugeot 306.
Αργά ή γρήγορα θα έχουν αντίπαλο, και μπορεί να μην ακούγονται τα Rally4, αλλά εντυπωσιάζουν ως ιπτάμενοι δίσκοι• ικανών, όπως είναι ο Δημήτρης Μίχος και, με την ευκαιρία, αλίμονο αν η ουσιαστικά πρεμιέρα των Αυγερόπουλου-Γιαβάση με το Saxo τους θέσει εκτός κάδρου. Ακούγεται υπέροχα, ενώ στην πονηρή Καλοσκοπή-2 κινήθηκαν συγκλονιστικά, καταθέτοντας την προοπτική μέσα από το παλιό, καλά δουλεμένο σενάριο. Όπως το παλιό, καλό κρασί, που πρέπει να ξέρεις για να το απολαύσεις.

Στο επόμενο ασφάλτινο ράλλυ θα πάμε και για τον κ. Θάνο Μόσχο, που οδηγεί εξαιρετικά το πιο όμορφο όχημα του θεσμού, τη φαρδιά «Κλειώ» σε ασημί, με ατού εδώ τον κ. Γιάνννη Σαμαρτζή. Σεβασμός, το στοιχείο που προκύπτει και στα Ιστορικά ανάμεσα σε gentlemen, και το βρίσκεις στην «τέντα» Τσαγγαρά αλλά και αλλού, με πρωταγωνιστές τους σύντροχους. Παπάζογλου, Νικολοπούλου, Μητρόπουλο, Μπουρνάζο – oι Κοφινά και ο Γαβριηλίδης με ατού τον Νικόλα Μουζάκη. Μαζί τους θέλεις να μοιραστείς το καλό κρασί, τις γνώσεις τους για την αυτοκίνηση, ενώ μετράει διπλά να τους απολαμβάνεις στις ε.δ., αξιολογώντας στη Μεταμόρφωση, στο φιλόξενο γκαράζ, αναλύσεις χωρίς συμπλέγματα.

Ό,τι ακριβώς χαρακτηρίζει τους Ιστορικούς πυροβολάρχες, και αυτήν τη φορά αρχηγός ήταν ο GEO με τον φίλο Δημήτρη Τριπιντή δίπλα του, και είμαστε σίγουροι πως με την επίδοσή τους ανατρίχιασε και ο πολύπειρος, δήθεν αδιάφορος Χρήστος Αναγνωστόπουλος. Πολλή δουλειά σε αυτό το ράλλυ από τους APR. Όταν ετοιμάζονται Σκαλτσάς και Πιερρουτσάκος με ατού τους Μανώλη Κατσαρέλια και Νικόλα Χρυσάφη για τις επόμενες αναμετρήσεις, όπου και επιβάλλεται η παρουσία του Γιάννη Κάτσικα κ.ά. σημαντικών. Με συνέπεια, λοιπόν, έχεις κλείσει θέση στην κερκίδα με χώρο για οπισθοχώρηση στα περάσματα των Παπαδημητρίου και Αμαξόπουλου. Με το Starlet που θυμίζει το δικό μας Micra, που, όπως σκοτώνει, έτσι και σε σκοτώνει, και με την Corolla που έτσι, ποτέ ξανά κανείς στον κόσμο. Με την ευκαιρία, η υπομονή του Άλεξ Χαλιβελάκη θα τον δικαιώσει στη διεκδίκηση του Πρωταθλήματος, αρκεί να αντιμετωπίσει χαλαρά τη διαδικασία ανάμεσα σε sportsmen ερασιτέχνες.

Στο χώμα
Ουδείς αμφισβητεί τους Τσουλόφτα-Ηλία, που με τρεις νίκες κέρδισαν ακόμα ένα πρωτάθλημα με το Polo. Σωστά συμμετέχουν στο Πανελλήνιο, αναστατώνοντας εγωισμούς και δίνοντας ενδιαφέρον σε ένα ακριβό πρωτάθλημα, που χωρίς την παρουσία τους θα εξελισσόταν σε υπνηλία. Δεν είναι τυχαία η βελτίωση του Κεχαγιά, που φαίνεται άψογα δεμένος με τον Κουζιώνη. Συνολικά μια ιδιαίτερα σοβαρή συμμετοχή. Στο χώμα και μακριά από υποθέσεις και «απειλές», η συνέχεια έχει και προοπτική. Σκέφτεσαι τους Πάνο Λ. Κύρκο-Γιώργη Πολυζώη ξανά στο πόντιουμ με το καλύτερο EVO στον πλανήτη, τους τοποθετείς σε Rally2, ή R5 αν προτιμάτε, και χαμογελάς.

Στο Ακρόπολις
Είναι η ποιότητα του Λάμπρου Αθανασούλα αποτέλεσμα της ευφυΐας του και το πλεονέκτημα Ζακχαίος, που θα κάνουν τη διαφορά με το i20Ν-R2. Γεγονός πως, ως χορτάτος Ντ’ Αρτανιάν, ο παλιός θα ήθελε δίπλα του πυροβολάρχες-σωματοφύλακες, με αύριο και μεθαύριο, όπως ο Πάνος του «Λέα» με τον κ. Γιώργο και ο «Παναγιώτης Ρουστέμης». Το τέλειο σύνολο, ως άτυπη εθνική ομάδα που θα ανεβάσει τον παραπάνω κόσμο στα βουνά. Σε ισορροπημένο συνδυασμό με Κεχαγιά, Ζυμαρίδη, του οποίου η επιστροφή απαιτείται, ενώ δεν επέστρεψε για να φύγει ο Φιλιππίδης, όταν Καρέλλης και Βελάνης έχουν αυτό το κάτι που προκύπτει μέσα από την ωριμότητά τους και εκτός μπάκετ. Στοιχείο που χαρακτηρίζει και τον Σωκράτη Τσολακίδη με ταχύτητα ακόμα και παροπλισμένος, και μακάρι να συμμετέχει στο ΡΑ. Όπως και ο Πάνoς Χατζητσοπάνης, σημείο αναφοράς στα πάτρια εδάφη, πρωτεύουσα του αγώνα.


Ο Χατζημάρκος; Ο Καρανικόλας; Εξαιρετικοί και χθες, όπως πάντα, με σταθερή αξία τους συνοδηγούς τους, και εδώ έχουμε να κάνουμε και με πόλεμο κατασκευαστών, που απαιτεί την ευαισθησία-ενδιαφέρον της αρχής, όπως χαρακτηρίζουμε τις αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Καλές διακοπές, και με το ΡΑ στον ορίζοντα θα επανέλθουμε, όπως άλλωστε και για το ΙΡΑ._ «Στρατισίνο»

ΥΓ.: Ενόχλησε σχόλιό μου για τη μη βαθμολογική προσμέτρηση «τεράτων» – που τα θέλεις για το θαυμασμό και του οδηγού, εναντίον συμβατικών αυτοκινήτων εποχής, οπότε προκύπτουν διαφορές εκτός λογικής. Σκέψη ευγενικά τοποθετημένη, που δεν αποτελεί θέμα συζήτησης με επιθετικά διακείμενους απεσταλμένους… Κρίμα.

Φωτογραφίες: IDPapas

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!