X
Blog

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα: Ράλλυ ΔΕΘ

Από τον ΑΟΘ και ο αγώνας θρύλος ίσως είναι το τελευταίο οχυρό για όσους έχουμε επιλέξει την ιστορία μας, ως οδηγός για τους νεότερους…

Ζωντανός ΑΟΘ, έργο σημαντικών που είναι εκεί διδάσκοντας τη λειτουργία Σωματείου και έτσι έχουμε υγιείς αγώνες αυτοκινήτου στη Βόρειο Ελλάδα και σε όλη την επικράτεια και είναι αυτή η αύρα με το σωστό άρωμα που τα τελευταία χρόνια ξεπερνάει τη Μακεδονία και αφήνει αποτύπωμα στα Βαλκάνια.

Ο ΑΟΘ, ήταν όμιλος Κυβέρνηση, με κυβερνήτη Αντώνη Παρταλιό, πρόκειται για σύγχρονο Σωματείο-«κράτος» με Πρόεδρο Σωκράτη Τσολακίδη και εξαιρετικούς συνεργάτες. Βρήκαν τα πατήματα τους και δημιουργούν. Χορτάτοι δεν τους αρέσει η μαρκίζα και ήρθαν, δίνουν και θα μείνουν, ενώ αναπτύσσονται και εξελίσσονται και νεότεροι οδηγοί. Παράδειγμα, ο Σωτήρης Ιερεμιάδης που κυκλοφορεί και οπλοφορεί στην Ιταλία, όταν από αύριο θα πυροβολεί στο ΔΕΘ.

Σε ειδικές διαδρομές σημείο αναφοράς για το ασφάλτινο τερέν με επίκεντρο τον Χολομώντα, στην κορυφαία, XL εκδοχή του… Διαδρομή που δεν θα απολαύσει ο Υπουργός Εξωτερικών του ελληνικού motorsport, o Sir Nikos Παυλίδης, παρόν σε αγώνα στην Ιταλία  ακολουθώντας το πλάνο του με τον Άλαν Χάρυμαν στη STEP-Skoda Fabia R5.

Το ΔΕΘ

Ο καθρέπτης της προσπάθειας του αναγεννημένου ΑΟΘ και δεν πρόκειται για διεκπεραίωση από κεκτημένη ταχύτητα, αλλά για προσπάθεια ως πραγματική παρέμβαση με όραμα στο χώρο των ελληνικών αγώνων. Γιορτή για τη συμπρωτεύουσα, με προεκτάσεις που την ξεπερνούν και είναι εντυπωσιακή η παρουσία της τοπικής αυτοδιοίκησης, μέσα από ένα ευφυές lay out της διαδρομής ώστε να εμπλέκονται διακριτικά ή αποφασιστικά με αποτύπωμα ουσίας, η περιφέρεια και οι δήμοι από όπου εξελίσσεται ο αγώνας.

Οι συμμετοχές άγγιξαν τις 50 (διαβάστε περισσότερα εδώ), η προβολή διδάσκει τακτ ώστε να μην προσβάλει όσους ταλαιπωρούνται από τη θεομηνία και  ήδη όλοι έτοιμοι για το shakedown αύριο Σάββατο πρωί, για την αφετηρία σε επίπεδα ERC από την πλατεία Αριστοτέλους, την αληθινή(!), και την Κυριακή μπορείς για το κυρίως πιάτο. Αγώνας για πυροβολάρχες με τους συνοδηγούς να πρέπει να καταθέσουν ψυχή και τέχνη ώστε να μη χαθεί το momentum στη μαγεία των 25 χλμ., ενώ θα έχουν την τιμητική τους και οι μηχανικοί. Έχουν χάσει την επαφή με πραγματικές ειδικές τα όπλα και οι άνθρωποι, που θα κλιθούν να ανασκουμπωθούν και να εργαστούν σκληρά και προληπτικά ώστε να μην προκύψουν προβλήματα αξιοπιστίας σε ειδικές φωτιά όπως και η 20άρα Λειβάδι-Πετροκέρασα. Αγαπημένη όταν χωμάτινη, δύσκολη προσφορά για ικανούς, σήμερα ως ασφάλτινη…

Κακά τα ψέματα

Καθαρό αγώνα θέλουν οι Πρωταγωνιστές, ότι λατρεύουν οι πολυπρωταθλητές Γιώργος Αναπολιωτάκης-Θανάσης Τσιούκας που έρχονται από την Κρήτη ώστε το Ford να κερδίσει αυτή την εξάστερη Φιέστα.

Η αρίθμηση δεν αφορά τις έξι νίκες του πολυνίκη Τσολακίδη, αλλά τον αγώνα ως άτυπη διαβάθμιση. Ο Σώκρατες, που αξιοποιώντας τον κολοσσό τον Γιώργο Πολυζώη, άνθρωπο ειδικών αποστολών και εμπιστοσύνης, θα προσπαθήσουν για το καλύτερο. Με ατού το άγριο ένστικτο που τον χαρακτηρίζει στο παιχνίδι με τα όρια και ψάξε και τέτοιο πάθος δεν θα βρεις, σε οποιαδήποτε δραστηριότητα. Όπως δεν θα βρεις Φάμπια όπως η δική τους, από το οπλοστάσιο της Eurosol, που συντονίζει ο φίλος Γιάννος. Υπενθυμίζουμε ότι ο Τσολακίδης οδηγεί και για τον θεατή που θα είναι ο μεγάλος κερδισμένος απολαμβάνοντας και τα πατήματα του «Αναπολιω». Ο Γιώργης, ένας πραγματικός μάγος, καλλιτέχνης στην ασφάλτινη επιφάνεια. Ο Σωκράτης με στοιχεία Τσομπανόπουλου και Ψηφίδη και ευφυΐα Γιώργη Σωτηριάδη, ο Γιώργος με πατήματα Γάκη. Με αυτή τη σπάνια άνεση του καλυτερότερου όπως ο Καλεμτζάκης. Οι δύο τους με κοντρόλ κλάσης Βωβός και ποιος να συγκριθεί εκεί σε κλειστά και σε πατημένα μαζί τους;

Θα πείτε, ο Λευτέρης Αλυγιζάκης που πετούσε στη Λαμία και συμφωνούμε, αλλά εμείς θα πάμε για να απολαύσουμε συνδυασμούς με κίνηση σε έναν άξονα, μετρ στην άσφαλτο. Άλλωστε, στο SP θα συναντήσεις κυρίους όπως ο Γιώργος Γεροδήμος και ο συναθλητής μου Γιάννης Σαμαρτζής που με οδηγό του τον Θανάση Μόσχο, μοιράζονται το ομορφότερο. Μια προσεγμένη Clio καθρέπτης της υψηλής αισθητικής που χαρακτηρίζει τον οδηγό. Υψηλής αισθητικής και η Xsara του φίλου Φώτη Μπρόζος, που δεν τον συναντάς απλά, αλλά τον αγκαλιάζεις όπως θα το έκανες και για τον Βαγγέλη Ζάχο. Λατρεμένοι…

Περισσότερα στο site του αγώνα, στα ηλεκτρονικά αποτελέσματα που θα κρατήσουν ζέστη την Κυριακή μας και να θυμάστε, ότι τέτοιοι αγώνες με αληθινές ε.δ. κρίνονται στη ράμπα.

Καλό δρόμο, από έναν παλιό με απωθημένο ότι εκεί προηγήθηκα αλλά δεν κέρδισα, ενώ ο τραυματισμός μου αποτελεί μια γλυκιά ανάμνηση όπως κάθε αναποδιά, στην κυριολεξία, στο motorsport που παραμένει μαγικό …_Στρατισίνο.

ΥΓ: Ευχαριστούμε τους συνεργάτες μας φωτογράφους που μας επιτρέπουν να αξιοποιούμε το υλικό από το πολύτιμο αρχείο τους, στην προσπάθεια για την προβολή του χώρου που υπηρετούμε. Γιώργη, Ηλία καλό αγώνα !

ΥΓ: Τη φετινή χρονιά, την έμπρακτη στήριξή τους στον αγώνα παρέχουν οι εταιρείες:

Ελληνικός Χρυσός – Hellas Gold, Βίκος – Βίκος Cola, Eurokteo, Ηλιάτορας Φωτοβολταϊκά Συστήματα, Menarini Hellas, Drop Κιοσίδης ΑΕ – Συστήματα Άρδευσης και Επεξεργασίας Νερού, Thessaloniki Travel – Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Τσεκλίδης – Κέντρο Μεταχειρισμένων Ανταλλακτικών Peugeot Citroen Renault, Terzopoulos Cars – Εμπορία Αυτοκινήτων

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!