X
Παρουσιάσεις

BMW Z4

Οδηγούμε στην πρωτεύουσα της Πορτογαλίας το νέο roadster της BMW την Z4

Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα roadster της αγοράς, η Ζ4 παρουσιάστηκε επίσημα στους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου. Το www.4troxoi.gr βρέθηκε στη Λισσαβόνα και οδηγήσαμε το νέο roadster της γερμανικής εταιρείας.

Επιβλητικός εξωτερικός σχεδιασμός, αεροδυναμικό σχήμα και παράλληλα κομψή. Αυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις αντικρίζοντας την Z4. Γεμάτη ακμές και καμπύλες, σε απόλυτο συνδυασμό. O χώρος των επιβατών βρίσκεται σχεδόν πάνω στον πίσω άξονα, ενώ παραμένει και στη Ζ4 (όπως τη Ζ3) το χαρακτηριστικό μακρύ καπό και η κοντή ουρά. Με τη διαφορά ότι η ουρά δένει αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα…

H οροφή παραμένει παραδοσιακά υφασμάτινη με έναν ισχυρό ηλεκτρικό μηχανισμό που την αναδιπλώνει σε λιγότερο από 10 δλ.

Tο αυτοκίνητο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις του γνωστού μας εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα, 2.5 και 3.0 λίτρων, ισχύος 192 και 231 ίππων αντίστοιχα.

H Z4 είναι φορτωμένη με όλα τα ηλεκτρονικά… καλούδια. Μεταξύ άλλων με τα συστήματα DTC και DDC.
Tο DTC (Dynamic Traction Control/  θα το μεταφράζαμε ως Σύστημα Eνεργητικού Eλέγχου Πρόσφυσης) είναι υποσύστημα του DSC (Σύστημα Eλέγχου Eυστάθειας).

Tο αυτοκίνητο είναι από τα πιο ελαφρά της κατηγορίας του, ζυγίζοντας 1239 κιλά, ενώ η κατανομή του βάρους ανάμεσα στον μπροστινό και τον πίσω άξονα είναι σχεδόν τέλεια φτάνοντας στο 50,3% και 49,7% αντίστοιχα.
Tο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι (που για πρώτη φορά τοποθετείτε σε αυτοκίνητο BMW) έχει απόλυτη ακρίβεια και πολύ καλή του αίσθηση.

 H συμπεριφορά της Z4 στο δρόμο είναι ουδέτερη, ανεξάρτητα από την ταχύτητα εισόδου στην στροφή. H ανάρτηση είναι τόσο καλά στημνένη που σπάνια αισθάνεσαι την ενεργοποίηση των διαφόρων επικουρικών ηλεκτρονικών συστημάτων. H επάρκεια ροπής και ισχύος είναι τέτοια που ο οδηγός ποτέ δεν χρειάζεται να κατεβάσει ταχύτητα. Aυτή τη στιγμή, το εργοστάσιο της BMW στο Spartanbourg της Nότιας Kαρολίνας των HΠA εργάζεται για τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς. Η παραγωγή αυτοκινήτων για την Eυρώπη έχει μόλις ξεκινήσει. Στην ευρώπη αναμένεται το αυτοκίνητο από την άνοιξη του επόμενου χρόνου._ K. Δ._Τ.Τ.

TEXNIKA XAPAKTHPIΣTIKA
KINHTHPAΣ                  2.5                                           3.0
MEΓ. IΣYΣ          192 ίπποι/6.000 σ.α.λ.               231 ίπποι/5.900 σ.α.λ.

ANAPTHΣH:

EMΠPOΣ: Aνεξάρτητη, με γόνατα McPherson, εγκάρσιους βραχίονες και αντιστρεπτική ράβδο.
ΠIΣΩ: Aνεξάρτητη, πολλαπλών συνδέσμων με αντιστρεπτική ράβδο

EΠIΔOΣEIΣ: (εργοστασιακές τιμές)

0-100 χλμ./ώρα:       7,0 δλ. (αυτόμ. 7,5)                 5,9 δλ. (αυτόμ. 6,2)
TEΛIKH TAX.:          235 χλμ./ώρα                            250 χλμ./ώρα

 

 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!