X
Παρουσιάσεις

Νοέμβριος 2013: Eν ριπή…

Tannistest: Επιστροφή στον τόπο του εγκλήματος για νιοστή φορά (η εκδήλωση γιόρτασε την 35η της επέτειο με το γνωστό για Σκανδιναβούς τρόπο, ευτυχώς σε ώρες που τα εργαλεία είναι κλειδωμένα)

Tannistest: Επιστροφή στον τόπο του εγκλήματος για νιοστή φορά (η εκδήλωση γιόρτασε την 35η της επέτειο με το γνωστό για Σκανδιναβούς τρόπο, ευτυχώς σε ώρες που τα εργαλεία είναι κλειδωμένα) και, κακά τα ψέματα, όταν δε σε γνωρίζουν και σε απαξιώνουν, μονόδρομος να σκοτώσεις το φάντασμα, ώστε να επιβιώσεις κρατώντας στη μνήμη εκατοντάδες χιλιόμετρα με άπαιχτες στιγμές στον πλανήτη Γη, με αλλά και χωρίς τιμόνι. Είναι και το λιγότερο που πρέπει να κάνεις για όσους σε εμπιστεύονται και σε στηρίζουν.

Πάμε με πηδάλιο, όμως, επί του προκειμένου και, αν η λίστα με τις υποψηφιότητες για το COTY είναι φτωχή σε σχέση με συμβατικές προτάσεις, δε λείπουν τα καθαρόαιμα, αλλά και τα πολύ, τα κάργα προχωρημένα, όπως λέγονται.

Δε θα βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για το «308» και το «2008» της Peugeot, σεβόμενοι ότι έρχονται στη χώρα μας, οπότε θα έχουμε την ευκαιρία για την πλήρη δοκιμή κάτω από τις σωστές, τις αντιπροσωπευτικές συνθήκες. Με τα μούτρα στο γκάζι, λοιπόν, και μάλιστα σε διαδικασία πόλωσης, με κοινό παρονομαστή την τεχνολογία και την οδηγική ευχαρίστηση.

Τέσσερις οι άσοι στο μικροσκόπιό μας, και σημειώστε: η FType με τον V8, η καλή Cayman S με κεραμικά φρένα και στενά μπάκετ καθίσματα, σύνολο σε κόκκινο χρώμα, και στην αντίπερα όχθη Tesla S (διαβάστε τη Γνωριμία) και βεβαίως -και κυρίως- το ΒΜW i3, στην τέλεια διάσταση σε κάθε επίπεδο.

Για την Cayman το σημειώσαμε όταν την πρωτοβάλαμε στο χέρι, πάλι εδώ, στη Δανία, πριν από μία πενταετία. Έτσι έπρεπε να είναι η σύγχρονη «911». Ελαφριά και με τον κινητήρα στη σωστή, στην τέλεια θέση, όντας κολλημένο στην πλάτη σου. Από τότε μόνο το χρώμα έμεινε ίδιο, αν και διαφέρει σε απόχρωση. Από εκεί και πέρα, όπως διαβάσατε και στη Δοκιμή στο τεύχος Σεπτεμβρίου, πρόκειται για ένα άλλο, για το τέλειο αυτοκίνητο. Με δαύτο θες να πας Μπαλόκο να εκθέσεις τη C4, που μόνο προσιτή δεν προέκυψε, και βέβαια θέλεις να ζήσεις μαζί της όταν ξαναγεννηθείς. Ατού της το πώς πατάει και, κυρίως, το πώς αλλάζει κατεύθυνση. Τη φοράς, ρυθμίζεις το πώς θέλεις να αντιδρά και απολαμβάνεις ακόμα και την αναμονή σε διασταύρωση…

Η «Τζαγκ» είναι όπως δεν τη φανταστήκαμε. Εξαιρετικά φτιαγμένη. Η άψογη, η απέριττη σχεδίαση συνδυάζεται με άκαμπτο αμάξωμα πολύ υψηλού επιπέδου, και τη σφραγίδα για την απόλαυση προσθέτει ο κινητήρας. Σχεδόν 500 ίπποι με εξάτμιση δύο ταχυτήτων, αφού αλλιώς ακούγεται χαμηλά και διαφορετικά ψηλά, οπότε προδίδει και το καθαρόαιμο της κατασκευής. Θα ικανοποιήσει και τον Λατίνο εραστή, που θέλει να τσουλάει και να εντυπωσιάζει, αλλά και τον πραγματικό οδηγό, που θα παίξει και στην τέλεια και στην ειδική διαδρομή με ατού το ημιαυτόματο 8άρι και το τιμόνι και τα φρένα, ενώ δεν έχεις λόγους αφαίρεσης των συστημάτων που ρυθμίζουν την πρόσφυση. Δε δοκιμάσαμε εκδοχή με μικρότερο κινητήρα, κρατώντας στη μνήμη αυτήν την καλή, την άψογη κατασκευή ως φόρο τιμής στους δημιουργούς της. Μας εξέπληξε ευχάριστα αυτό το σπορ όχημα, στο σωστό χρώμα.

Επίλογος με το ΒΜW i3, και ας με συγχωρήσει ο θεός της αυτοκίνησης. Άπαιχτο το αυτοκίνητο της δεκαετίας, με αντικειμενικά κριτήρια, και όχι επειδή Leaf και Ampera εξελέγησαν Αυτοκίνητα της Χρονιάς. Είναι βαρύ το σχόλιο για τους Βαυαρούς θεούς δημιουργούς της σειράς Μ, αλλά είναι με τη σειρά i που ξεπέρασαν εαυτόν. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά καλά φτιαγμένο σύνολο, όπου αντικατοπτρίζεται περίφημα η τεχνολογία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, σε βαθμό εξέλιξης που θα αργήσει να βρει συναγωνιστή. Απευθύνεται σε όλους. Προσοχή, όχι απλώς σε κυρίους και σε κυρίες, σε νέους και σε ώριμους. Αυτά είναι αυτονόητα. Απευθύνεται και σε αδιάφορους σε σχέση με την οδήγηση και σε πιστούς που ξέρουν τι θέλουν και γιατί. Θα πείτε, ΒΜW είναι. Σωστό. Άλλωστε, δεν ξεχνάμε. Όταν τα υβριδικά ούρλιαζαν για την τεχνολογία τους, στο Μόναχο χαμογελούσαν δείχνοντας τα ντίζελ τους και συνιστώντας υπομονή… Δικαιώθηκαν, και είναι σαφές πως εξασφάλισαν την ψήφο μας. Ναι, ηλεκτρικό. Θα διαβάσετε Γνωριμία, Δοκιμή, θα το δείτε, θα το δοκιμάσετε και θα μας δικαιώσετε. Καλό μήνα._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Κλείνει ο κύκλος
Η ομάδα του Γιάννη Κακούρη είναι ήδη σε θέση μάχης και, με την Εμπορική μας διεύθυνση σε επιφυλακή, η επανέκδοση της ΑUTO BILD Hellas έχει προγραμματιστεί για τη δεύτερη Παρασκευή του Νοεμβρίου. Συμπτωματικά, ανήμερα της ονομαστικής μου γιορτής. Το ότι νιώθουμε όλοι εδώ στο Μαρούσι όμορφα δεν έχει να κάνει μόνο με το δημιουργικό κομμάτι της δουλειάς, αλλά κυρίως με το ότι συμφωνήθηκε/τηρήθηκε κατά γράμμα κάτι που εκτός των άλλων προδίδει αξιοπιστία και σεβασμό, σήμερα που τα αυτονόητα έχουν εξελιχθεί σε σπάνιο είδος, συλλεκτικής αξίας. Ευχαριστούμε.

ΥΓ: Με τον κύριο Νίκο Γενεράλη να ζει το μεταπτυχιακό του στη Ριζούπολη και την κυρία Άντζελα Μήλιου σε καλά χέρια, όλοι όσοι ταλαιπωρήθηκαν/-αμε απλώς ξαναζούν/-με, κάτω από υγιείς συνθήκες.

Οκτώβριος 2013: Eν ριπή…

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!