X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Mitsubishi L200

Πρώτη επαφή με την πέμπτη γενιά του Mitsubishi L200. Το οδηγούμε στη Νότια Γαλλία και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας...

Στο δρόμο είναι αισθητή η βελτίωση της ποιότητας κύλισης σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του pick-up της Mitsubishi. Επίσης, διαφορά μεγάλη υπάρχει και στον θόρυβο που προέρχεται από τους εξωτερικούς παράγοντες, καθώς έχει γίνει πολλή δουλειά στην ηχομόνωση της καμπίνας, με αποτέλεσμα την σημαντική μείωσή του. Ακόμη, λιγότερο θορυβώδης σε σημαντικό βαθμό είναι πλέον και ο κινητήρας του νέου L200.

Νέος είναι ο κινητήρας για την πέμπτη γενιά του Mitsubishi L200, diesel των 2.440 κ.εκ. με ισχύ 154 ίππων και ροπή 380 Nm από τις 1.500 σ.α.λ., που συνδυάζεται με νέο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων ή αυτόματο των 5, το οποίο είναι επίσης νέο. Οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν από τα 199 στα 169 γρ./χλμ.

Η στρεπτική ακαμψία του νέου πλαισίου είναι βελτιωμένη κατά 7% από εκείνη του απερχόμενου μοντέλου. Η ανάρτησή του έχει επίσης βελτιωθεί, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει πλέον και τα συστήματα Lane Departure Warning, Trailer Stability Assist και Hill Start Assist.
Η εξωτερική σχεδίασή του έχει στοιχεία από το concept GR-HEV. O ίδιος κινητήρας θα προσφέρεται και σε έκδοση ισχύος των 181 ίππων, με 430 Nm ροπής. Το μήκος της καρότσας αυξήθηκε. Η πέμπτη γενιά του pick-up της Mitsubishi θα κατασκευάζεται στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Ταϊλάνδη, σε ρυθμό 200.000 μονάδων το χρόνο.
Το περιμένουμε στην χώρα μας στα τέλη του Ιουλίου, χωρίς να γνωρίζουμε μέχρι στιγμής τις τιμές του. Στην Ελλάδα θα διατίθεται αποκλειστικά ως διπλοκάμπινο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!