X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Mitsubishi Space Star

Το κόμπακτ σουπερμίνι της Mitsubishi ανανεώθηκε, οπότε και το οδηγούμε στο πλαίσιο της ελληνικής παρουσίασής του, σε Αθήνα αλλά και Αίγινα...

Ως “2016 Space Star” μας αποκαλύφθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες τον περασμένο Νοέμβριο ενώ το ντεμπούτο του στην Ευρώπη το έκανε στο Σαλόνι των Βρυξελλών φέτος τον Ιανουάριο. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή τους και πρώτα απ’ όλα με τις αλλαγές στην εμφάνιση σε αυτή την facelift εκδοχή του, οι οποίες όμως έγιναν χωρίς να επηρεαστεί η αρχική λογική των υπευθύνων της εταιρείας, οι οποίοι ήθελαν να δημιουργήσουν ένα έξυπνο μοντέλο με μικρές εξωτερικές διαστάσεις και ευρυχωρία στα εντός. Ιδανικός συνδυασμός πόλης, όταν αυτός προκύπτει. Έτσι λοιπόν, κατάφεραν να διατηρήσουν τις συνολικές συμπαγείς διαστάσεις του, αυξάνοντας ελαφρώς μόνο το συνολικό μήκος του στα 3.795 χλστ., (+ 85 χλστ.) ενώ επανασχεδίασαν ολόκληρο το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου. Έτσι, προέκυψε μία αύξηση 1,5 εκατοστού του εμπρός προβόλου (745 χλστ.) -για να διασφαλιστεί ο μικρός κύκλος στροφής των 4,6 μέτρων- που το κατατάσσει το Space Star μέσα στα λεγόμενα ως “εργαλεία πόλης” μοντέλα.

Από εκεί και πέρα, έχουμε αισθητικές αλλαγές όπως η ανάγλυφη σχεδίαση του καπό, η φαρδύτερη μάσκα η οποία είναι εφοδιασμένη με πλέγμα και αναβαθμισμένο χρωμιωμένο πλαίσιο, οι ανασχεδιασμένοι προβολείς Bi-Xenon HiD με φώτα στάθμευσης με LED αλλά και οι προφυλακτήρες που έχουν στο κάτω μέρος ένα αρκετά φαρδύτερο αεραγωγό, διακοσμημένο με ένα χρωμιωμένο ένθετο. Στο πίσω μέρος τώρα και αφού σας πούμε ότι σύμφωνα με το εργοστάσιο έχουμε αύξηση του πίσω προβόλου στα 700 χλστ., ο παρατηρητικός θα προσέξει το νέο σχήμα του προφυλακτήρα, τα μεγαλύτερα φώτα LED σχήματος “C” αλλά και την μακρύτερη αεροτομή με το ενσωματωμένο φως στοπ ψηλά, η οποία συμβάλει στην καλή αεροδυναμική (Cd: 0.27). Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 235 λτ. (175 λτ συν 65 λτ. επιπλέον κάτω από το δάπεδο, όπου επίσης συναντάμε το κιτ επισκευής ελαστικού. Ολοκληρώνοντας με την εξωτερική εμφάνιση, σημειώστε νέα σχέδια ζαντών διαστάσεων 14 και 15 ιντσών αλλά και τον ερχομό τα δύο νέων χρωμάτων, του “Wine Red” και του “Sunrise Orange”.

Στα εντός τώρα, έχουμε νέο μαλακό ύφασμα σε αποχρώσεις “full black” και “black & ivory”, νέο τιμόνι με ένθετα σε “piano black” και πινελιές χρωμίου, πιο κομψή σχεδίαση του πίνακα οργάνων με λευκό φωτισμό, λευκό σε μαύρο φόντο, χρωμιωμένους δακτύλιους οργάνων, νέα χαρακτηριστικά ενδείξεις για την εξωτερική θερμοκρασία, την ψηφιακή προειδοποίηση πάγου και την προειδοποιητική λυχνία φώτων στάθμευσης καθώς και αλλαγές στον πίνακα ελέγχου του κλιματισμού. Highlight του εσωτερικού  το νέο σύστημα Multifunction GPS Navigation (MGN) το οποίο είναι προσβάσιμο μέσω μιας μεγάλης LCD οθόνης 6.5 ιντσών και ενός DVD που τοποθετείται στην κεντρική κονσόλα και πλαισιώνεται από μεγάλα και εργονομικά χειριστήρια αφής. Το MGN ενσωματώνει το Apple CarPlay -τον ευφυέστερο και ασφαλέστερο τρόπο για χρήση του iPhone μέσα στο αυτοκίνητο- με το οποίο οι οδηγοί λαμβάνουν οδηγίες πλοήγησης, κάνουν τηλεφωνήματα, στέλνουν και λαμβάνουν μηνύματα και ακούνε μουσική, χωρίς η να αποσπάται προσοχή από τον δρόμο. Το MGN περιλαμβάνει επίσης δυνατότητες Android Autο, καθώς και σύστημα Google Voice ενώ η συνδεσιμότητά του είναι συμβατή με μία μεγάλη ποικιλία πολυμέσων, όπως USB, iPod, Bluetooth αλλά και internet streaming, podcast κλπ.

Τι κινητήρες όμως εφοδιάζουν το βάρους 845 (έως 865) κιλών αμάξωμα; Ο λόγος για τους 3κύλινδρους 1.0 των 71 ίππων και των 88 Nm ροπής (o οποίος δεν θα εισαχθεί όμως) και 1.2 80 ίππων και 106 Nm ροπής με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων της Mitsubishi Motors MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system), σύστημα Auto Stop & Go, τεχνολογία ευφυούς αισθητήρα μπαταρίας “Intelligent Battery Sensor” με λειτουργία αναγεννητικής πέδησης “Regenerative Braking System”, οι οποίοι συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή CVT.

Οδηγώντας το τώρα στους δρόμους της Αίγινας, διαπιστώνεις και μερικές ακόμη από τις αλλαγές που έχει υποστεί το μοντέλο, όπως το ανανεωμένο πλαίσιο, αφού νιώθεις ότι είσαι μέσα σε κάτι παραπάνω από ένα μικρό αυτοκινητάκι πόλης, κάτι που δεν το ένιωθες πριν, ενώ όταν ο ρυθμός ανέβει, οι πιο σφιχτές ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλά και η αύξηση της ακαμψίας του εμπρός τμήματος, εξασφαλίζουν καλύτερη ευστάθεια, μειώνοντας ταυτόχρονα τις κλίσεις του αμαξώματος. Οι πληροφορίες που φτάνουν στον οδηγό από το σύστημα διεύθυνσης δεν είναι του επιπέδου των μεγαλύτερων σουπερμίνι (4μετρες+ προτάσεις της κατηγορίας Β) της εποχής μας, αλλά είναι σαφέστατα περισσότερες από πριν, κάτι που οφείλεται κατά ένα μεγάλο μέρος, στην αλλαγή της χαρτογράφησης του συστήματος διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση. Αξίζει να σημειωθεί εδώ, ότι πλέον, προσφέρεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένων και όσων εφοδιάζονται με μηχανικό κιβώτιο, το σύστημα Hill Start Assist.  

 Οι τιμές για το ανανεωμένο Mitsubisi Space Star στην ελληνική αγορά, αφορούν μόνο το 1.2 και αποκλειστικά την πλούσια έκδοση “Intense”, με το χειροκίνητο μοντέλο να κοστίζει 12.990 ευρώ και το αυτόματο 14.350 ευρώ. Σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα δούμε το 1000άρη στην χώρα μας αλλά ούτε και κάποια φθηνότερη έκδοση, με βάση τον εξοπλισμό, του 1.2. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτές περιλαμβάνονται τα έξοδα μεταφορικών & PDI αξίας 250 ευρώ αλλά και το γεγονός ότι όλα τα μοντέλα της Mitsubishi Motors καλύπτονται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!