X
Δοκιμές

Οδηγούμε το Renault Megane Coupe 1.6

Όταν παρουσιάστηκε το νέο Megane, οι περισσότεροι ανέμεναν με αγωνία την κουπέ έκδοσή του, η οποία πλέον είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά.

Το σχεδιαστικό τμήμα της Renault, όπως αναφέραμε και στη δοκιμή της πετρελαιοκίνητης εκδοχής στη Γαλλία, έχει συμβάλει στη δημιουργία ενός άκρως ελκυστικού συνόλου. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί η διαφοροποίηση από την 4θυρη έκδοση του Megane, σηματοδοτώντας ουσιαστικά και την επιστροφή στη λύση της πρώτης γενιάς. Το επιθετικό εμπρός μέρος τονίζεται από τα ασημί πλαστικά, που φθάνουν μέχρι χαμηλά στον προφυλακτήρα και δείχνουν σαν να αποτελούν προέκταση των προβολέων. Ακόμα πιο μυώδες είναι το πίσω μέρος, που ξεχωρίζει και μαγνητίζει τα βλέμματα των περαστικών. Ακόμα και στη μικρή έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας, με τον κινητήρα των 1.600 κ.εκ. απόδοσης 110 ίππων, η σχεδίαση είναι εκείνη που κερδίζει τον παρατηρητή από την πρώτη στιγμή. Στο εσωτερικό το ταμπλό είναι ίδιο με εκείνο του 5θυρου μοντέλου, με το μεγάλο στρογγυλό ψηφιακό ταχύμετρο να δεσπόζει στον πίνακα οργάνων. Στις πίσω θέσεις ο χώρος για τα κεφάλια των επιβατών είναι οριακός, ενώ λίγο μικρότερο είναι και το πορτ μπαγκάζ (344 λίτρα, έναντι 372 της 5θυρης έκδοσης).
Οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους, η ρύθμιση της ανάρτησης κρίνεται άκρως ικανοποιητική, όπως και σε κάθε γαλλική κατασκευή. Το βάρος έχει δοθεί στον τομέα «άνεση», και μόνο στις απότομες εγκάρσιες ανωμαλίες ο πίσω άξονας αντιδρά κάπως ξερά. Εν γένει ουδέτερο, το Megane Coupe θα υποστρέψει στο όριο, με το ESP πάντοτε να παραμονεύει, καθώς δεν απενεργοποιείται πλήρως, προκειμένου να διορθώσει τις όποιες υπερβολές. Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης είναι ό,τι καλύτερο έχει να μας επιδείξει η Renault, με καλή αίσθηση και πληροφόρηση, τηρουμένων πάντα των αναλογιών. Συμπαραστάτης; Το κιβώτιο με την πυκνή κλιμάκωση, το οποίο δίνει ζωντάνια στο Megane και αξιοπρεπείς επιδόσεις. Με τιμή εκκίνησης της βασικής έκδοσης στα 16.850 ευρώ, το νέο Megane Coupe μπαίνει στην αγορά με το προσιτό κόστος κτήσης και τον ξεχωριστό σχεδιασμό του να αποτελούν τα σημαντικότερα όπλα στην κατοχή του._ Π.Τ.
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.598 κ.εκ. • ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 110 ίπποι/6.000 σ.α.λ. • ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 15,4 χλγμ./4.250 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 11,2 δλ. • 0-1.000 μ.: 32,8 δλ. • 120-0 χλμ./ώρα: 57,5 μ. • ΤΕΛΙΚΗ: 195 χλμ./ώρα • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 9,6 λίτρα/100 χλμ. • ΤΙΜΗ: 16.850 ευρώ
ΥΠΕΡ
ΕΜΦΑΝΙΣΗ
ΤΙΜΗ
ΚΑΤΑ
ΞΕΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΡΣΙΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!