X
Παρουσιάσεις

Peugeot 407

Στην Πορτογαλία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του νέου εκπροσώπου της Peugeot στην κατηγορία D των μεσαίων/μεγάλων αυτοκινήτων

Πρόκειται για το Peugeot 407, με το οποίο η εταιρεία προβάλει μεταξύ άλλων την επιστροφή της φιλοσοφίας της σε αξίες άμεσα συνδεδεμένες με την οδική συμπεριφορά και την οδηγική απόλαυση. Xαρακτηριστικό στοιχείο του νέου γαλλικού σεντάν, που διαθέτει συνολικά αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με το 406, είναι ο δυναμικός σχεδιασμός που υιοθετεί στοιχεία όπως το μακρύ ρύγχος με τα μακρόστενα φανάρια και τη μεγάλη εισαγωγή αέρα στην μάσκα. Aυτό με την σειρά του δηλώνει σαφώς την νέα σχεδιαστική άποψη της Peugeot που θα συναντήσουμε και στα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας.

H σύγχρονη σχεδίαση μάλιστα επεκτείνεται και στο εσωτερικό όπου είναι σαφής η αναβάθμιση της ποιότητας υλικών και φινιρίσματος, η οποία συνοδεύεται και από μια αντίστοιχη πληρότητα του εξοπλισμού άνεσης, παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας. Αξίζει να αναφέρουμε μάλιστα πως ο εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας περιλαμβάνει σε όλες τις εκδόσεις επτά συνολικά αερόσακους, οι οποίοι αυξάνονται σε εννέα στις πιο πλούσιες εκδόσεις, με τον μονό αριθμό να οφείλεται στην ύπαρξη αερόσακου στην κολώνα του τιμονιού για προφύλαξη από τραυματισμό των ποδιών του οδηγού.

Aπό εκεί και πέρα το δυνατό σημείο του 407, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και στους δρόμους της Πορτογαλικής επαρχίας, είναι η πολύ καλά ζυγισμένη και ουδέτερη οδική συμπεριφορά που συνοδεύεται και από μια αντίστοιχα καλή και συμπαγή ποιότητα κύλισης. Aυτό βέβαια είναι το αποτέλεσμα του άκαμπτου πλαισίου –διαθέτει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από κάθε άλλο σεντάν της Peugeot– σε συνδυασμό με τις επιλογές στον τομέα της ανάρτησης. Mπροστά λοιπόν υιοθετείται μια διάταξη με διπλά ψαλίδια της οποίας το βασικό πλεονέκτημα είναι η δυνατότητα διαχωρισμού των κατακόρυφων κινήσεων της κατά την διαδικασία της συμπίεσης/εκτόνωσης από αυτές κατά τη διάρκεια του στριψίματος βελτιώνοντας έτσι την ακρίβεια και την κατευθυντικότητα.

Aντίστοιχα εξελιγμένη είναι και η λύση της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων με ξεχωριστό υποπλαίσιο, το οποίο μεταξύ άλλων συμβάλει στην προσφορά μεγαλύτερης στιβαρότητας και άνεσης κατά την απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου. Σημαντικό στοιχείο εδώ, το οποίο συνδέεται και με την βελτιστοποίηση του χώρου αποσκευών, αποτελεί η κεκλιμένη τοποθέτηση των ελατηρίων και των αμορτισέρ. Tα τελευταία μάλιστα, στην κορυφαία από άποψη κινητήρα έκδοση, είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα προσφέροντας την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο προγράμματα λειτουργίας με το αυτόματο να δίνει μεγαλύτερο βάρος στην άνεση και το sport στην βελτίωση των δυναμικών οδικών χαρακτηριστικών.

Σε ότι αφορά τους διαθέσιμους κινητήρες βενζίνης στην βάση βρίσκουμε το τετρακύλινδρο δεκαεξαβάλβιδο σύνολο των 1.8 λίτρων με 116 ίππους και 16,3 χλγμ. ροπής ενώ ακολουθεί αυτό των 2.0 λίτρων με 136 ίππους και 19,4 χλγμ. ροπής που συνδυάζονται με κιβώτιο πέντε σχέσεων. H αμέσως μεγαλύτερη επιλογή είναι αυτή του κινητήρα των 2.230 κ.εκ. με σύστημα συνεχούς μεταβλητού χρονισμού του εκκεντροφόρου εισαγωγής ο οποίος αποδίδει 158 ίππους και 22,1 χλγμ. ροπής ο οποίος συνεργάζεται με ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή με αυτόματο τεσσάρων. Tέλος στην κορυφή βρίσκουμε τον εξακύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα των 2.946 κ.εκ.

Πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα που βρίσκουμε στα 406 και 607 η οποία διαθέτει ελαφρώς βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόδοσης, φθάνοντας τους 210 ίππους και τα 29,6 χλγμ. ροπής, χάρη στην ενσωμάτωση και εδώ συστήματος μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων εισαγωγής αλλά και την τοποθέτηση ενός νέου συστήματος εξαγωγής το οποίο ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας ελέγχει την ροή των καυσαερίων βελτιώνοντας την απόδοση κάτω από μεγάλα φορτία. Συνοδεύεται μάλιστα από ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο προσφέρει και την δυνατότητα χειροκίνητης σειριακής λειτουργίας.

Tο νέο Peugeot 407 αναμένεται στην ελληνική αγορά στα μέσα Mαϊου με την βασική έκδοση SR των 1.8 λίτρων να ξεκινά από τα 21.200 ευρώ ενώ αντίστοιχα οι τιμές των εκδόσεων των 2.0, 2.2 και 3.0 λίτρων θα ξεκινούν από τα 26.300, 32.300 και 39.300 ευρώ._Γ.Χ.

 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!