X
Παρουσιάσεις

Volvo V70 & XC70

Mετά την επίσημη εμφάνιση στο σαλόνι της Γενεύης και την Διεθνή έκθεση των Αθηνών, η Volvo παρουσίασε επί γερμανικού εδάφους τα νέα V70 και XC 70. 

Το νέο V70 είναι βασισμένο στην τελευταία γενιά του S80, κάτι που γίνεται εμφανές από την σχεδίαση του εμπρός μέρους. Πίσω και σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο V70 δείχνει πιο κόμπακτ και σπορτίφ, ενώ τα τεράστια κάθετα φωτιστικά σώματα συνεχίζουν να δεσπόζουν στις άκρες του πίσω μέρους. Η νέα γενιά του V70 φέρνει μαζί της βελτιώσεις στους τομείς τόσο της παθητικής (μεγαλύτεροι αερόσακοι τύπου κουρτίνας, πίσω κάθισμα με ενσωματωμένες θέσεις για παιδιά και ενισχυμένη δομή αμαξώματος), όσο και της ενεργητικής ασφάλειας (σύστημα αποφυγής συγκρούσεων, ενεργό cruise control, έξυπνα φώτα ξένον, κ.λ.π.).
Σε ότι αφορά τους εγκάρσια τοποθετημένους κινητήρες υπάρχουν δύο εξακύλινδρες μονάδες (ένας ατμοσφαιρικός 3,2 λίτρων με 238 ίππους και ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος 3 λίτρων με απόδωση 285 ίππων), δύο πεντακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες D5 2,4 λίτρων (με 163 και 185 ίππους αντίστοιχα). Σε ορισμένες αγορές θα διατείθεται ένας κινητήρας βιοαιθανόλης 145 ίππων, ενώ αργότερα θα προστεθεί ένας πεντακύλινδρος 2,5 λίτρων χαμηλής πίιεσης τούρμπο, που θα αποδίδει 200 ίππους. Οι κινητήρες συνδιάζονται με εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο.
Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη έχει υιοθετηθεί η ανάρτηση του S80, ενώ προαιρετικά διατίθεται το ενεργό σύστημα ανάρτησης FOUR C, με διαρκή ηλεκτρονικό έλεγχο της απόσβεσης. Επιπλέον διατίθεται και η μεταβλητή υποβοήθηση, όπου δίνεται η δυνατότητα τριών επιλογών στον οδηγό, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν το ηλεκτρονικό συστημα ευστάθειας (DSTC) και το ηλεκτρικό χειρόφρενο.
Η νέα γενιά του V70 προσφέρει περισσότερους χώρους για τους επιβάτες και αποσκευές (60 λίτρα επιπλέον σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο), ένα πρακτικό πορτ-μπαγκάζ με συρόμμενο πάτωμα (εξτρά) και ηλεκτροκίνητη πέμπτη πόρτα.
Σε ότι αφορά το XC70, το αυτοκίνητο έχει βασιστεί στο V70. Οι διαφορές εντοπίζονται στην γκάμα των κινητήρων, η οποία περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό 3,2 των 238 ίππων (για πρώτη φορά τοποθετείται εξακύλινδρος κινητήρας στο XC70, ενώ προς το παρόν δεν προβλέπεται η τοποθέτηση κάποιου μικρότερης χωρητικότητας βενζινοκινητήρα) και τον ντιζελοκινητήρα των 185 ίππων. Το στάνταρ σύστημα τετρακίνησης αποτελείται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη Haldex, το σύστημα που διατηρεί σταθερή ταχύτητα 10 χλμ./ώρα σε κατωφέρεια, ενώ η απόσταση από το έδαφος φθάνει τα 210 χλστ.
Τα V70 και XC70 αναμένονται στη ελληνική αγορά περί τα τέλη Σεπτεμβρίου, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 45.900 ευρώ για το V70 2.5 και τα 54.000 ευρώ για το XC70 3.2._Σ.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!