X
Επικαιρότητα

Έκθεση Γενεύης: Lamborghini Huracan Performante Spyder

H πιο… πισταδόρικη ανοιχτή πρόταση των Ιταλών από την Sant’Agata.

Ακριβώς 12 μήνες έχουν περάσει από την πρεμιέρα της έκδοσης Performante της «κλειστής» Lamborghini Huracan στην ίδια ακριβώς Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου. Σήμερα, λοιπόν, είναι η σειρά της Spyder παραλλαγής του μοντέλου να μπει στο… παιχνίδι διατηρώντας μάλιστα τον «αγωνιστικό» χαρακτήρα της έκδοσης κουπέ. Στη νέα Lamborghini Huracan Performante Spyder, πέραν της προφανούς διαφοροποίησης στην οροφή, η οποία έχει αντικατασταθεί από μια μαλακή αναδιπλούμενη, το carbon εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί στην εξωτερική αμφίεση του μοντέλου τόσο στο εμπρός σπόλιερ και στην πίσω αεροτομή, όσο και στον χαρακτηριστικό διαχύτη άερα. Όπως και τις άπλες Spyder, έτσι και εδώ, η οροφή ανοίγει σε χρόνο μόλις 17 δλ. ακόμα και εν κινήσει, αρκεί η ένδειξη του κοντέρ να μην υπερβαίνει την ένδειξη 50. Για καλύτερη προστασία από τον αέρα με την οροφή ανοιχτή, η Lamborghini εγκατέστησε στην Huracan Performante Spyder έναν έξτρα ενσωματωμένο αγωγό με πτερύγια, με τους δύο αποσπώμενους ανεμοθώρακες να συμβάλλουν και αυτοί με τη σειρά τους στη μείωση των στροβιλισμών αέρα στις υψηλές ταχύτητες.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως και αυτή η Performante διατηρεί  το γνωστό αεροδυναμικό πακέτο ALA (Aerodinamica Lamborghini Attiva). Θυμίζουμε πως η όλη διάταξη αποτελείται από ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, τα οποία ελέγχονται μέσω ηλεκτροκινητήρων και όχι υδραυλικά σε χρόνο απόκρισης κάτω των 0,2 δλ. Πιο συγκεκριμένα, η Huracan Performante Spyder διαθέτει, πέραν της σταθερής πίσω αεροτομήςένα ζεύγος αεραγωγών, τις οποίες πλαισιώνουν δύο δίοδοι που μπορούν να ανοίγουν και να κλείνουν με την αρωγή πτερυγίων, κάτω ακριβώς από το κάλυμμα του κινητήρα. Ο πρώτος από αυτούς μπορεί να διοχετεύει αέρα προκειμένου να βελτιωθεί η ψύξη του συστήματος εξαγωγής του κινητήρα και ο άλλος να «οδηγεί» τον αέρα απευθείας στο χώρο κάτω από τα πίσω φτερά. Σύμφωνα με την Lamborghini, όταν οι αεραγωγοί αυτοί είναι ανοιχτοί, η αεροδυναμική πίεση θα μπορεί να μειώνεται, ενώ όταν θα είναι κλειστοί, να αυξάνεται. Κατ’ αναλογία, όταν το αυτοκίνητο θα στρίβει αριστερά ή δεξιά, το αντίστοιχο πτερύγιο θα είναι κλειστό, με το αντίθετο να παραμένει ανοιχτό αυξάνοντας έτσι την κάθετη παραγόμενη δύναμη στον εξωτερικό τροχό του αυτοκινήτου.

Σε σχέση με τις απλές Spyder εκδόσεις, η Performante είναι κατά 35 κιλά ελαφρύτερη ζυγίζοντας 1.507 κιλά χωρίς υγρά. Ο γνωστός V10 κινητήρας των 5,2 λίτρων με τη φυσική αναπνοή αποδίδει 640 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. (ατμοσφαιρικός γάρ) και ροπή 600 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Το «0-100» έρχεται σε 3,1 δλ, τα 200 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ., ενώ η τελική αγγίζει τα 325 χλμ./ώρα. Στους υπόλοιπους τομείς, όπως τα φρένα, οι αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης και τα ηλεκτρονικά, η Lamborghini διαβεβαιώνει πως δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με την «κλειστή» έκδοση της οικογένειας Performante._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!