X
Επικαιρότητα

Η BMW M2 είναι το φετινό safety car στο MotoGP

Οι Βαυαροί βρήκαν το ιδανικό τερέν για να προβάλλουν τον Βενιαμίν της οικογένειας Μ.

Η συνεργασία της BMW με την Dorna Sports, η οποία κάθε χρόνο διοργανώνει την ανώτατη βαθμίδα αγώνων πάνω σε δύο τροχούς, δεν είναι… χθεσινή, καθώς τα δύο μέρη συνεργάζονται στενά και με τον ιδανικότερο, όπως αποδεικνύεται τρόπο, από το 1999. Σήμερα, οι Γερμανοί ανακοίνωσαν και επίσημα μια ακόμα πτυχή της συνεργασίας τους με τον μαγικό κόσμο του MotoGP παρουσιάζοντας το «νέο» επίσημο αυτοκίνητο ασφαλείας για το πρωτάθλημα του 2016, το οποίο εκκινεί στο «νυχτερινό» Κατάρ στις 20 Μαρτίου. Φυσικά, πρόκειται για τη νέα M2, η οποία παραλαμβάνει τη σκυτάλη από την εντυπωσιακή Μ4.

Σε σχέση με τις απλές Μ2, το safety car του πρωταθλήματος MotoGP, εκτός από τον ιδιαίτερο χρωματισμό του, φέρει μια σειρά από αλλαγές, τόσο σε εμφάνιση όσο και στα επιμέρους μηχανικά μέρη. Πιο συγκεκριμένα, στο εσωτερικό, από το οποίο απουσιάζουν τα πίσω καθίσματα, η BMW εγκατέστησε έναν… φουλ αγωνιστικό κλωβό ασφαλείας, σε συνδυασμό με καθίσματα μπάκετ, ζώνες ασφαλείας έξι σημείων και αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης. Εξωτερικά, εκτός από την προσθήκη των απαραίτητων… φάρων και φωτιστικών σωμάτων και το αστραφτερό Alpine White χρώμα που κοσμείται με τις γνώριμες ρίγες του Μ Division, στο πίσω μέρος συναντάμε μια πλήρως ρυθμιζόμενη αεροτομή από ανθρακονήματα, νέο διαχύτη στο τελείωμα του προφυλακτήρα, ενώ επεμβάσεις αεροδυναμικής φύσεως, με νέο splitter, έχουν γίνει και εμπρός προκειμένου να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η κάθετα παραγόμενη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες.

Στα μηχανικά μέρη, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η «μεταμόσχευση» των κεραμικών δίσκων των Μ3/Μ4, οι οποίοι, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η BMW, συνεργάζονται με τα στάνταρ υλικά τριβής της «απλής» Μ2. Σε ότι αφορά στο σύστημα εξαγωγής, το Μ Division… πολύ απλά αφαίρεσε τον καταλύτη, καθώς και τους σιγαστήρες, χαρίζοντας στο νέο safety car του θεσμού μια θεσπέσια και αμιγώς αγωνιστική ηχητική. Διαφορετικοί είναι οι τροχοί –σε έντονο χρυσαφί χρώμα!- οι οποίοι πάνε πακέτο με τα «πιστάδικα» ελαστικά Cup της Michelin και την coilover ανάρτηση της M Performance.

Κάτω από το καπό εξακολουθεί να ζει ο γνώριμος twin turbo 3λιτρος κινητήρας των Βαυαρών, ο οποίος αποδίδει, όπως αναφέρει το επίσημο γερμανικό…. εγχειρίδιο, 370 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. Με μέση κατανάλωση 7,9 λιτ./100 χλμ., η M2 Safety Car επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 4,3 δλ. στην έκδοση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M DTC._Χ.Α.  

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!