X
Επικαιρότητα

Η ηλεκτροκίνητη Pininfarina Battista των 1.900 ίππων πατά τους τροχούς της στην άσφαλτο

Στο Monterey Car Week η Automobili Pininfarina θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό την ηλεκτροκίνητη Battista των 1.900 ίππων.

Καθώς η εξέλιξη της αμιγώς ηλεκτροκίνητης Battista στον προσομοιωτή και στην αεροδυναμική σήραγγα ολοκληρώνεται στην Ιταλία υπό την καθοδήγηση των γνωστού οδηγού αγώνων, Nick Heidfeld, η Automobili Pininfarina επιβεβαίωσε ότι το νέο hypercar των 1.900 ίππων θα δώσει για πρώτη φορά το «παρών» στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, και συγκεκριμένα στο Pebble Beach στα πλαίσια του Monterey Car Week στις 16 Αυγούστου, με οικοδεσπότη τον επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της εταιρείας, Luca Borgogno.

«Αυτό το αριστούργημα περιορισμένης παραγωγής είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο hypercar στον κόσμο και ανυπομονούμε να το παρουσιάσουμε σε μια ελαφρώς εξελιγμένη έκδοσή του στους πελάτες μας. Έχουμε να μοιραστούμε εξαιρετικά τεχνικά στοιχεία και είμαι βέβαιος ότι οι καλεσμένοι μας θα είναι ενθουσιασμένοι που θα δουν τι θα ετοιμάζει η σχεδιαστική μας ομάδα», δήλωσε ο CEO της Automobili Pininfarina, Michael Perschke.

Η νέα Pininfarina Battista θα είναι το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε ποτέ στην Ιταλία, με τον υπεύθυνο οδηγό εξέλιξης, Nick Heidfeld, να συνεργάζεται με τον Rene Wollmann, τον άνθρωπο που συνέβαλε στην εξέλιξη της Mercedes-AMG One, τόσο στον προσομοιωτή όσο και στην αεροδυναμική σήραγγα για το fine tuning του αυτοκινήτου.

Το νέο hypercar της Automobili Pininfarina, την οποία υποστηρίζει η ινδική Mahindra, είναι δομημένο πάνω σ’ ένα πλαίσιο από carbon αποδίδοντας χάρη στους πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες του 1.900 ίππους και τη… διαβολική ροπή των 2.300 Nm. Οι άνθρωποι της εταιρείας δηλώνουν με καμάρι πως είναι ταχύτερο ακόμα και σε σχέση μ’ ένα μονοθέσιο της F1 εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 και 300 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 2 και 12 δλ. και τελική της τάξης των 350 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά, με προβλεπόμενη αυτονομία η οποία θα ξεπερνά την αρχική πρόβλεψη των 450 χλμ.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι ηλεκτροκινήτηρες της Battista διατηρούν στενές τεχνολογικές συγγένειες με εκείνους του Rimac C-Two. Ωστόσο, ο CEO της Automobili Pininfarina, Michael Perschke, επισημαίνει:

«Δεν θα τη συγκρίνω με κάτι σαν την περίπτωση των Audi R8 και Lamborghini Huracán. Και τα δύο είναι πανομοιότυπα από τεχνική άποψη. Θα μοιραστούμε [με την Rimac και το C_Two] ίσως το 40-50% των εξαρτημάτων. Σίγουρα, το κομμάτι των κινητήριων μονάδων, που όμως έχει ρυθμιστεί διαφορετικά, όπως και όλα τα χαρακτηριστικά στον τομέα της συμπεριφοράς, τα οποία καθορίζονται από εμάς.».

Και προσθέτει:

«Είμαστε οι μεγαλύτερη πελάτες του Mate Rimac. Στην ουσία διατηρούμε στενότερη σχέση με αυτόν απ’ ότι η Porsche.»

Σύμφωνα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό της Automobili Pininfarina, η νέα Battista θα παραχθεί σε όχι περισσότερα από 150 αντίτυπα, τα οποία θα διατεθούν ισομερώς σε Β. Αμερική, Ευρώπη και Μ. Ανατολή. Όπως έχει αποκαλύψει ο ίδιος ο Michael Perschke, η τιμή κάθε αντιτύπου θα κυμαίνεται στα 2 εκ. €, ενώ μέχρι και αυτή τη στιγμή οι παραγγελίες ξεπερνούν τις 30.

Η Automobili Pininfarina σκοπεύει με την αρωγή της Mahindra να εμπλουτίσει τη γκάμα της μέσα στην προσεχή 5ετία με τρία ακόμα μοντέλα, εκ των οποίων όλα θα ανήκουν στην κατηγορία των πολυτελών SUV. Το πρώτο θα αποτελέσει τον αντίπαλο των Bentley Bentayga και Lamborghini Urus, και όντας ηλεκτρικό, θα αποδίδει πάνω από 900 ίππους διαθέτοντας μία μπαταρία 140 kWh, ενώ τα άλλα δύο θα στοχεύουν σε μοντέλα, όπως οι Porsche Cayenne και Macan.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό σε Ιταλία και Ινδία, στόχος είναι η Pininfarina Automobili να πουλά από 8.000 έως και 10.000 αυτοκίνητα από το 2024 και μετά._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!