Η Opel παρουσιάζει το ανανεωμένο Astra, σε 5θυρες και στέισον βάγκον εκδόσεις, με νέους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης και αναβαθμίσεις σε όλους σχεδόν τους επιμέρους τομείς.

Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα απαραίτητο φρεσκάρισμα πριν την ολοκλήρωση του κύκλου ζωής της υπάρχουσας γενιάς, με αρκετές νέες σχεδιαστικές πινελιές, βελτιωμένη αεροδυναμική και μία γκάμα πιο «φρέσκων» κινητήριων συνόλων ντίζελ και βενζίνης που ανταποκρίνονται στα σύγχρονα περιβαλλοντικά πρότυπα. Όπως ανακοινώνει η Opel, μετά τις αλλαγές, ο συντελεστής οπισθέλκουσας της 5θυρης έκδοσης είναι ο καλύτερος στην κατηγορία των 5θυρων χάτσμπακ (Cd: 0,26), κάτι που ισχύει και την αντίστοιχη επίδοση του Astra Sports Tourer (Cd: 0,25). Στον εν λόγω τομέα οι αλλαγές αφορούν στο διαφορετικό σχήμα του μεταλλικού καλύμματος του κινητήρα, στους βραχίονες της ανάρτησης του πίσω άξονα καθώς και στα κλαπέτα της εμπρόσθιας μάσκας, με τα άνω και κάτω τμήματα της τελευταίας να ανοίγουν και να κλείνουν αυτόματα ανεξάρτητα το ένα από το άλλο, βελτιώνοντας περαιτέρω τη ροή αέρα.

Η εταιρεία αναφέρει στην επίσημη ανακοίνωσή της πως αλλαγές, με γνώμονα τη βελτίωση της άνεσης, έχουν γίνει στα αμορτισέρ της ανάρτησης – προαιρετικά όμως διατίθεται ένα «σετ» αποσβεστήρων με πιο σπορτίφ χροιά. Από εκεί και πέρα, σε ότι αφορά στους κινητήρες, το ανανεωμένο Astra διαθέτει επιλογές με 3κύλινδρους κινητήρες βενζίνης στα 1,2 και 1,4 λίτρα, καθώς και έναν πετρελαιοκινητήρα, σε διάφορες επίσης παραλλαγές, στα 1,5 λίτρα. Πιο συγκεκριμένα, η γκάμα των εκδόσεων βενζίνης εκκινεί από έναν 1.200άρη, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με απόδοση 110, 130 και 145 ίππων, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η παλέτα περιλαμβάνει και μια 3κύλινδρη έκδοση στα 1,4 λίτρα, επίσης με απόδοση 145 ίππων, αλλά με ελαφρώς μεγαλύτερη ροπή σε σχέση με την αντίστοιχη 1.200άρα (236 Nm έναντι 225 Nm) και κατ’ αποκλειστικότητα με CVT κιβώτιο με 7 προεπιλεγμένες σχέσεις.

Στο στρατόπεδο της πετρελαιοκίνησης, ο 3κύλινδρος 1.500άρης προσφέρεται σε εκδόσεις με 105 και 122 ίππους, που αντίστοιχα αποδίδουν ροπή 260 και 300 Nm. Διαθέσιμη είναι και μία ακόμα έκδοση του, με 122 επίσης ίππους, αλλά με ελαφρώς μικρότερη ροπή (285 Nm), η οποία δυνητικά μπορεί να «παντρευτεί» με έναν πρωτοεμφανιζόμενο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 9 σχέσεις.

Το ανανεωμένο Opel Astra διατίθεται τώρα με εμπρόσθια κάμερα, η οποία μπορεί να αναγνωρίσει, εκτός από οχήματα, και πεζούς. Από εκεί και πέρα, αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στην οπίσθια κάμερα, καθώς και στις δυνατότητες του συστήματος πολυμέσων και πλοήγησης Mutlimedia Navi Pro, το οποίο συνοδεύεται από μια οθόνη αφής 8 ιντσών. Από εκεί και πέρα, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει πλέον ψηφιακό ταχύμετρο, wireless φόρτιση του κινητού τηλεφώνου, θερμαινόμενο εμπρός παρπρίζ, καθώς και μια πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, όπως τα Adaptive Cruise Control, Forward Collision Alert με Automatic Emergency Braking, Traffic Sign Recognition και Lane Keep Assist._Χ.Α.

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά