Επικαιρότητα Κόσμος

Eυρωπαϊκές πωλήσεις Μαΐου – νέα πτώση

Οι επιπτώσεις του Covid-19 συνεχίζουν να ταλαιπωρούν την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, αναγκάζοντάς την να καταγράψει μείωση για ένα ακόμη μήνα.

Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, όπως και κάθε άλλη αγορά στην γηραιά ήπειρο, συνεχίζει να υφίσταται τις συνέπειες της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19. O Μάιος ολοκληρώθηκε με μία μεγαλοπρεπή πτώση της τάξης του 52,3%, ακολουθώντας τα βήματα των δύο προηγούμενων μηνών (ο Μάρτιος τελείωσε με πτώση 55,1%, ο Απρίλιος με 76,3%). Μόνο παρήγορο στοιχείο είναι πως το αρνητικό πρόσημο ήταν μικρότερο από εκείνο του Απριλίου, καθώς η επανεκκίνηση των οικονομιών των ευρωπαϊκών χωρών είναι ήδη σε εξέλιξη.

Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών αυτοκινήτων (ACEA) ανακοίνωσε πως οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση έφτασαν τον Μάιο του 2020 τις 581.161 μονάδες, αντί των 1.217.259 στο αντίστοιχο περισυνό χρονικό διάστημα. Η μεγαλύτερη πτώση καταγράφηκε στην Ισπανία (-72,7%), ενώ η Γαλλία (-50,3%), η Ιταλία (-49,6%) και η Γερμανία (-49,5%) ας πούμε πως κάπως επωφελήθηκαν από την σταδιακή έναρξη της χαλάρωσης των περιοριστικών μέτρων. Για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου 2020 η συνολική πτώση των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων έφτασε το 41,5%, με τους ειδικούς αναλυτές της αγοράς να εκτιμούν πως οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη στο σύνολο του έτους θα παρουσιάσουν πτώση 32%.

Ειδικά για τη Γερμανία προβλέπεται ότι η παραγωγή αυτοκινήτων θα σημειώσει πτώση 26% το 2020, ποσοστό που μεταφράζεται σε 3,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Αν αυτό επιβεβαωθεί, θα μιλάμε πλέον για το χαμηλότερο επίπεδο παραγωγής εδώ και 44 χρόνια.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου