X
Κόσμος

Ιδού η νέα BMW M3 Touring

Η πρώτη στην ιστορία BMW M3 Touring είναι γεγονός. Και είναι τετρακίνητη, διαθέτοντας 510 ίππους και μεγάλο… πορτ μπαγκάζ.

Η νέα BMW M3 Touring έρχεται στην κατάλληλη χρονική συγκυρία για του Βαυαρούς, καθώς φέτος το σπορτίφ παρακλάδι τους – λέγε BMW M GmbH – γιορτάζει μισό αιώνα ζωής. Και τι καλύτερο μέσα σε αυτή την… ατμόσφαιρα από την πρεμιέρα πρώτης στέισον βάγκον Μ στην ιστορία, η οποία έρχεται στο φως σήμερα λίγες μόλις εβδομάδες μετά τα αποκαλυπτήρια της νέας Μ4 CLS.

Όπως ανακοίνωσαν οι δημιουργοί της, η νέα BMW M3 Touring θα ξεκινήσει να παράγεται, μαζί με τις υπόλοιπες αδελφές στης, στο Μόναχο τον προσεχή Νοέμβριο, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2023, σε άγνωστες μέχρι τώρα τιμές.

Οπτικά, το επιθετικό προφίλ των κορυφαίων εκδόσεων Μ της νέας Σειράς 3 διατηρείται μέχρι τις πίσω κολώνες, καθώς πέραν της διευρυμένης οροφής, εντελώς νέο είναι και το πίσω μέρος, στο οποίο ξεχωρίζουν οι δύο διπλές εξαγωγές του 6κύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 3,0 λίτρων των Βαυαρών και η «γωνιώδης» πίσω πόρτα – η οποία διαθέτει κρύσταλλο που ανοίγει από έξω, κρύβοντας επιμελώς έναν χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 500 έως και 1.510 λίτρων.

Η καρδιά της νέας BMW M3 Touring, όπως προαναφέραμε, είναι γνωστή. Για την περίσταση δε πρόκειται για την Competition εκδοχή της, κάτι που σημαίνει ότι η ισχύς του διαμορφώνεται στους 510 ίππους και η διαθέσιμη ροπή στα 650 Nm. Εν προκειμένω, η BMW υπόσχεται ότι το «0-100» ολοκληρώνεται σε 3,6 δλ., το «0-200» σε λιγότερο από 13 δλ., ενώ η  τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Εκτός αν η δικιά σας M3 Touring διαθέτει το Μ Driver’s Package, όπου η σχετική τιμή μπορεί να φτάσει τα 280 χλμ./ώρα.

Το γερμανικό αυτό διαμάντι συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και το ευφυές σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Εδώ, εκτός από τη τη λειτουργία 4WD, ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει τη λειτουργία 4WD Sport, που προσφέρει μία πιο… οπισθοβαρή κατανομής ισχύος. Για όσους δε αναζητούν «ατόφια» χαρακτηριστικά πίσω κίνησης, η BMW και το σύστημα τετρακίνησης M xDrive έχουν τη λύση, καθώς με την απενεργοποίηση του DSC στο παιχνίδι μπαίνει η μαγική για τους παραδοσιακούς (και ικανούς) λειτουργία 2WD.

Την ίδια στιγμή, η νέα BMW M3 Touring εξοπλίζεται στάνταρ την Adaptive M ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης M Servotronic με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού. Το δε σύστημα πέδησης προσφέρει δύο ρυθμίσεις σε σχέση με την προσφερόμενη αίσθηση στο πεντάλ. Προαιρετικά, η BMW προσφέρει τα κεραμικά M Carbon φρένα ως εναλλακτική λύση σε σχέση με το στάνταρ σύστημα πέδησης M Compound. Στάνταρ, σε αντίθεση, είναι οι εντυπωσιακές και σφυρήλατες για την περίσταση ζάντες των 19 και 20 ιντσών.

Το εσωτερικό της νέας αυτής δημιουργίας του M Division κοσμείται με όλα τα σύγχρονα καλούδια των Γερμανών της BMW. Από την BMW Curved Display, που συνθέτει ένα ενιαίο σύνολο από δύο οθόνες με διαγώνιο 12,3 και 14,9 ίντσες, τα ειδικά για μοντέλο Μ γραφικά τους και το BMW Head-up Display, έως τα έξτρα M Carbon σπορ καθίσματα, που εκτός από εντυπωσιακά εξοικονομούν σχεδόν 10 κιλά με τα «βασικά» – που φυσικά είναι δερμάτινα, με λειτουργίες μνήμης και θέρμανσης. Μεταξύ των στάνταρ χαρακτηριστικών της καμπίνας είναι ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού τριών ζωνών και το BMW Live Cockpit Plus με σύστημα πλοήγησης BMW Maps.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!