X
Κόσμος

Και η VW μποϊκοτάρει το Twitter επιλέγοντας το Mastodon

Η ανάληψη του Twitter από τον Elon Musk και οι κινήσεις του στη γνωστή πλατφόρμα τους τελευταίους μήνες στρέφουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε νέα μονοπάτια.

Σχεδόν μια εβδομάδα μετά την επισημοποίηση της εξαγοράς του Twitter από τον Elon Musk και την απόφαση του «Chief Twit» να προβεί σε αλλαγές αλλά και σε δραστική μείωση του προσωπικού της δημοφιλούς πλατφόρμας, οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάθε άλλο παρά καλωσόρισαν τις κινήσεις του ισχυρού άνδρα της Tesla.

Η πρώτη αντίδραση ήρθε από την αμερικανική GM, η οποία ανακοίνωσε ότι διακόπτει προσωρινά τις πληρωμένες διαφημίσεις της στο Twitter, ενώ αυτή τη στιγμή αξιολογεί «την πορεία του μέσου υπό τη νέα διοίκηση». Ωστόσο, η αμερικανική εταιρεία δήλωσε στο CNBC ότι θα συνεχίσει την αλληλεπίδραση της εταιρείας με τους πελάτες.

Η Fisker, από τη μεριά της, προχώρησε σε πιο «δραστικά» μέτρα, με τον CEO της να διαγράφει τον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι δεν θέλει «η ελευθερία του λόγου να διαχειρίζεται ή να ελέγχεται ενεργά από έναν ανταγωνιστή».

Η Ford, από την άλλη, επιβεβαίωσε ότι σταμάτησε να διαφημίζεται στο Twitter αρκετό καιρό πριν από την εξαγορά του από τον Elon Musk.

Η Citroen εξέφρασε με έναν μάλλον ειρωνικό τρόπο της θέση και με ένα λιτό tweet της «χαιρέτησε» την πλατφόρμα, η οποία, όπως η ίδια επισημαίνει, «ανήκει σε έναν ανταγωνιστή της».

Η VW, το Twitter και το Mastodon

Τη δυσαρέσκεια της για τις εξελίξεις στη γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης εξέφρασε και το VW Group, το οποίο «διέταξε» τις εταιρείες του να σταματήσουν τις διαφημίσεις τους στο Twitter. «Παρακολουθούμε από κοντά την κατάσταση και θα αποφασίσουμε για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την εξέλιξή της», δήλωσε η εταιρεία πριν λίγες μέρες.

Μόλις χθες η VW δημιούργησε λογαριασμούς στο ταχέως αναπτυσσόμενο εναλλακτικό μέσο Mastodon εν μέσω ερωτημάτων για το μέλλον του κοινωνικού δικτύου υπό τον Elon Musk.

«Το Mastodon είναι μια ελκυστική πλατφόρμα που θα θέλαμε να δοκιμάσουμε», δήλωσε η αυτοκινητοβιομηχανία.

Το Mastodon, μια δωρεάν πλατφόρμα micro-blogging ανοιχτού κώδικα που διευθύνεται από μια γερμανική μη κερδοσκοπική οργάνωση, έχει δει μια αύξηση των εγγραφών από τότε που ο Elon Musk ανέλαβε το Twitter.

Σε πρώτη «ανάγνωση», το Mastodon, το οποίο είδε για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας το 2016, έχει αρκετές ομοιότητες με τοTwitter, με τους χρήστες να απαντούν σε αναρτήσεις και να τις αναδημοσιεύουν. Δομικά, το εν λόγω μέσο φιλοξενείται σε αποκεντρωμένους διακομιστές, πράγμα που σημαίνει ότι δεν ανήκουν σε ένα άτομο ή εταιρεία.

Για να εγγραφούν στο Mastodon, οι χρήστες πρέπει να επιλέξουν server. Ορισμένοι από αυτούς τους διακομιστές είναι ιδιωτικοί και απαιτούν από τους χρήστες την υποβολή αίτησης για πρόσκληση. Το τυπικό όριο χαρακτήρων είναι 500, αλλά ορισμένοι διακομιστές ενδέχεται να επιτρέπουν περισσότερους.

Το Mastodon πήρε το όνομά του από το ομώνυμο προϊστορικό θηλαστικό Μαστόδοντα, που είναι λίγο μικρότερο από τον σύγχρονο ελέφαντα.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!