Επικαιρότητα Κόσμος

Ναυάγησε το πλάνο του ηλεκτρικού SsangYong

Ο ινδικός όμιλος Mahindra & Mahindra δήλωσε ότι δε θα επενδύσει περαιτέρω στη SsangYong Motor τη δεδομένη περίοδο, καθώς, όπως οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, προσπαθεί να εξοικονομήσει κεφάλαια σε μια προσπάθεια να ξεπεράσει την κρίση του κορονοϊού.

Η Mahindra δήλωσε ότι ζήτησε από τη SsangYong να αναζητήσει άλλα μέσα χρηματοδότησης, καθώς οι επιπτώσεις του κορονοϊού, μεταξύ άλλων αποτυπώνονται και σε πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ινδία, με το σχετικό ποσοστό της Mahindra να ισούται με πτώση κατά 88% το Μάρτιο. Σημειώνεται ότι η M & M συμμετέχει στη SsangYong με ποσοστό 74,65% και μόλις πριν από δύο μήνες είχε ανακοινώσει ότι θα επενδύσει 423 εκατομμύρια δολάρια για να καταστήσει τη SsangYong κερδοφόρο έως το 2022. 

Η SsangYong, που κατασκευάζει κυρίως SUV, πέρυσι πούλησε 14.627 οχήματα στην Ευρώπη, σημειώνοντας πτώση 10% (από 16.082) σε σύγκριση με το 2018 και στα φετινά της πλάνα είχε το λανσάρισμα μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του Korando, που μάλιστα ήταν προγραμματισμένο να παρουσιαστεί στις αρχές Μαρτίου στο Σαλόνι της Γενεύης. Πλέον, με το λανσάρισμα του μοντέλου να έχει «παγώσει», η Mahindra δήλωσε ότι θα εξετάσει μια ειδική εφάπαξ οικονομική στήριξη ύψους 32 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τους επόμενους τρεις, με στόχο να βοηθήσει την SsangYong να συνεχίσει τις δραστηριότητές της.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου