Λίγες ημέρες πριν την επίσημη παρουσίαση του νέου Hyundai i30, συγκεντρώσαμε όλες τις υπάρχουσες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες που αφορούν στη νέα… επέλαση των Κορεατών σε μια από τις δημοφιλέστερος κατηγορίες της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου.

Η Hyundai, ακολουθώντας μια διαρκώς βελτιούμενη εξελικτική πορεία στο σύνολο των προϊόντων της, δεν θα μπορούσε να μείνει άπραγη σε σχέση με τα αυτοκινητικά τεκταινόμενα της μικρομεσαίας κλάσης. Στα πλαίσια της, μάλιστα, οι φιλοδοξίες της καθίστανται μέρα με τη μέρα ολοένα και πιο υψηλές, καθώς στο στόχαστρο των Κορεατών, πέρα από τις αντίστοιχες προτάσεις των Απω-ανατολιτών ανταγωνιστών της (βλ. Toyota, Nissan, Honda), μπαίνουν πλέον και τα… βαριά χαρτιά της κατηγορίας, όπως είναι τα Opel Astra, VW Golf και Ford Focus.

Για το λόγο αυτό, οι μηχανικοί της Hyundai εξέλιξαν για λογαριασμό του νέου i30 ένα νέο πλαίσιο, το οποίο δοκιμάστηκε, όπως οι ίδιοι επισημαίνουν με έμφαση, στην πίστα του Nurburgring καλύπτοντας πάνω από 480 γύρους, αριθμός που αντιστοιχεί σε περισσότερα από 150.000 «καθημερινά» χλμ. Επιπρόσθετα, η εξέλιξη πραγματοποιήθηκε και σε δημόσιους δρόμους, με τα «μουλάρια» του νέου i30 να «γράφουν» περί τα 160.000 χλμ., πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα των Κορεατών.

Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, μέχρι και αυτή τη στιγμή γνωρίζουμε λίγα –αλλά ουσιώδη- στοιχεία. Ένα από αυτά είναι η υιοθέτηση μιας ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων πίσω και ενός συστήματος διεύθυνσης με δύο προ-επιλογές: την Normal και την Sport.