Η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει και επίσημα τη νέα Mercedes CLS.
Την Έκθεση του Λ. Άντζελες στις ΗΠΑ επέλεξε η Mercedes προκειμένου να παρουσιάσει για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό τη νέα CLS, ένα αυτοκίνητο που θα συναντήσει στο δρόμο του το Audi A7 αλλά και την Porsche Panamera. Βασιζόμενη στο δάπεδο της Ε-Class, η γκάμα της νέας 4θυρης CLS θα συμπληρωθεί σε έναν χρόνο από σήμερα από την κορυφαία έκδοση «53» την οποία θα επιμεληθεί φυσικά η AMG. Σε εμφάνιση, αλλά κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τα μηχανικά της μέρη. Έως τότε, η κορυφαία εκδοχή της θα είναι η «450», η οποία θα τροφοδοτείται από ένα mild hybrid σύστημα κίνησης, τόσο στην πισωκίνητη όσο και στην τετρακίνητη έκδοση 4Matic, αποτελούμενο από έναν 6κύλινδρο εν σειρά 3λιτρο κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 362 σταθερά από τις 5.100 έως και τις 6.000 σ.α.λ. και ένα ηλεκτρικό μοτέρ-γεννήτρια (ΕQ Boost) σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V που προσθέτει 21 επιπλέον ίππους.
Χωρίς να έχει ακόμα τίποτα επισημοποιηθεί, βέβαιο θεωρείται πως η νέα Mercedes CLS θα διατίθεται από τον επόμενο χρόνο στις εκδόσεις «400», η οποία θα κινείται μόνο από τον θερμικό 3λιτρο βενζινοκινητήρα της «450» και «350», η οποία με τη σειρά της θα κινείται από έναν πρωτοεμφανιζόμενο 2λιτρο βενζινοκινητήρα αγνώστων προς το παρόν λοιπών τεχνικών στοιχείων. Παρούσες θα είναι και οι πετρελαιοκίνητες «350d» και «400d», οι οποίες θα φιλοξενούν έναν 6κυλινδρο εν σειρά κινητήρα με χωρητικότητα 2,9 λίτρων και μη κατονομαζόμενη προς το παρόν ισχύ και ροπή.
Φυσικά και η νέα CLS θα διατίθεται με ένα… κατεβατό συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, ανάμεσα στα οποία καταφέρνει κανείς να ξεχωρίσει τα Active Distance Assist DISTRONIC, Active System Assist, Actove Speed Limit Assist, Active Brake Assist με σύστημα cross traffic, Evasive Steering Assist Active Blind Spot Assist, Active Lane Keeping Assist κ.α._Χ.Α.