X
Επικαιρότητα

Luca de Meo: Η μάρκα Cupra είναι η δήλωση της αγάπης μας για την αυτοκίνηση

Ο Luca de Meo, ο άνθρωπος που κινεί τα νήματα της Seat από το Νοέμβριο του 2015 και μετά, μιλά για το ύφος και τις προοπτικές της μάρκας Cupra. Και όχι μόνο.

Από τη εποχή που ο Luca de Meo ανέλαβε και τυπικά τις τύχες της ισπανικής εταιρείας, η Seat ακολουθεί διαρκώς μια ανοδική εμπορική πορεία στο σύνολο της παγκόσμιας αγοράς, πρωτίστως χάρη στη συνεισφορά «αξιόμαχων» προϊόντων του χαρτοφυλακίου της. Όπως τα Ateca, Ibiza και Arona. Σήμερα, για τον 50χρονο Ιταλό μάνατζερ με τη λαμπρή ήδη θητεία στους κόλπους του VW Group –ας μην ξεχνάμε βέβαια και εκείνη στο Fiat Group- το επόμενο μεγάλο στοίχημα ακούει στο όνομα Cupra, μιας ανεξάρτητης πλέον «μπράντας» που παραμένει, προς το παρόν, τουλάχιστον, απόλυτα ενταγμένη στους κόλπους της «μαμάς» Seat.  Ποιο είναι όμως το προφίλ της μάρκας Cupra και ποιες προοπτικές ανοίγονται εμπρός της τα προσεχή χρόνια;

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο βρετανικό autocar,, η οποία αναρτήθηκε στην ηλεκτρονική έκδοση του εντύπου πριν δύο μέρες, ο Luca de Meo περιέγραψε, μεταξύ άλλων, τους λόγους που οδήγησαν την ισπανική εταιρεία στη δημιουργία της μάρκας Cupra.

Διαβάστε επίσης: Πρεμιέρα για τη μάρκα Cupra στη Βαρκελώνη

LdM> Ο πρώτος λόγος είναι ότι έχουμε δει από την εμπειρία και τα δεδομένα ότι τα μοντέλα Cupra τα πηγαίνουν πολύ καλά σε ορισμένες αγορές. Στη Γερμανία, για παράδειγμα, τα μοντέλα Cupra αποτελούν το 10-15% του μεριδίου αγοράς [της Seat]. Επίσης, η Seat έχει δώσει έμφαση στην ανάπτυξη και την αξιοπιστία του ονόματός της, αλλά σε ορισμένες αγορές υπάρχει ακόμα κάποια απόρριψη της μάρκας Seat από άτομα που είναι, ας πούμε, ευαίσθητα στο θέμα της εικόνας. Αυτό μπορούμε να το διορθώσουμε, αλλά χρειαζόμαστε χρόνο. Η μάρκα Cupra ξεκινά από το μηδέν με κάτι νέο. Με αυτή ίσως να μπορέσουμε να προσελκύσουμε πελάτες που σε άλλες περιπτώσεις μπορεί να μην αγόραζαν κάποιο αυτοκίνητο της Seat. Η πώληση τέτοιων αυτοκινήτων για εμάς είναι πολύ πιο κερδοφόρα. Αυτό είναι κάτι που μας επιτρέπει να αυξήσουμε την επιρροή της μάρκας.

Θα έχει η μάρκα Cupra τα δικά της μοντέλα;

LdM> Η απόφασή μας είναι να εργαστούμε δημιουργώντας παραλλαγές των μοντέλων Seat, αλλά δεν θέλω να αποκαλύψω πάρα πολλά πράγματα για το μελλοντικό μας πρόγραμμα. Δεν βιάζουμε να σας πούμε την πλήρη εικόνα και θα χρειαστούν χρόνια για να φτάσουμε στο επίπεδο που θέλουμε. Ο κύριος στόχος μας είναι να χρησιμοποιήσουμε τη βάση που έχουμε με τα μοντέλα Seat και να τα αναπτύξουμε κάνοντάς κάθε γενιά όλο και πιο ακραία, πιο εξελιγμένη και διαφορετική. Όταν θα είμαστε σε θέση να έχουμε μια νέα πλατφόρμα, μπορεί να υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα που δεν θα υπάρχουν στη Seat. Η φιλοδοξία μας είναι να κάνουμε κάτι που να εκφράζει αυθεντικά το όραμά μας για το τι πρέπει να είναι η μάρκα Cupra. Έχουμε μερικά πράγματα στο συρτάρι μας, αλλά προς το παρόν η απόφασή μας είναι να εργαστούμε πάνω σε παραλλαγές μοντέλων της Seat.

Διαβάστε επίσης: Προ των πυλών η έκδοση παραγωγής του Cupra Ibiza Concept;

Θα υπάρξει όμως ποτέ σαφής διαχωρισμός από τη Seat;

LdM> Υποθέτω ότι όλο το εγχείρημα θα παραμείνει στους κόλπους της Seat. Πρόκειται για μια ελίτ ομάδα που εργάζεται για να εκφράσει το καλύτερο που μπορούμε.

Ποια θα είναι η τοποθέτηση της μάρκας Cupra στην αγορά;

LdM> Εκτιμάμε πως η τιμολόγηση των μοντέλων Cupra θα είναι κάπου ανάμεσα σε εκείνη των mainstream και premium αυτοκινήτων. Εξακολουθούμε να θέλουμε όμως να πρόκειται για προτάσεις value for money.

Ποιο είναι τελικά το προφίλ της μάρκας Cupra;

LdM> Σήμερα, το Cupra είναι ένα σήμα για τους λάτρεις των αυτοκινήτων. Έχουμε πουλήσει πάνω από 60.000 μονάδες σε 40 χώρες τα τελευταία 20 χρόνια. Αλλά η απόφαση να ξεκινήσει το όνομα Cupra ως αυτόνομο εμπορικό σήμα δεν είναι απλώς μια επιχειρηματική απόφαση ή μια κίνηση από μηχανολογική σκοπιά: πρόκειται για μια δήλωση της αγάπης μας για την αυτοκίνηση σε μια κοινωνία που έχει γίνει εχθρική για αυτήν._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!