Και όχι μόνο, μιας και κάτω από τις σμιλευμένες εξωτερικές της επιφάνειες κρύβεται ο πανίσχυρος 4λιτρος V8 της Mercedes-AMG με 500 για την περίσταση ίππους και μια νέα ολοκαίνουργια πλατφόρμα.
Μετά την εντυπωσιακή DB11, η νέα Aston Martin Vantage είναι το δεύτερο κατά σειρά νέο μοντέλο που τηρεί απαρέγκλιτα το «second century plan» που έχει προ καιρού εκπονηθεί από τους ιθύνοντες της βρετανικής εταιρείας, σύμφωνα με τα οποίο όλες οι επερχόμενες μέσα στα προσεχή χρόνια δημιουργίες θα πρέπει να είναι ακόμα πιο θελκτικές στο μάτι, πιο προηγμένες τεχνολογικά και με ενισχυμένο τον οδηγοκεντρικό τους χαρακτήρα. Κρίνοντας πάντως απ’ όσα διαβάζουμε και βλέπουμε, ο στόχος με τη νέα Vantage φαίνεται να επετεύχθη εκ νέου.
«Αν η DB11 είναι ο τζέντλεμαν, τότε η νέα Vantage είναι ο κυνηγός. Θες να μπεις μέσα και να κυνηγήσεις μια Lamborghini Huracan ή μια Porsche 911», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος σχεδιασμού του νέου entry-level κουπέ των Βρετανών. Και αυτή η δήλωση από μόνη της, σίγουρα τα λέει όλα αναφορικά με τις προθέσεις και τον χαρακτήρα, εν γένει, της νέας Vantage που είδε πριν λίγα μόλις λεπτά και επίσημα το φως της δημοσιότητας.
Το μήκος της νέας Vantage είναι 4.465 χλτ., το πλάτος της μαζί με τους καθρέπτες 2,153 μ., ενώ το μεταξόνιό της υπερβαίνει οριακά τα 2,7 μ. Ο χώρος αποσκευών –όχι ότι έχει και μεγάλη σημασία για όσους μπορούν να την αποκτήσουν- έχει χωρητικότητα 350 λίτρα.
Από εκεί και πέρα, το αλουμινένιο δάπεδο του αυτοκινήτου προέρχεται από την DB11, ωστόσο οι αλλαγές που έχουν γίνει σε αυτό έχουν ως αποτέλεσμα να είναι διαφορετικό από εκείνο του «μεγάλου» κουπέ της Aston Martin κατά 70%. Οι αναρτήσεις της νέας Vantage αποτελούνται από διπλά ψαλίδια εμπρός, μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω καθώς και από «προσαρμοζόμενα» αμορτισέρ (Sport, Sport Plus και Track). Οι ζάντες είναι 20άρες εμπρός και πίσω, τα ελαστικά φέρουν την υπογραφή της Pirelli, ενώ στάνταρ είναι οι ατσάλινοι δίσκοι των 400 και 360 χλστ. εμπρός και πίσω._Χ.Α.