X
Επικαιρότητα

Νέο Seat Ibiza: Πρεμιέρα στις 31 Ιανουαρίου

Το μοντέλο που χρόνια τώρα αποτελεί τον εμπορικό πυλώνα της ισπανικής εταιρείας είναι έτοιμο να γυρίσει σελίδα.

Αυτή θα είναι η πέμπτη κατά σειρά γενιά του ισπανικού μοντέλου, το οποίο θα επανατοποθετήσει με περισσότερες αξιώσεις τη Seat στην καρδιά της κατηγορίας Β κόντρα στα γνωστά… μεγαθήρια του είδους, όπως είναι τα ομόσταυλα VW Polo και Skoda Fabia, τα γαλλικά Renault Clio, Citroen C3 και Peugeot 208, τα γερμανικά Ford Fiesta και Opel Corsa, αλλά και οι ισχυρές, εξ Ανατολών, δυνάμεις των Toyota Yaris και Nissan Micra. Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, η «ηλεκτρονική» πρεμιέρα του ισπανικού «μικρού» θα πραγματοποιηθεί στις 31 Ιανουαρίου και η «δια ζώσης» κατά πάσα πιθανότητα στις αρχές Μαρτίου στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Σύμφωνα με τις έως πληροφορίες, το νέο Ibiza θα είναι το πρώτο σούπερ μίνι μοντέλο του Ομίλου VW που θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB A Zero, την οποία θα υιοθετήσουν στο μέλλον τα νέα Polo και Fabia. Σχεδιαστικά, οι παραπομπές στο μεγαλύτερο Leon θα είναι εμφανείς, ενώ στο εσωτερικό αναμένονται σημαντικά βήματα προόδου όσον αφορά στην απτή ποιότητα και στον εξοπλισμό ασφάλειας.

Κάτω από το καπό δεν αναμένονται εκπλήξεις με τους Ισπανούς να παραμένουν «πιστοί» στους γνωστούς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης του γερμανικού Ομίλου. Στη βάση της γκάμας θα συναντάμε για μια ακόμα φορά τον γνωστό και θαυματουργό στην πράξη 3κύλινδρο 1.000άρη βενζινοκινητήρα.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, το νέο Ibiza θα αποτελέσει τη βάση πάνω στο οποίο θα βασιστεί το Arona, ένα crossover μοντέλο μικρότερο του Ateca. Σε αντίθεση με το τελευταίο, θα διατίθεται αποκλειστικά σε εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Αξίζει να θυμίσουμε πως το Seat Ibiza είναι ένα μοντέλο με μακρά πορεία και παράδοση κυκλοφορώντας στους ανά την υφήλιο δρόμους εδώ και 33 σχεδόν χρόνια. Σύμφωνα με τους Ισπανούς, μέχρι και αυτή τη στιγμή, έχουν κατασκευαστεί πάνω από 5,3 εκατομμύρια αντίτυπα του μοντέλου. Αυτή τη στιγμή, στη γνώριμη μονάδα παραγωγής του Martorell «βγαίνουν» σε ημερήσια βάση πάνω από 700 Ibiza, από τα οποία πάνω το 80% εξάγεται σε περισσότερες από 75 χώρες του πλανήτη. Όπως μας πληροφορούν οι Ισπανοί, στη διαδικσία παραγωγής το αυτοκινήτου, το οποίο αποτελείται από περίπου 3.000 επιμέρους εξαρτήματα, «εμπλέκονται» στην εν λόγω μονάδα παραγωγής πάνω από 700 αυτοματοποιημένες μηχανές (ρομπότ)._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!