X
Επικαιρότητα

Πράσινο φως για το roadster της VW

Πληροφορίες που ήδη έχουν αρχίσει να βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφέρουν πως η VW έδωσε τελικά το πράσινο φως προκειμένου να ξεκινήσει η εξέλιξη του νέου της roadster και το έως τώρα πρωτότυπο BlueSport να πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής.

Πληροφορίες που ήδη έχουν αρχίσει να βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφέρουν πως η VW έδωσε τελικά το πράσινο φως προκειμένου να ξεκινήσει η εξέλιξη του νέου της roadster και το έως τώρα πρωτότυπο BlueSport να πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής.
Δημοσιεύματα στο βρετανικό ηλεκτρονικό τύπο επισημαίνουν πως το project «νέο Roadster με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο» πήρε την τελική έγκριση των ιθυνόντων της γερμανικής εταιρείας και οσονούπω τα πρώτα πρωτότυπα μοντέλα θα ξεκινήσουν να εξελίσσονται σε πραγματικές συνθήκες, προτού το νέο ανοιχτό 2θεσιο της VW φιλοξενηθεί στις εκθέσεις της τελευταίας, στα τέλη του 2012. Σχεδιαστικά, σύμφωνα με τις ίδιες πάντα πηγές, οι διαφορές σε σχέση με το πρωτότυπο BlueSport Roadster, που είδαμε το 2009 στο Ντιτρόιτ, θα είναι περιορισμένες, με τα φώτα τεχνολογίας LED και τη στενόμακρη μάσκα (στα πρότυπα του κουπέ Scirocco) να δίνουν βροντερό παρόν. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου (σ.σ.: η επίσημη ονομασία του δεν έχει ακόμα αποφασιστεί) αναμένονται να είναι ιδιαίτερα… συμπαγείς, με το μήκος και το ύψος ασφαλώς να είναι μικρότερα από τα αντίστοιχα του Golf και το συνολικό βάρος να περιορίζεται περί τα 1.200 κιλά. Στο εσωτερικό, παρά τις σπορτίφ πινελιές με τις οποίες θα είναι διανθισμένο το σύνολο της καμπίνας, η εικόνα θα παραπέμπει άμεσα σε εκείνη του μικρο-μεσαίου σπορ κουπέ της εταιρείας.

Στα μηχανικά μέρη, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η επιλογή της VW να τοποθετήσει τα εκάστοτε κινητήρια στο κέντρο του αμαξώματος, πολλά μέρη του οποίου θα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Την κίνηση –προφανώς στους πίσω τροχούς- θα παρέχουν, εκτός από το 2λιτρο ντίζελ της μάρκας, οι γνωστοί 1.4 TFSi και 2.0 TFSi των Polo GTi και Golf GTi αντίστοιχα. Στη μετάδοση, οι επιλογές θα αφορούν τόσο το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο της VW, όσο και το γνωστό πλέον DSG των 6 ή 7 σχέσεων. Πότε αναμένεται να δούμε το νέο roadster της VW στις κατά τόπους εκθέσεις της; Σίγουρα, όχι νωρίτερα από τα τέλη του 2012. _Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!