X
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τη νέα BMW M2 CS

Η έκδοση-κύκνειο άσμα της BMW Μ2 φέρει τη συνοδευτική ονομασία Competition Sport, αποδίδει 450 ίππους και διαθέτει χειροκίνητο ή αυτόματο DCT κιβώτιο με 7 σχέσεις.

Στις ανακοινώσεις της η BMW αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η νέα M2 CS «συνδυάζει βελτιώσεις για χρήση σε πίστα με την καθημερινή χρηστικότητα δημιουργώντας την πιο ικανή έκδοση του μικρότερου μοντέλου της οικογένειας Μ». Και για να το λένε οι ίδιοι οι δημιουργοί της, κάτι θα ξέρουν.

Η καρδιά της νέας BMW M2 Competition Sport είναι, όπως πολλάκις είχε διαρρεύσει στο πρόσφατο παρελθόν, μια αναβαθμισμένη σε ισχύ και ροπή εκδοχή του S55 3λίτρου και 6κύλινδρου εν σειρά TwinPower Turbo κινητήρα της BMW, που στη συγκεκριμένη του παραλλαγή αποδίδει 450 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και ροπή 550 Nm σταθερά από τις 2.350 έως και τις 5.500 σ.α.λ. Σε σχέση με το παρελθόν, ο κινητήρας έχει διαφορετικό σύστημα εξαγωγής σε σχέση με το παρελθόν, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες βαλβίδες και δύο διπλές απολήξεις στο πίσω μέρος που προδίδουν μια μοναδική χροιά που ρυθμίζεται από τον οδηγό μέσω του συστήματος M Engine Dynamics. Για την ψύξη του δε φροντίζουν, πέραν του κλασσικού, δύο ακόμα μικρότερα ψυγεία νερού στο πλάι.

Σύμφωνα με το εργοστάσιο, για την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 4,2 δευτερόλεπτα στην περίπτωση της έκδοσης με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της BMW (το «παρών» στην περίπτωση αυτή δίνει και το γνωστό σύστημα rev-matching που απενεργοποιείται με το DSC στη θέση off) και 4,0 δλ. σε εκείνη με το 7τάχυτο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των Βαυαρών (εδώ, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Comfort, Sport και Sport+).

Σε όλες τις περιπτώσεις στον πίσω άξονα συναντάμε το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό Active M Differential που επενεργεί με βαθμό εμπλοκής από 0 έως και 100% ανάλογα με το εκάστοτε οδηγικό σενάριο, την γωνία του τιμονιού, τη θέση του πεντάλ του γκαζιού, την πίεση στο πεντάλ του φρένου, την αποδιδόμενη ροπή, την επιτάχυνση κατά τον διαμήκη και εγκάρσιο άξονα αλλά και το σπινάρισμα, φυσικά, κάθε τροχού. Σε ορισμένες μάλιστα περιπτώσεις, το Active M Differential λειτουργεί προληπτικά. Έτσι, όταν επιταχύνει κανείς σε ολισθηρές επιφάνειες, το διαφορικό κλειδώνει σε καθορισμένο ποσοστό ακόμη και πριν το σπινάρισμα, για να εξασφαλιστεί ότι και οι δύο τροχοί θα έχουν ταυτόχρονα ίση ολίσθηση.

Η νέα BMW M2 CS είναι διαθέσιμη με την Adaptive M ανάρτηση των Βαυαρών – και εδώ οι διαθέσιμες επιλογές είναι οι Comfort, Sport και Sport+. Το δε σύστημα πέδησης αποτελείται από ατσάλινους δίσκους των 400 και 380 χλστ. εμπρός και πίσω σε συνδυασμό με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο χρώμα. Για πρώτη φορά στη γκάμα της Μ2, ο δυνητικός αγοραστής μπορεί να επιλέξει και κεραμικούς δίσκους.

Τα ελαστικά του αυτοκινήτου έχουν διάσταση 245/35 και 265/35 εμπρός και πίσω (προαιρετικά διατίθεται ο τύπος Cup 2 της Michelin) σε συνδυασμό με ζάντες των 19 ιντσών. Από εκεί και πέρα, η νέα Μ2 CS κοσμείται για λόγους αισθητικούς, αλλά και μείωσης του βάρους και βελτίωσης της ψύξης, με πολλά τμήματα από CFRP – όπως είναι για παράδειγμα το καπό, που διαθέτει κατά 50% μικρότερο βάρος σε σχέση με εκείνο της απλής Μ2 και εισαγωγές αέρα για καλύτερο down force και ψύξη, η οροφή, το εμπρός splitter, το πίσω σπόιλερ, ο διαχύτης αέρα και το κάλυμμα των εξωτερικών καθρεπτών.

Στο εσωτερικό από CFRP είναι κατασκευασμένο το κεντρικό τούνελ της μετάδοσης. Από εκεί και πέρα, το αλκαντάρα κοσμεί την επιφάνεια του ταμπλό, το υποβραχιόνιο και το τιμόνι M Sport. Στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου ανήκουν και τα καθίσματα Μ Competition, τα οποία είναι επενδεδυμένα με δέρμα και αλκαντάρα. Για όσους πιστούς και ενδιαφερόμενους, αξίζει να αναφέρουμε ότι η νέα M2 CS θα είναι διαθέσιμη στους εξής τέσσερις εξωτερικούς χρωματισμούς: Alpine White, Misano Blue Metallic, Black Sapphite και Hockenheim Silver Metallic._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!