X
Επικαιρότητα

Συνεργασία VW Group και Hyundai με την Aurora στα αυτόνομα αυτοκίνητα

Οι δύο όμιλοι θα συνεργαστούν στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης με την αμερικανική εταιρεία Aurora, την οποία ίδρυσαν στελέχη που θήτευσαν στις Uber, Tesla και Google, 

Ο Όμιλος VW και η Hyundai πραγματοποίησαν σήμερα ένα σημαντικό –αν και πρώιμο- βήμα προς την «κατάκτηση» της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης ανακοινώνοντας τη συνεργασία τους με την αμερικανική Aurora Innovations -την εταιρεία που ίδρυσε ο Chris Urmson, ο μέχρι πρότινος γκουρού της Google στον τομέα της πιλοτικής οδήγησης. Απώτερος, όσο και προφανής, στόχος της μητρικής εταιρείας του γερμανικού ομίλου, αλλά και της κορεάτικης φίρμας, είναι να εργαστούν από κοινού με την Aurora προκειμένου να «προετοιμάσουν» την εν λόγω τεχνολογία που στο εγγύς μέλλον θα δούμε να «φοριέται» σε ουκ ολίγα μοντέλα παραγωγής των δύο εταιρειών. Όπως ανακοινώθηκε, τόσο η VW όσο και Hyundai θέτουν ως στόχο να φέρουν στον πραγματικό κόσμο αυτόνομα αυτοκίνητα με τεχνολογίες της Aurora το αργότερο έως το 2021. Οι πρώτες δοκιμές, πάντως, αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη περίπου της χρονιάς, με τη Hyundai να δεσμεύεται από τώρα πως τα πρώτα «test cars» που θα επιστρατεύσει θα βασίζονται στα υδρογονοκίνητα SUV μοντέλα της, σε αντίθεση με τη γερμανική εταιρεία, η οποία απέφυγε να δημοσιοποιήσει το στίγμα των προθέσεών της. Εντούτοις, η συνεργασία της Aurora με το VW Group έχει ήδη αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά εδώ και αρκετό καιρό, καθώς μηχανικοί της πρώτης έχουν τους τελευταίους 12 μήνες συνεργαστεί με τους Γερμανούς συναδέλφους τους ενσωματώνοντας το υπάρχον λογισμικό αυτόνομης οδήγησης στα αγνώστου ταυτότητας πειραματικά οχήματα της VW που βρίσκονται στο κέντρο εξέλιξης της τελευταίας στο Silicon Valley.

Όπως διευκρινίζουν όλες οι μεριές, η συνεργασία δεν επικεντρώνεται στη βελτίωση ή στην επιτάχυνση της απόδοσης των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού που ήδη συναντάμε σήμερα στα περισσότερα οχήματα της αγοράς, αλλά αποκλειστικά στην τεχνολογία πιλοτικής οδήγησης.

«Στην Aurora φτιάχνουμε εμείς τον οδηγό. Δεν κατασκευάζουμε σύστημα υποστήριξης οδηγού. Έχουμε κατανοήσει απόλυτα τι θα χρειαστεί να κάνουμε για να φτάσουμε πραγματικά σ’ ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό», δηλώνει χαρακτηριστικά ο ιδρυτής της Aurora, ο άνθρωπος που εγκατέλειψε την Google ιδρύοντας τη δική του εταιρεία με την αρωγή δύο σημαντικών προσωπικοτήτων του χώρου: του πρώην διευθυντή του προγράμματος Autopilot της Tesla, Sterling Anderson και του επικεφαλής του αντίστοιχου τμήματος της Uber, Drew Bagnell.

Οι VW και Hyundai ασφαλώς και δεν είναι οι μόνες που αναπτύσσουν συνεργασίες με εταιρείες εκτός αυτοκινητοβιομηχανίας στον τομέα των προγραμμάτων πιλοτικής οδήγησης. Πέρα από την Tesla, που αναπτύσσει με ιδία μέσα τη δική της τεχνολογία, η GM προχώρησε πρόσφατα στην εξαγορά της Cruise Automatation, με την αμερικανική επίσης Ford να επενδύει 1 δις δολάρια στην Argo εξελίσσοντας μεταξύ άλλων και τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. Εντούτοις, στην τριπλέτα Aurora-VW-Hyundai τα πράγματα είναι ολίγον τι διαφορετικά, μιας και η συνεργασία των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών με την αμερικάνικη φίρμα δεν εμπεριέχει τον όρο της αποκλειστικότητας._Χ.Α. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!