X
Ειδήσεις - Παρουσιάσεις

Οι τεχνολογίες αιχμής της νέας Rolls-Royce Ghost

Η Rolls-Royce μας αποκαλύπτει σήμερα τρεις νέες τεχνολογίες που θα κοσμούν τη δεύτερη γενιά της Ghost, η οποία θα παρουσιαστεί το προσεχές φθινόπωρο.

Η νέα Rolls-Royce Ghost φιλοδοξεί να ανεβάσει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά στους τομείς της πολυτέλειας και της άνεση, χωρίς όμως να αγνοεί και εκείνους που θα επιθυμήσουν να βρεθούν πίσω από το τιμόνι της. Για να ανταποκριθούν σε αυτό, οι ιθύνοντες της βρετανικής εταιρείας με τα γερμανικά, εδώ και πολλά χρόνια, κεφάλαια (λέγε με BMW Group) αποφάσισαν να μην χρησιμοποιήσουν για τη νέα Ghost μια προϋπάρχουσας πλατφόρμα, αλλά να διαμόρφωσαν κατάλληλα το δικό τους spaceframe δάπεδο, ώστε να ενσωματώσουν σε αυτό στοιχεία του υπάρχοντος μοντέλου – όπως το σύστημα τετρακίνησης για παράδειγμα.

Μολαταύτα, η νέα Rolls-Royce Ghost θα διαθέτει αρκετές, όπως όλα δείχνουν, καινοτομίες. Μία από αυτές είναι το σύστημα Planar, το οποίο αποτελείται από τρία στοιχεία. Το πρώτο είναι η μονάδα Upper Wishbone Damper, η οποία είναι εγκατεστημένη πάνω από το μπροστινό συγκρότημα ανάρτησης. Σύμφωνα με τους Βρετανούς, η συγκεκριμένη τεχνολογία κάνει την εμφάνισή της για πρώτη φορά συμβάλλοντας σημαντικά στον τομέα της άνεσης και της σπορ αίσθησης πίσω από το τιμόνι – αποτελεί δε τον καρπό μιας εξέλιξης που διήρκησε στους κόλπους της Rolls-Royce περί τα τρία χρόνια.

Το δεύτερο στοιχείο είναι ο σύστημα Flagbearer, το οποίο χρησιμοποιεί κάμερες για να διαβάσει τον δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο με στόχο να προετοιμάσει το «ενεργό» σύστημα ανάρτησης με την κατάλληλη ρύθμιση. Η τρίτη καινοτομία είναι το σύστημα Satellite Aided Transmission, το οποίο αντλεί δεδομένα από το GPS του αυτοκινήτου προκειμένου το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων να προεπιλέξει την κατάλληλη σχέση για τις στροφές που θα βρει στο… διάβα του ο οδηγός της νέας Ghost.

Ο επικεφαλής της ομάδας μηχανολογικής εξέλιξης της νέας Ghost, Jonathan Simms, δήλωσε μεταξύ άλλων

« Όταν ήρθε να κατασκευάσουμε τη νέα Ghost – που θα ξεπερνά τον ήδη κορυφαίο προκάτοχό της – η ομάδα μηχανικών έπρεπε να ξεκινήσει από το μηδέν. Εξελίξαμε την πλατφόρμα μας ακόμη περισσότερο και δημιουργήσαμε ένα αυτοκίνητο ακόμα πιο δυναμικό, ακόμη πιο πολυτελές και, κυρίως, ακόμα πιο εύκολο στη χρήση.»

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!