07 Φεβ 2018

To MotoGP παρουσιάζει την MotoE

Ένας νέος υποστηρικτικός θεσμός με αμιγώς ηλεκτρικές μοτοσικλέτες θα πλαισιώσει επιλεγμένους αγώνες της μεγάλης κατηγορίας του Π.Π. Μοτοσικλετών από το 2019.

FIM Enel MotoE World Cup

Ο νεοσύστατος θεσμός FIM Enel MotoE World Cup, ο οποίος φέρει και επισήμως από χθες την υπογραφή της Dorna, της διοργανώτριας με άλλα λόγια αρχής του Π.Π. Μοτοσικλετών, θα έρθει να πλαισιώσει από το 2019 και μετά επιλεγμένους αγώνες του MotoGP εισάγοντας… καινά δαιμόνια στο μαγικό κόσμο των αγώνων σε δύο τροχούς. Ήτοι, μια κλάση ενιαίου τύπου, που θα απαρτίζεται από συνολικά 18  ηλεκτρικές μοτοσικλέτες και ισάριθμους αναβάτες μοιρασμένους σε 7 νεοσύστατες ομάδες, συν ακόμα δύο που θα προέρχονται από τις κατηγορίες Moto2 και Moto3.

Το αμιγώς ηλεκτρικό δίτροχο «όπλο» των αναβατών θα προμηθεύει η ιταλική Energica, η οποία αυτή τη στιγμή συνεχίζει την εξέλιξη της μοτοσικλέτας με πυρετώδεις ρυθμούς. Προς το παρόν, η απόδοσή της αγγίζει τους 147 ίππους, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 250 χλμ./ώρα και το «0-100» να ολοκληρώνεται σε μόλις 3 δλ. Στην οριστική αγωνιστική της μορφή, η μοτοσικλέτα θα είναι ελαφρότερη από τη σημερινή, με τους συσσωρευτές ενέργειας να φορτίζουν σε ποσοστό έως και 80% σε χρόνο μικρότερο των 30 λεπτών.

Σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό, οι αγώνες της MotoE θα έχουν διάρκεια από 10 έως 12 γύρους, ενώ άγνωστο προς το παρόν παραμένει τόσο το καλεντάρι του θεσμού, όσο και τα ονόματα των αναβατών που θα οδηγήσουν για λογαριασμό των 7+2 ομάδων.

Αναφορικά με το πώς είναι στην οδήγηση η ηλεκτρική μοτοσικλέτα της Energica, ο Loris Capirossi, ο υπεύθυνος ασφαλείας της Dorna και παλιός αναβάτης στη μεγάλη κατηγορία, δήλωσε κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του θεσμού που πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη χθες, τα εξής:

«Είναι διαφορετική. Στην καριέρα μου έχω οδηγήσει δίχρονες και μετά τετράχρονες μοτοσικλέτες. Και τώρα μια ηλεκτρική. Αλλά πραγματικά το διασκέδασα, αν και ακόμα βρισκόμαστε νωρίς στην εξέλιξή της. Η ροπή της είναι φανταστική. Μπορείς να παίξεις με το γκάζι. Η δύναμη είναι πάντα παρούσα και ο ήχος –όχι ακριβώς ο ήχος- είναι διαφορετικός. Όταν την οδήγησα για πρώτη φορά στην πίστα και έβαλα το γόνατο στην άσφαλτο, άκουσα την ξύστρα να γλιστρά σε αυτή. Είναι διαφορετική. Είναι το μέλλον και πιστεύω ότι είναι ωραίο να οδηγείς μια τέτοια μοτοσικλέτα»._X.A.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • FIM Enel MotoE World Cup
  • FIM Enel MotoE World Cup
  • FIM Enel MotoE World Cup
  • FIM Enel MotoE World Cup
  • FIM Enel MotoE World Cup
  • FIM Enel MotoE World Cup