top icon
Αγώνες

14o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Νικητής ο «Pedro!»

Οι Ιταλοί Pedro-Baldaccini με την Lancia Delta Integrale ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός και στις χωμάτινες ε.δ. του Ιστορικού Ακρόπολις, επικρατώντας δικαίως στον αγώνα.

Το 14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία αφήνοντας σε αγωνιστικό τουλάχιστον επίπεδο, θετικές εντυπώσεις. Οι ειδικές διαδρομές και η σχεδίαση του αγώνα άρεσε στους περισσότερους οδηγούς, ενώ οι σημερινές χωμάτινες είχαν «ακροπολικό» χαρακτήρα όντας σκληρές. Αυτός που έλαμψε και τις τρεις ημέρες με την απουσία του ήταν ο κόσμος. Τόσο οι εργάσιμες δύο πρώτες ημέρες, όσο και το γεγονός ότι βρισκόμαστε κατά τη διάρκεια του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος είχε σαν αποτέλεσμα να μην ανηφορίσουν οι θεατές στο βουνό.

Στο αγωνιστικό μέρος, οι Ιταλοί «Pedro»-Baldaccini ήταν και σήμερα ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα. Όπως στην άσφαλτο, έτσι και στο χώμα εκμεταλλεύθηκαν τις δυνατότητες της δεκαεξαβάλβιδης Lancia Delta Integrale επικρατώντας με χαρακτηριστική άνεση στον αγώνα. Με αυτόν τον τρόπο, έφυγαν από τη χώρα μας με την απόλυτη συγκομιδή βαθμών κερδίζοντας το μέγιστο και στις δύο επιφάνειες. Από εκεί και πίσω, δεν είχαμε αλλαγές σε αυτούς που τους ακολούθησαν στο βάθρο, αφού οι Σουηδοί Myrsell-Junttila και οι συμπατριώτες τους Johnsen-Johnsen αμφότεροι με Porsche 911, ακολούθησαν το ιταλικό πλήρωμα.

Αλλαγή είχαμε όμως στην κατάταξη για την 4η θέση της γενικής, με τους Falcone-Ometto με ακόμα μία Delta Integrale κατάφεραν να ξεπεράσουν τους Marenzana-Beltrame με 911 εκμεταλλευόμενοι τη φυσιολογική ανωτερότητα της τετρακίνητης Lancia στο χώμα. Οι Wirtmann-Kerekes με το Ford Escort RS2000 συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα τερματίζοντας μπροστά από τους Πίτσο-Καραπαπάζη. Το ταχύτατο πλήρωμα με την Toyota Celica GT2000 ήταν πρώτο ανάμεσα στους Έλληνες οδηγούς και κατάφερε να σκαρφαλώσει από την 11η θέση που βρέθηκε εχθές μετά από ένα κλατάρισμα στην 7η της γενικής. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Πετρίδης-Πάλλας που σήμερα βρέθηκαν στο στοιχείο τους με την Toyota Corolla AE86 και κινήθηκαν ταχύτατα, αλλά και οι άτυχοι Γιοβάς-Δημητριάδης με το Audi 80 GT που στην Κλένεια «είχαν τη στιγμή τους» με αποτέλεσμα να χάσουν χρόνο και θέσεις στη γενική κατάταξη.

Μεγάλο ενδιαφέρον, όμως, είχε ο αγώνας για το ελληνικό Πρωτάθλημα, με τους Πίτσο-Καραπαπάζη να επικρατούν στο σημερινό χωμάτινο σκέλος, αλλά μετά από μάχη με τους Παραδείση-Ποιμενίδη με το Ford Escort RS 2000. Μέχρι την τελευταία ε.δ. τα δύο πληρώματα χώριζαν μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, αλλά ένας εξαιρετικός χρόνος των πρώτων στο Λουτράκι ήταν αρκετός για να τους χαρίσει τη νίκη. Πάντως, το πλήρωμα του μπλε Escort έγραψε εξαιρετικούς χρόνους ξεσηκώνοντας τον κόσμο με τα περάσματα του. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Ζήβας-«Louki Look» με Toyota Corolla, σημειώνοντας και αυτοί με τη σειρά τους πολύ καλούς χρόνους σε επίπεδο γενικής.

Με αυτόν τον τρόπο πέρασε το 14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις στην ιστορία με το μυαλό των ανθρώπων της λέσχης να βρίσκεται ήδη στην επόμενη ημέρα του αγώνα. Διάθεση για βελτίωση του Ιστορικού Ακρόπολις, το οποίο και αποτελεί ένα διεθνές γεγονός στη χώρα μας υπάρχει, όπως φυσικά και περιθώρια._Π.Τ.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ